Autorijders VS motorrijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met alle respect voor jouw mening, maar ik concludeer uit jouw profiel dat je ook een vwatuur mag/kan besturen dus dat 'wannabes' van je vind ik kant noch wal raken.
Er ligt nu een pak sneeuw, waarom zou ik dan op de motor stappen?
Waarom zou ik maandagmorgen om 04.30, mezelf tegen de kou kleden(ik moet om 05.00 beginnen en 2x3 km. rijden)en de motor starten.
Beide motoren zijn mij liever dan de auto, dus ik wil geen van beiden kwijt.
Ik heb onder alle weersomstandigheden gereden, arremoede en kou geleden, dus ik weet waar ik over praat.
Ben ik dan een 'wannabe'?


Zal ik het even voor je zingen?
 
Met alle respect voor jouw mening, maar ik concludeer uit jouw profiel dat je ook een vwatuur mag/kan besturen dus dat 'wannabes' van je vind ik kant noch wal raken.
Er ligt nu een pak sneeuw, waarom zou ik dan op de motor stappen?
Waarom zou ik maandagmorgen om 04.30, mezelf tegen de kou kleden(ik moet om 05.00 beginnen en 2x3 km. rijden)en de motor starten.
Beide motoren zijn mij liever dan de auto, dus ik wil geen van beiden kwijt.
Ik heb onder alle weersomstandigheden gereden, arremoede en kou geleden, dus ik weet waar ik over praat.
Ben ik dan een 'wannabe'?
ja
 
Ook ik ben zo'n loser die na jaren "heerlijk" in weer en wind met een oldtimer brik de snelweg te hebben getrotseerd, nu 2 motoren en een auto bezit. Dus als het weer is zoals vannacht, dan zit ik in de auto met een muziekje en stoelverwarming aan... zegt de kneus der motorrijders.

Zouden meer motorrijders moeten doen, want een motorrijder in de auto rijdt stukken beter dan een automobilist ;)
 
Ook ik ben zo'n loser die na jaren "heerlijk" in weer en wind met een oldtimer brik de snelweg te hebben getrotseerd, nu 2 motoren en een auto bezit. Dus als het weer is zoals vannacht, dan zit ik in de auto met een muziekje en stoelverwarming aan... zegt de kneus der motorrijders.

Zouden meer motorrijders moeten doen, want een motorrijder in de auto rijdt stukken beter dan een automobilist ;)



Daar heb jij gelijk.
Ook ik vind mezelf een betere bestuurder van motor/auto dan iemand die enkel in bezit is van A of B/E rijbewijs.
 
En de truckchauffeur wint het weer van de autorijder



Niks zo lekker om gewoon te kunnen kiezen, heb m'n roze pasje helemaal vol staan :)
Alleen maar een A of alleen maar een B is voor paupers ;p


En nu koffie!
 
Laatst bewerkt:
Zooooooooooooo hypocriet dit.
Alsof alle motorrijders heilig boontjes zijn?
Alom gezeik over "koekblikkers" dat ze zo gevaarlijk rijden,nou ga maar eens een weekendje youtube kijken van motorrijders,dan ga je je bijna schamen als motorrijder.
Er zijn hele hordes autobestuurders die heel prima rijden en er zijn ook hele hordes motorrijders die echt hun rbw niet waardig zijn.

Wat ik al zei,zooooooo hypocriet deze opmerkingen!
 
Winterweer blijft een probleem, al is het alleen maar omdat je er voor één seizoen geen auto bij kunt kopen.

Ik ga met sneeuw en ijs meestal met de auto, maar de consequentie is dat mijn vrouw dan op het OV aangewezen is, en dat is ook geen pretje.

Zij hoopt dus ook dat de winter snel voorbij is ;)

Vanwege mijn werk (buitendienst) is het OV voor mij geen optie :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan