bagage op een racer...???

Van 't weekend gezien in Assen:

Racepack

racepackaufbmw.jpg


http://www.bags-connection.com
 
ik heb vandaag een blade zijn rijden met een GRUWLIJK grote tas op zen rug, regen wind, alles was er, en maar gassen })

was zoon grote trek tas zeg maar, om de bossen in te gaan oid.

gr. steven
 
IMGP3641.JPG


Gewoon met twee van die elastieken spanbanden.. Die trekken zichzelf namelijk altijd weer opnieuw strak na een hobbel..

Let ff op dat de goedgekeurde dubbelgevouwen zijn zeg maar.. deze dus:

bungee.jpg


Dit jaar 10000 km+ mee gereden (veel ver boven de 200 km per uur) en nog nooit iets mee gebeurd..
 
- tanktas met kleding en eten,
- rugzak met slaapzak en luchtbed
- tentje met spin achterop

werkt prima! :)

full
 
Bagagerol op je fiets spannen, zie mijn signature.

Ik zit dus met het probleem dat ik geen spanbanden kan gebruiken omdat ik ze niet kan vastzetten. als ik ze aan de stepjes vastmaak drukken ze heel erg tegen de kuip aan, kijk maar naar de foto (ben bang dat 't kapotgaat '( ) en onder m'n uitlaten kan ook niet (want die worden nogal heet :P )
 
Laatst bewerkt:
Ik zit dus ook met het probleem van bagage, komt omdat ik geen zijtassen kan meenemen, de kuip en uitlaten zitten in de weg B|

(Afbeelding)

heeft iemand hier een oplossing voor misschien...
Ik heb een soortgelijke motor, nou ja kwa de plek van de uitlaat dan. Maar dat is geen probbleem. De tassen zijn van Oxford. De regenhoezen die er bij zitten voldoen NIET B| daarom is het wijs om je spullen eerst in een vuilniszak iod te doen en dan pas in je tas. Wij hebben wat goede buien gehad onderweg en dan regent het een beetje in de hoezen. Met als gevolg dat al mijn kleren nat waren :N Het is ook aan te raden om je motor af te plakken met folie, tegen beschadigingen. Ik had het ook meegenomen om onderweg wat bij te werken. Bij mij zijn de hitteschilden verwijderd maar dat was geen probleem, zolang de tassen er maar niet tegen aan komen.
Over mijn sporttas had ik 2 vuilnis zakken gedaan en alles was nog droog na een stevige bui.
Groeten Jan
 
ben je mooi op tijd mee :P

Ik zou nog snel ff een waterdichte roltas bvan 40 ltr gaan halen bij Louis of Gericke oid en die met spanbandjes achterop je buddy knopen.
:^ of een Ortiebkanozak bij de plaatselijke buitensportboer :) Vastzetten met een bagagenetje of met spanbandjes en klaar ben je! Zijtassen kan ook maar die gebruik ik zelf alleen als ik 2 weken met de motor ga kamperen.
 
maar waar maak je de spanbanden dan aan vast? ik heb nergens plekken waar deze omheen kunnen aan de achterkant, alleen het voorgedeelte van de tassen kunen vast via de duosteppen...

Is dat een soort tape op je motor? foto is niet scherp genoeg om het goed te zien.
Het is een soort zelfklevend kaftpapier wat ik in een boekenwinkel gekocht heb. Mijn sporttas zit vast aan mijn duostep, van daar over mijn tas heen, een andere spin aangehaakt en vastgemaakt aan die haakjes naast mijn uitlaat.
Groeten
 
Thanks voor alle tips... het is allemaal goed gegaan... luchtbed hoefde uiteindelijk niet mee...dus rugzak en tanktas volgestampt incl slaapzak... en no problem verders..
 
Thanks voor alle tips... het is allemaal goed gegaan... luchtbed hoefde uiteindelijk niet mee...dus rugzak en tanktas volgestampt incl slaapzak... en no problem verders..

Steek deze topic toch maar ff in je favorieten, mocht je volgend jaar een dag vantevoren met hetzelfde probleem zitten :+ :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan