Automob. rijd motor expres aan!

eerst kijken wat de schade is, daarna kijken hoe groot/sterk de autoknakker is.
weinig schade en gewone autoknakker = neermeppen
veel schade en brede/aggresieve autoknakker = politie
bij veel schade trouwens altijd politie :+
 
Het was ook erg warm vandaag in combinatie met lange files dus veel geirriteerde lui. Ik heb heel wat agressieve types gezien vandaag op de a10 en a8. Ook jongeren die even moesten laten zien hoe stoer ze waren door 4 motorrijders er niet langs te laten. Ik heb m'n duim maar opgestoken.. stoere binken. Liefst zou ik met m'n kneeslider die ik toch niet voor het echte doel gebruik zijn spiegel eraf tikken maar ja wat bereik je daarmee.. alleen maar meer agressie.
 
stoere binken. Liefst zou ik met m'n kneeslider die ik toch niet voor het echte doel gebruik zijn spiegel eraf tikken maar ja wat bereik je daarmee.. alleen maar meer agressie.

In zijn geval wel...in jou geval kan het best goed doen }) :P
 
Praat ik ook absoluut niet goed en ben het ook volkomen met je eens.
Maar als JIJ voor eigen rechter gaat spelen ben je nog veel verder van huis.

Ik zou ook niet eigen rechter spelen, heb niet de gestalte van Maximum o..i.d. ;) Maar iemand proberen via de politie de nodige stuipen op het lijf te jagen: ja, daar ben ik voor. Denk dat menig ge(auto)motoriseerde randdebiel behoorlijk schrikt als het roze papiertje voor hun ogen wordt ingenomen. Niet omdat ze 50+ hebben gereden, maar omdat hun verkeersgedrag volstrekt onaanvaardbaar is. Tuurlijk heb je uitzonderingen die nergens van schrikken... daarvoor verwijs ik naar het recept van PanRider }) :+ Vier vmax-en om te delen moet lukken })
 
ritueel slachten is overdreven, het mij maakt het echt niet uit of ie nou met zijn hoofd naar het westen ligten of naar het oosten, eraf is eraf. hang um achter zijn eigen trekhaak (bij voorkeur eerst caravan af koppelen) en probeer hoever het heilige koetje het baasje wil slepen :+
enz. enz.
 
Zo zout heb ik het gelukkig nog niet gegeten...

Laatst hier een topic gelezen over iemand die iets dergelijks meemaakte bij file inhalen ( er tussen door).
Die werd ook bewust gedwarsboomd en de motorrijder die daarachter zat ook.
Dat was echter een agent (in burger of prive?) en die pakte die randdebiel stevig aan : hij ging erop voor poging tot doodslag!
Overigens was bij dat voorval nog niet eens sprake van een aanrijding, zoals hier wel het geval is; dus deze idioot zou ook zeker voor zo'n vergrijp in aanmerking komen, lijkt me zo.

Er rijden wat krankzinnigen rond....... :(
 
stond vandaag artikel in de SPITS dat de M.A.G. een test gaat doen onder koekblikbestuurders om op diverse tankstations folders uit te delen over het feit dat motor rijders tussen de auto's door mogen rijden, uiteraard met de nodige gedragsregels.
Doel hiervan uiteraard proberen iets meer begrip onder koekblikkers te krijgen voor de motoren in het verkeer.
goeie zaak toch van M.A.G :} :} :} :} :}
 
ik zie het wel vaker...
alleen moet ik er ook wel bijzeggen dat ikzelf ook wel eens me lam schrik van een motorrijder die mij met knallende uitlaten voorbij scheurt. veel mensen denken dat alle motorrijders zo zijn. ze kunnen het ook niet hebben als je in een file hen voorbij rijd. regelmatig zie ik automobilisten in hun spiegel kijken tot de motor dicht genoeg bij is en dan" per ongeluk" hun portier open doen. het zal altijd wel zo blijven.. maar ik had de automobilist aangegeven en voor de schade op laten draaien. had in ieder geval een mega stampij staan maken daar!!
 
Als iemand mij express onderuit rijdt sla ik hem compleet verrot, geen twijfel aan, die gast is minstens even beschadigd als mijn motor :(
 
Als iemand mij express onderuit rijdt sla ik hem compleet verrot, geen twijfel aan, die gast is minstens even beschadigd als mijn motor :(
 
kill
210.gif

1022.gif

wat en gek jo .
sterb214.gif


sterb292.gif
 
Was dat niet die lulhannes die op de website van het FOK heeft verklaard elke door de file rijden motorrijder zou pakken door zijn portier open te gooien of het gat dicht te gooien waardoor de motor en bestuurder schade zou oplopen.

Direct kenteken noteren en de vrienden in blauw bellen. Er even duidelijk bij vermelden dat er een motorrijder is aangereden, dan komt er nagenoeg altijd een motoragent bij, dan wil ik nog wel eens zien hoe bijdehand die koekblikpiraat is.
 
Wat ik wel vreemd vind is dat in dit topic de politie wel onze vriend is :9

Whoeps.. Ik moet natuurlijk wel even zeggen dat die automobielist gekeeld moet worden :(
 
Is heel modern, met het toenemende fundamentalisme zou het wederinvoeren goed passen bij de Sharia. Volgens mij doe je daar heel veel moslims, die vinden dat Nederland te weinig rekening met ze houdt, een plezier mee.

gewaagd...., maar wel :}
 
preventief ruimen die vieze vuile lippenwipper...gore uitgeprocedeerde cliniclown...eikel....miskraam....hufter :( :( :(
 
Gisteren gesproken met de rijder....
1400 euro schade!
En verzekering doet moeilijk, omdat de automobi verklaarde van rijbaan wilde wisselen...
Maar:
-Van rijbaan wisselen kon op dat moment wel, maar dat mocht niet ivm BUS baan


Kerel in auto raakte hem twee keer trouwens, de eerste keer klein tikje, daarna nog een felle waarna de val volgde... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan