Avontuurtje en de tering geschrokken, mazzel gehad

Krijg je een bon zijn het klootzakken. Krijg je geen bon dan heb je mazzel gehad :? ?

Maar wel leuk dat je er mee weg kon komen. Even iets rustiger voortaan in soortgelijke situaties. :)
 
Laatst bewerkt:
Idd goed in de spiegeltjes kijken anders kan er dit gebeuren ;(

full


Deze opel rijdt in Zoetermeer en omgeving rond trouwens
 
laatst ook "iets" sneller dan normaal een volvo ingehaald, ik zag echter iets in mijn ooghoek, dus ik laat het gas los, en blijf in de spiegels kijken. Zitten beide personen aan iets op het dashboard/ onder de binnenspiegel te morrelen :X

Verder maar rustig aan gedaan, totdat ze ineens achter een andere auto aangingen die ons weer net ff nog iets sneller inhaalde
Wou je niet op TV dan? :+

Ik moet zeggen, ik zie veel motorrijders angstvallig inhouden als ik op mijn rood-witte BMW aan kom denderen. Toch maar weinig smerissen op GSen gezien... :P
 
laatst ook "iets" sneller dan normaal een volvo ingehaald, ik zag echter iets in mijn ooghoek, dus ik laat het gas los, en blijf in de spiegels kijken. Zitten beide personen aan iets op het dashboard/ onder de binnenspiegel te morrelen :X

Euh, ja maar dat hoeven niet altijd smerissen te zijn..
Mijn pa doet dat voor de lol :( hij rijd in een dikke zilveren volvo S90, en vind het grappig om bij mensen die te hard rijden 'verdacht' te gaan doen B| uiteraard doet mn ma vrolijk mee. :X

Duss, al zie je een zilveren volvo verdacht doen.. 'just give em the finger' })
owja, en mn pa denkt dat ik een motherfucker ben dankzij mn mf stikker :?

Et word tijd dat ik op mezelf ga wonen :]
 
Euh, ja maar dat hoeven niet altijd smerissen te zijn..
Mijn pa doet dat voor de lol :( hij rijd in een dikke zilveren volvo S90, en vind het grappig om bij mensen die te hard rijden 'verdacht' te gaan doen B| uiteraard doet mn ma vrolijk mee. :X

*D *D
Vind ik om eerlijk te zijn wel grappig :P .
Ik blijf ook wel eens schuin achter scooters rijden met m'n systeemhelm half opengeklapt, gaan ze meestal ook vrij vlot vh gas als ze het doorkrijgen O-) .

Maar ik haalde laatst ook een volvo in tussen Deurne en Helmond en zag in een flits een lichtblauw overhemd, tsjah, dan vertrouw ik het ook niet meer, ga ik wel wat rustiger rijden (5-10km/h te hard).
Wel bij ieder stoplicht in Helmond een beetje gasgegeven met optrekken en daarna meteen naar de 5/6 bij 70km/u :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan