Attack of the Sharp Dressed Z13/6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lompe bak... ;) '

ombouwen naar ketting geen optie?

(anders is ie zo snel af en hebben we nix te lezen)

full
 
vet bruut ding! ben nu al fan!
waarom ombouw naar ketting?
looks of inbouwmaat achterwiel?
nieuwe vmax is ook cardan en dat vind ik best mooi
er zit al 180 in laten zo :9~
 
Laatst bewerkt:
Ketting ,turbo overal al over lopen denken Heren :z lullen jullie even verder dan post ik de eerste update okay :P

FCR's denk ik elke dag aan om er op te krijgen _O- kan alleen totaal geen info hier over vinden '(

En thx heren medebouwers ,ga me best doen i swear !

Paar daagjes tussen de uurtjes door als het even kon ,geslepen ,lassie voor de dag gehaald,, maar de six into one is een feit 8-)

Van 50 mm eindigend met 60 mm

Nu nog een mooie sound creeeren uit de Vance waar ik morgen mee aan de timmer ga..





Dunne puupjes er af geslepen en naar 50 mm gebracht

full


Ik weet na 12 jaar nog steeds niet hoe ik meerdere fotos op 1 reactie kan plaatsen :?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel eens gehoord/gelezen over een CBX met 3 dubbele Dellorto's er op en dat gaf een enorme bak heerlijke herrie. Zou op een Z1300 ook moeten passen / pas te maken zijn? Enige punt daarmee is dat ze meestal als set voor een 4 cylinder worden geleverd dus moet je anderhalve set aanschaffen. Bijvoorbeeld: http://link.marktplaats.nl/570211932
Oh, dit zijn er wel 3....
 
heb het ook wel eens met 3 dubbele webers gezien....................


dees franco 1300,

full
 
Laatst bewerkt:
FCR's alleen in Japan verkrijgbaar.....

Vraag maar niet naar de prijs :N [afbeelding]
Me buurman zit in het superbike wereldje ,en gaat toch even informeren hoe of wat ,,idd 800,500 jen :z


Vance % Hynes vandaag gesloopt en ingekort tot 340 mm ,fijn geperforeerd gaas om de geferforeerde pijp incl dempingwol maar evengoed een mega sound en goed oppakken :) staat wel wat aan de rijke kant nu ,,let op de blaadjes van de klimop _O-




Kont incl achterlicht hangt er los op ,daarom beetje scheef ,ben namelijk de hoogte aan het bepalen ,ook de voorvork laten zakken tot ie 730 mm was ,staat al beter deze duikhouding en genoeg grondspeling !


Vandaag nog bedrijfs overleg met buurman 1 gehad ,,gaat flink verbouwd worden ,veel ideeen los gekomen onder het nuttigen van een bakkie leut


Greetzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan