Baars op zondag 16 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kben overigens wel erg benieuwd naar al die overige MF-ers die dus ook vandaag weer op de B zijn geweest maar van wie ik geen idee heb wie wie nou is. Wordt tijd voor meer kentekenplaatstickers of die andere!!! Staat ook zo raar als je elk weekend staat te roepen 'Zijn er hier nog meer MF-ers???'
 
Kben overigens wel erg benieuwd naar al die overige MF-ers die dus ook vandaag weer op de B zijn geweest maar van wie ik geen idee heb wie wie nou is. Wordt tijd voor meer kentekenplaatstickers of die andere!!! Staat ook zo raar als je elk weekend staat te roepen 'Zijn er hier nog meer MF-ers???'
wéér..!! was voor mij de eerste x @ Baars.. er waren er genoeg van M-F ( zo te horen).. maar wie wie is..??? Ja Max.. die herken je zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zucht...zit ik braaf thuis achter de computer
kwijlend naar al die foto's te kijken :9~
DIT IS GEWOON PURE MARTELING! |(
Al moet ik met de auto, volgende keer ben ik ook van de partij! :9
 
Op zondag 16 maart 2003 23:04 schreef CandyLightningMaus het volgende:
Woei ... Late reactie maar ook ik vond ut een top daggie!!!


en last but not least,
@HELLdesker: waarom kreeg je die irri-brommert van je nou niet eerder aan de praat. Weer van alles gemist vandaag. |( Enne ... met die stickerts komt wel goed! :)

Luitjes, het was weer leuk. Op de naar de volgende mooie zonnige zondag (ander alternatief mag ook)


Hij had gewoon eerder moeten kijken of ie z'n benzinekraantje wel open had staan })
Loopt/start ie een stuk beter :P
 
Mooi weer, lekker om eens geweest te zijn. Mooie linkerbocht naar eindhoven trouwens.

Was uiteraard wel weer de enige met koffers... 8-)
 
Was weer leuk gister. Veel leuke dingen gezien. Rij ik achter Max (140) trekt die gek hem op zijn achterwiel en rijdt zo van me weg :} . Had het natuurlijk wel eens gezien vanaf de kant of op een filmpje, maar als je er vlak achter rijdt is het toch wel :9~ .

Maar zoals andere al zeiden, was het wel erg (te) druk. Is wel erg leuk maar dat gaat niet lang duren zo. Zeker na de actie van de pliesie op het eind van de middag.

Al met al een toppie wekend. Zaterdag lekker rustig op de Baars en erg veel gereden. Gister erg gezellig en wat minder gereden. Wel een paar leuke rondjes gereden met Haga en ???????????? (een stuk of 5 anderen).

HET WORDT ZOMER :} (sorry voor het schreeuwen maar Willy is blij)
 
Zo, ook ff reageren....gisteren geen tijd meer voor gehad.

Wat een dag zeg! Ik had mijn videocamera en fotocamera mee en heb welgeteld, 8min gefilmd en 3 foto's gemaakt....hahahaha.
Ik had de smaak zo te pakken van het rijden dat ik er niet aan toe ben gekomen om meer actie vast te leggen.

Mijn eerst kneedowns van het jaar zijn weer gemaakt....jihoeoeoeoee!!!
Blijft een lekker gevoel...vandaar dat ik de smaak te pakken kreeg en geen zin meer had om te stoppen.
Toen nog ff naar Divmo geweest en Ton zijn R1 horen brullen. Ik heb overigens daar dus wel een filmpje van gemaakt.....echter is het 36mb groot en het nummerbord van de R1 is te zien, dus ik plaats het niet. Alleen als iemand mij kan vertellen hoe ik zo'n nummerbord in een film kan scramblen.
Daarna toch nog maar even terug naar de Baars gegaan en nog 2 rondjes gereden, toen vond ik het genoeg geweest en ben met een voldaan gevoel naar huis gereden.

Volgende keer probeer ik mijn Ti blok aan de rechter kneepad te monteren, dan hebben we wat vuurwerk.
Was bij Ton ook overduidelijk te zien...blijft een mooi gezicht. :}

Hier de enige 3 foto's van mij:

baars1.jpg


baars2.jpg


baars3.jpg


 
Laatst bewerkt:
Toen nog ff naar Divmo geweest en Ton zijn R1 horen brullen. Ik heb overigens daar dus wel een filmpje van gemaakt.....echter is het 36mb groot en het nummerbord van de R1 is te zien, dus ik plaats het niet. Alleen als iemand mij kan vertellen hoe ik zo'n nummerbord in een film kan scramblen.

Hey, ik kan dat filmpje wel ff goed maken zonder dat het kenteken te zien is!
Stuur me maar ff en mailtje dan regelen we het!
 
En jawel hoor voor de derde keer komen kijken en alweer in koekblik!!!
(na steenkoude Baars in februari en Rosmalen meeting).
Ik begin me al bijna te schamen.

Dat het zo druk kon worden op de baars had ik niet verwacht. Zag er mooi uit.
Ook heerlijk allemaal dat uitlaatgebrul.

Het viel me op dat het Ducatie gehalte steeds groter wordt. Duurt niet lang meer en het is de "Opel Kadett" onder de motoren :) :)

Maar goed, ik was weer eens in koekblik. Volgende keer zal ik er op twee wielen bij zijn.
 
wij zijn gisteren ook langs de baars gereden (onderweg naar Scheveningen)
Ook langs de PPP-A4 Er stonden best wat mensen onderaan.....Iemand een dolfijngroene :) VFR750 voorbij zien komen met 2 personen erop :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan