Automob. rijd motor expres aan!

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Vanochtend maar eens met de motor naart werk, (had mn collega's al 3 maanden zitten te vertellen over die motor e.d, het moest er dus toch maar eens van komen) dus ik rijd netjes door de stad (Groningen) om de motor een beetje op te warmen. Op een gegeven moment een stoplicht (zie je niet zo vaak in de stad hé :P ) dus ik rijd daar tussen de auto's die langzaam aansluiten. Vanzelfsprekend waren er een paar motorrijders die de rij auto's voorbij gingen (rechts), de eerste ging goed, maar de tweede rijder werd bruut afgesneden door de koekblikker voor me! Er wás ruimte genoeg, hij ging er heel netjes tussen door, maar die kerel voor me stuurde gewoon expres naar rechts en raakte het achterwiel van de motorrijder waarna hij tenval kwam....GRRRR
Koekblikker verklaarde de motorrijder voorgek dat ie hem voorbij ging..... :(
Maargoed, motor opgeraapt en mn naam adres en telefoonnummer aan m.rijder gegeven, en de weg naar t werk maar vervolgd.

Conclusie: Koekblikkers kan je NOOIT vertrouwen! Zien ze je niet perongeluk over het hoofd, dan doen zet wel expres!
 
sorry hoor maar ik zou mezelf niet kunnen beheersen als zo'n eikel mij zou afsnijden :(
 
|( heb je hem niet meteen neergekopt....

waar haalt ie het gore lef vandaan iemand moedwillig aan te rijden...dat lijkt me poging tot doodslag......vervolgen die hap!!!!!
 
:( :(

Politie erbij gehaald? Ik zou aangifte als aangereden partij hebben gedaan wegens poging tot mishandeling. De automobilist mogen ze van mij direct het rijbewijs invorderen en noooooit meer teruggeven.

Maar het is inderdaad weer de tijd van allerlei onervaren verkeersidioten die menen dat zij de rest van de wereld moeten opvoeden. In de zomer heb je daar meer last van dan in de winter. Alle mooiweer rijders komen weer onder de stenen vandaan, waar ze eigenlijk weer onder zouden moeten kruipen :X
 
Nou nou jongens, denk om de bloeddruk.

Dit was typisch zo'n persoon die niemand verder wat gunt. Ik wachten de rest ook dan maar wachten.
Ik de filles kom je zo ook wel eens tegen. Hebben ze als argument dat iedereen gewoon netjes aan moet sluiten, dus ook die aso's op een motor.
Ik heb zoiets, lekker laten, mijn tijd komt vanzelf. Er komt heus wel een gaatje waar ik door kan, om vervolgens ff terug te sarren. Maar om de bewuste persoon nou ter plekke ritueel te slachten vind ik iets te ver gaan
 
mhuh dacht ze in het heuge nordn niet zo aggressief waren....

Khad hem in ieder geval wel even tanden laten poepen als hij mij aan zou rijden...... may b probeert ie dat bij mij ook wel het weekend... dan zik ook weer in Grunn..... :]
 
Is gewoon ziek... zelfde met hem doen als ie langs je auto loopt,.. en dan zeggen dat ie je niet had mogen inhalen...
 
|( heb je hem niet meteen neergekopt....

waar haalt ie het gore lef vandaan iemand moedwillig aan te rijden...dat lijkt me poging tot doodslag......vervolgen die hap!!!!!


Bereik je helemaal niets mee! Daarom niet gedaan.
 
Als zo'n koekblikrijder dat ooit bij mij flinkt.......sleur ik hem uit de auto en geef hem toch mooi een kopstoot met helm op })

Ik hoop dat je je mede motorrijder kunt helpen dmv getuigen.
 
Nou nou jongens, denk om de bloeddruk.

Dit was typisch zo'n persoon die niemand verder wat gunt. Ik wachten de rest ook dan maar wachten.
Ik de filles kom je zo ook wel eens tegen. Hebben ze als argument dat iedereen gewoon netjes aan moet sluiten, dus ook die aso's op een motor.
Ik heb zoiets, lekker laten, mijn tijd komt vanzelf. Er komt heus wel een gaatje waar ik door kan, om vervolgens ff terug te sarren. Maar om de bewuste persoon nou ter plekke ritueel te slachten vind ik iets te ver gaan

Mijn bloeddruk is prima: 120 boven 80 ;) :+

Maar het is in Nederland verboden om eigen rechter te spelen. Iemand bewust aanrijden, zeker een motorrijder, kan ernstig letsel opleveren. Dit soort verkeersdeelnemers geven duidelijk aan niet met hun verantwoordelijkheid om te kunnen gaan.

En verder het is vrijdag: Voor de islamitische slager is het een rustdag, en voor de Nederlander is alleen de woensdag gehaktdag :+
 
Maar het is in Nederland verboden om eigen rechter te spelen. Iemand bewust aanrijden, zeker een motorrijder, kan ernstig letsel opleveren. Dit soort verkeersdeelnemers geven duidelijk aan niet met hun verantwoordelijkheid om te kunnen gaan.
Praat ik ook absoluut niet goed en ben het ook volkomen met je eens.
Maar als JIJ voor eigen rechter gaat spelen ben je nog veel verder van huis.
 
Praat ik ook absoluut niet goed en ben het ook volkomen met je eens.
Maar als JIJ voor eigen rechter gaat spelen ben je nog veel verder van huis.


Kost je ongeveer 350 gulden,.. mits je hem niet te erg mishandeld en het je eerste keer is,.. Ik zou zeggen doen... })
 
Ik ben nooit een groot voorstander geweest van het afschaffen van lijfstraffen. En zeg nou zelf, voor vierendelen hoef je toch geen paarden te gebruiken, met motoren kan dat toch ook.

Is heel modern, met het toenemende fundamentalisme zou het wederinvoeren goed passen bij de Sharia. Volgens mij doe je daar heel veel moslims, die vinden dat Nederland te weinig rekening met ze houdt, een plezier mee.
 
Mijn bloeddruk is prima: 120 boven 80 ;) :+

Maar het is in Nederland verboden om eigen rechter te spelen. Iemand bewust aanrijden, zeker een motorrijder, kan ernstig letsel opleveren. Dit soort verkeersdeelnemers geven duidelijk aan niet met hun verantwoordelijkheid om te kunnen gaan.

En verder het is vrijdag: Voor de islamitische slager is het een rustdag, en voor de Nederlander is alleen de woensdag gehaktdag :+


Klopt, maar het nederlandse recht neemt de verantwoordelijkheid ook niet, dus is er maar een oplossing. Voor eigen rechter spelen. In dit geval zou ik zeggen afmaken die klootzak.

:+
 
Vanmiddag hiero ook zo'n mongool... Sta bij stoplicht voor me staat nog een motor rijder, stoplicht op groen wij rijden. Even later die andere motor rijder om de auto's heen, over dat stukje extra asfalt wat naast de weg licht aan de linkerkant... Snijdt zo'n randebiel hem zo het gras in, in een jeep achtig voortuig :S
 
Vanmiddag hiero ook zo'n mongool... Sta bij stoplicht voor me staat nog een motor rijder, stoplicht op groen wij rijden. Even later die andere motor rijder om de auto's heen, over dat stukje extra asfalt wat naast de weg licht aan de linkerkant... Snijdt zo'n randebiel hem zo het gras in, in een jeep achtig voortuig :S
En je vindt de motorrijder geen randdebiel als hij op die manier op de motor inhaalt?
 
had ik vamiddag op de ring A10 ik rijd rustig tussen de fille door op eens zo'n eikel zonder kijken van baan veranderen scheelde zekers 10 cm of hij had mijn achter wiel geraakt :( .
Sommige gasten letten ook totaal niet op mede weg gebruikers.
 
En je vindt de motorrijder geen randdebiel als hij op die manier op de motor inhaalt?

Het is niet iets wat ik zal gaan doen, verantworod vond ik het neit van hem nee.. Maar om dan hem het gras in te snijden vind ik dus niet aardig

Ohja moet er wel ffies bij vermelden dat dat stukkie dus ongeveer 1,5 m breed is
 
Bereik je helemaal niets mee! Daarom niet gedaan.


Niets??....
Alle beetjes helpen om dit soort malloten een lesje te leren,
of beter nog van de weg af te halen...

Het gebeurd veelste vaak dat motoren opzettelijk dwarsgezeten (of aangereden) worden door dat soort achtelijken.
Het is niets voor niet dat er steeds meer ongevallen zijn onder motorrijders, juist door dat soort mongolen.

Die gasten moet je gewoon keihard aanpakken :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan