Balen, motorhoes is gejat!

mxl

MF'er
23 mrt 2003
198
0
Den Haag
Vanavond is van zowel de pan van mij, als die van mijn broer de motorhoes gejat. Mijn hoes was net nieuw (dowco protector). Claimen bij verzekering heeft geen zin gezien mijn eigen risico, absoluut klote dat mensen niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven. Ik heb hier goed de balen in.
 
Omdat ik sinds kort een garage heb, heb ik er één in de aanbieding. Het is een blauwe soort van plastic ding. Goede kwaliteit. Heb je interesse laat het dan hier ff weten.

Het is dus niet die van je broer (voor de grappenmakers)

edit: sorry, gaat niet passen over een pan
 
kan wel, maar ik dacht dat dat niet nodig was. Ik zal bij mijn nieuwe hoes meteen een slot kopen.
 
Vanavond is van zowel de pan van mij, als die van mijn broer de motorhoes gejat. Mijn hoes was net nieuw (dowco protector).
Hmmmm, wat the fuck ga je een motorhoes voor jatten.
Dat je de motor jat ok maar goed misschien was de hoes een hooop pleuros waard.
Waar gaat het heen in dit land :(
 
Politie zei dat de kans groot was dat het een stel baldadige jongeren was, ipv een serieuze dief. Het kan dus best zijn dat hij drie straten verderop in een tuin ligt.
 
Mijn spiksplinternieuwe motorhoes werd ook gejat en nu er een doorzichtige tuinset-hoes (?????) overheen zit blijft iedereen overal vanaf...
Heb vannacht de sleutels en alles er zelfs op laten zitten.

PS: Ben niet blond
PS2: Ook de huissleutels zaten er aan
PS 3: Nee, zo wanhopig ben ik ook weer niet
 
Damn..zijn de mensen tegenwoordig echt te gierig om iets zelf te kopen?!

Heb voor de zekerheid op die van mij wel een hangslotje zitten maar of het echt helpt... ;(
 
Ik zou idd ff een rondje door de wijk lopen, grote kans dat dat ding ergens is neergegooid of voor de "gein" ergens anders overheen is getrokken.
 
Ok de kans is klein maar.. weet je zeker dat ze er niet afgewaaid zijn? Is mij ook gebeurd namelijk. Een buurvrouw kwam toen later met m'n hoes aanzetten die ze op straat gevonden had (had ze beter ff door m'n wiel kunnen duwen ofzo maar ja)
 
Vanavond is van zowel de pan van mij, als die van mijn broer de motorhoes gejat. Mijn hoes was net nieuw (dowco protector). Claimen bij verzekering heeft geen zin gezien mijn eigen risico, absoluut klote dat mensen niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven. Ik heb hier goed de balen in.

Ik heb er nog een voor je liggen. half jaar gebruikt, mag weg voor 65 euro.
 
Op zaterdag 24 mei 2003 00:06 schreef ApRiLiA_SMOKE het volgende:Hmmmm, wat the fuck ga je een motorhoes voor jatten.
Dat je de motor jat ok maar goed misschien was de hoes een hooop pleuros waard.
Waar gaat het heen in dit land :(

snap 'm
 
Laatst bewerkt:
Mja het is zowiezo kut ,. maar beter je hoes dan heel je motor dacht ikzo ,....

en ik zou inderdaad is in de straat sjecken of niemand hem voor bij heeft zien waaien
 
Ok de kans is klein maar.. weet je zeker dat ze er niet afgewaaid zijn? Is mij ook gebeurd namelijk. Een buurvrouw kwam toen later met m'n hoes aanzetten die ze op straat gevonden had (had ze beter ff door m'n wiel kunnen duwen ofzo maar ja)

Het is een hoes met een behoorlijke sterk elastiek aan de onderkant, deze waait er niet zomaar vanaf. Mijn motor staat altijd gestald in scheveningen, daar is hij er nog nooit afgewaaid, nu stond hij in nieuw vennep tussen huizen. Mijn broer en zijn vriendin hebben de hele buurt al doorlopen om te kijken of de hoezen niet ergens lagen, niets te zien.
 
Mijn spiksplinternieuwe motorhoes werd ook gejat en nu er een doorzichtige tuinset-hoes (?????) overheen zit blijft iedereen overal vanaf...
Heb vannacht de sleutels en alles er zelfs op laten zitten.

PS: Ben niet blond
PS2: Ook de huissleutels zaten er aan
PS 3: Nee, zo wanhopig ben ik ook weer niet
Waar woon je? :P
 
Mijn spiksplinternieuwe motorhoes werd ook gejat en nu er een doorzichtige tuinset-hoes (?????) overheen zit blijft iedereen overal vanaf...
Heb vannacht de sleutels en alles er zelfs op laten zitten.

Ken je nagaan... zelfs MET sleutels willen ze um niet .... :+ :+ :+
 
Heb je een soortgelijk piccie van die hoezen?
Ik woon in nieuw-vennep, als ik hem in de buurt zie dan dan dan.............hoop ik voor hem dat hij hem zelf gekocht heeft! :(
 
Op vrijdag 23 mei 2003 23:52 schreef mxl het volgende:
Vanavond is van zowel de pan van mij, als die van mijn broer de motorhoes gejat. Mijn hoes was net nieuw (dowco protector). .....


Waren ze na het verwijderen van de hoes ook zo geschrokken van jouw motor dan??? :+
 
Heb je een soortgelijk piccie van die hoezen?
Ik woon in nieuw-vennep, als ik hem in de buurt zie dan dan dan.............hoop ik voor hem dat hij hem zelf gekocht heeft! :(

Ik heb geen foto, de ene hoes was een dowco protector2 Dit is een grijze canvas hoes met elastiek aan de onderkant, de ander was een zwart/blauwe hoes, zonder elastiek aan de onderkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan