Babes rate sexiest bikes

Sexiest volgens vrouwen

  • Supersport

    Stemmen: 52 68,4%
  • Custom

    Stemmen: 5 6,6%
  • Off-road

    Stemmen: 7 9,2%
  • Toer

    Stemmen: 3 3,9%
  • Scootâh

    Stemmen: 5 6,6%
  • Blik

    Stemmen: 4 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Vraag me af wat de uitslag van de poll zou zijn als deze op het chopperforum was gehouden?

SS mannen ...DREAM on.Meeste vrouwen die ik ken krijgen accuut de stuiplach bij het zien van zo,n gast in een leren condoom.

ps.Alf zou graag R1 rijden.
 
Vraag me af wat de uitslag van de poll zou zijn als deze op het chopperforum was gehouden?

SS mannen ...DREAM on.Meeste vrouwen die ik ken krijgen accuut de stuiplach bij het zien van zo,n gast in een leren condoom.

nee een vetklep op een olieboot met allemaal franjes onderaan zn arm en stuureinde is leuk })
 
Ik heb scootâh gestemd. Je ziet ze wel eens, van die 16 jarige lui op een scootah met 5/6 'geile chicks' eromheen.

Lukte mij niet vroegâh B| , en ik had nog wel zo'n gave Puch Maxi Z-Two :Z :Z Liep alleraardigst 40 O-)

:+ :+

haha herkenbaar. tsjaaa, hoe zou het leven er uit hebben gezien als we toen een scootâh hadden gehad. O-)
 
Sissi valt als een blok voor een vent in mooi leren pak... op een supersport!(Afbeelding)
Bijv. ZX-10R, ZX-6R R1, R6 of een CBR 600 RR (Afbeelding)

[me]Sissi rijdt daarom vooral graag achter haar eigen vent :9~ [/me]
Hmmm... Dan hebben jullie toch een probleem, lijkt me... Die vent van jou kennende rijdt hij liever achter jou aan om van het uitzicht te genieten dan andersom... :P

[me]Orpheus houdt de volgende keer maar een beetje meer afstand, voordat jullie ineens allebei in de ankers gaan om toch maar vooral achteraan te kunnen rijden. :+ [/me]
 
nee een vetklep op een olieboot met allemaal franjes onderaan zn arm en stuureinde is leuk })
Die heb ik als eerste eraf geknipt.(aan de jas heb ik ze laten zitten).Alf is ook op dieet.
 
full

Let op leren tassen duitse helm.
 
...leren condoom.

Whoeahahahaha! Hier stel ik me hééél rare dingen bij voor!!!





Meissie 2 vindt iha de vent belangrijker dan de motor - maar een leuke vent op whatever motor is altijd :9~

Daarom heb ik er ook ernstig op aangedrongen dat mijn eigen vent zijn RBW haalt...!
 
Dat off-road verbaasd me wel eerlijk gezegd. ik weet/wist wel dat vrouwen voorkeur hadden voor rode (sport)motorfietsen en voor zichzelf vaak een chopper zouden willen, maar off-road, nou ik ken er eigenlijk geeneen die dat 'hot' vindt.

Misschien gaat het de dames in het onderzoekje er meer om dat mogelijkheden met off-road motoren om op bepaalde plekken te komen wat uitgebreider is dan met supersports :?

De hele tijd langs de snelweg gaat ook vervelen en een grasveldje is zachter :+
 
naar mijn idee/ervaring zijn er bar weinig dames gecharmeerd van mannen op motoren...dus daarvoor hoef je het niet te doen!

Volgens de resultaten is dit typisch een uitspraak van iemand met een toer ;)


K wil nog wel flink wat bekijks krijgen zowel voetgangers als vrouwelijke automobilisten. Of is het mn strakker kontje? :+
 
Naked, liefst beide :P

Ik houd wel van strak dus voorkeur gaat naar een SS, maar een strakke vent op een lompe chopper, doe ik 't ook voor 8-)
 
vrouwen die op je vallen omwille van wat je hebt vindt ik wellicht triest..
geldt natuurlijk ook andersom.
 
vrouwen die op je vallen omwille van wat je hebt vindt ik wellicht triest..
geldt natuurlijk ook andersom.
Niet zo zwaar op de hand, een mooie dame in een mercedes cabrio valt toch ook meer op dan eentje in een saai golfie.

Tja zou ook motoren kunnen noemen, maar dames in auto's zijn beter te bekijken :+
 
En als ik voor het stoplicht sta met m`n duitse legerhelm.
is er geen vrouw die niet naar me glimlacht..
of ze nu 20 of 90 zijn, elke vrouw lacht naar me.
;) Motrol vind "foute mannen" op oude motoren ook erg leuk om naar te kijken. Voorkeur gaat uit naar type stevig, houthakkersblouse, bergschoenen en een lekker kort (militair) koppie.
Stevige man op SS 1000cc V-twin is ook leuk om naar te kijken!
...laatst bij een motorzaak zat ik me te vergapen op zo'n man op een Mille: Totdat hij z'n helm af deedt... Het had m'n vader kunnen wezen... :X
Zo'n iele sprinkhaan op een gelikte SS hoeft van mij niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan