Arrow of Akrapovic

Welk systeem wordt het...

  • Arrow

    Stemmen: 16 25,8%
  • Akrapovic

    Stemmen: 31 50,0%
  • Devil

    Stemmen: 2 3,2%
  • Laser

    Stemmen: 2 3,2%
  • muzzy

    Stemmen: 10 16,1%
  • Remus

    Stemmen: 1 1,6%

  • Totaal aantal stemmers
    62

Naksankou

MF'er
8 sep 2002
70
0
Alkmaar
Beste mensen.. Ik ben op zoek naar een nieuw uitlaat systeem voor mijn ZX-7R en nu twijvel ik tussen de Arrow titanium Race-Tech en een Akrovic Racing... Dus eigenlijk vraag ik om jullie advies bij deze moeilijke beslissing :9 Iemand ervaring of tips voor me?? Thanx for the help *D
 
Beste mensen.. Ik ben op zoek naar een nieuw uitlaat systeem voor mijn ZX-7R en nu twijvel ik tussen de Arrow titanium Race-Tech en een Akrovic Racing... Dus eigenlijk vraag ik om jullie advies bij deze moeilijke beslissing :9 Iemand ervaring of tips voor me?? Thanx for the help *D

Als je het geluid hoort van de arrow race tech syst. dan ben je verkocht.
Over de prestaties kan ik nix zeggen omdat ik nog niet op een zx-7r met akra heb gereden.

Owja Arrow heeft geen titanium systeem voor de 7, het is een rvs bochtensysteem met een cabon of een alu demper.

Mike_P
 
Als je het geluid hoort van de arrow race tech syst. dan ben je verkocht.
Over de prestaties kan ik nix zeggen omdat ik nog niet op een zx-7r met akra heb gereden.

Owja Arrow heeft geen titanium systeem voor de 7, het is een rvs bochtensysteem met een cabon of een alu demper.

Mike_P

Hey Mike wat kost dat Arrow systeem bij jullie...

Greetings Frank
 
[me]ZX7-aRnold verwacht deze week zijn Akra full-race titanium met hi-mount beugel.....[/me]
 
Laatst bewerkt:
komt die weer..

full
 
ik heb zelf voor de leo-vince sbk(superbike) systeem gekozen,
net zoveel vermogen winst als de akrapovic,
vergelijkbare qualiteit...
van 102pk naar 118 gegaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan