auto's die door rood rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

wauw, ik kan en mag meekijken met iemand hoe ze meer dan een halve minuut voor een rood verkeerslicht staan *O*

mijn leven is opeens weer een stuk leukerder maar vooral ook spannundur *O*

ik zit nog steeds te wachten tot mensen hun stoelgang gaan filmen en op internet zetten.
ben toch wel benieuwd of dat zo anders is als bij anderen.
 
Laatst bewerkt:
TS heeft maar liefst 124 filmpjes op Jouwbuis staan! Allemaal van hetzelfde soort? Ik ga ze in ieder geval niet allemaal bekijken, om te zien of er 1 tussen zit waar hij zit te sch......
 
:^

ik ging en ga altijd motorrijden om lekker van de omgeving en de natuur te genieten en van het rijden zelf.
ik rij niet net zo lang rond tot iemand een fout maakt ik 1 van de vele fouten zie die in het verkeer gemaakt worden om die vervolgens op inet te zetten.

maar misschien ben ik daar (ook) ouderwets in :P
 
:^

Ik ging en ga altijd motorrijden om lekker van de omgeving en de natuur te genieten en van het rijden zelf.
Ik rij niet net zo lang rond tot iemand een fout maakt ik 1 van de vele fouten zie die in het verkeer gemaakt worden om die vervolgens op internest te zetten.

Maar misschien ben ik zijn wij daar (ook) ouderwets in :P


:}
 
Laatst bewerkt:
Nou nou nou, als je hier al zo boos van wordt moet je niet in de stad komen rijden :+
 
:^

ik ging en ga altijd motorrijden om lekker van de omgeving en de natuur te genieten en van het rijden zelf.
ik rij niet net zo lang rond tot iemand een fout maakt ik 1 van de vele fouten zie die in het verkeer gemaakt worden om die vervolgens op inet te zetten.

maar misschien ben ik daar (ook) ouderwets in :P

TS voorziet voor zichzelf waarschijnlijk een carrière als vlogger. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan