Ik ben al tijden op zoek naar een motor waarvan ik ga kwijlen als ik hem zie, hoor etc. Uiteindelijk is me keuze een Monster geworden.
Ik had dus gebeld naar een bedrijf in Ureterp voor een hele mooie monster 900 1999 met maar <17k km erop.. mooie accesoires enzo, nou ik was er gek van!
ik gebeld of de motor een tweede typegoedkeuring had etc en of het bedrijf de motor voor mij op 25kw wilde zetten etc. BALEN dus, hij is geïmporteerd geweest en zomaar een legale begrenzing die via dealer, RDW verloopt zit er dus niet in..
of wel? mijn vraag is dus, Kan een al reeds uit het buitenland ingevoerde motorfiets uit 1999 toch nog (dmv een keuring bij RDW bijv) begrensd worden?! RDW duurde erg lang voor een belletje, en ik moest weg, dinsdag probeer ik het weer, maar hoop natuurlijk of jullie kenners mij konden helpen!
Hoor het wel...
Hoop voor jou: het kan toch officieel op 25kw (kenteken dus)
www.jurgenvandijk.nl doet dat
kost je +-€500 maar dan heb je wel 25kw op het kenteken
Hoop voor jou: het kan toch officieel op 25kw (kenteken dus)
www.jurgenvandijk.nl doet dat
kost je +-€500 maar dan heb je wel 25kw op het kenteken
Ik heb de Nederlands Suzuki importeur hiernaar gevraagd, was niet mogelijk bij mijne, wel een goeie tip voor de TS ja !Als de motor een 2e type goedkeuring is maakt het niet uit of deze geimporteerd is aangezien het een europese goedkeuring is. Je kan beter even Ducati opbellen met het framenummer erbij en deze kunnen je verder helpen. Het is waarschijnlijk wel zo dat alleen een Ducati dealer dit kan doen, ik weet verder niet of deze zaak dat ook is waar jij je monster heb zien staan.
(Voor verder gezeik, ik heb een Engels zx6r uit '98. Deze heeft 2e type goedkeuring voor 25Kw en hij is netjes via een Kawasaki dealer 25Kw op kenteken gezet zonder problemen.)
Laatste optie zou met een uitdraai zijn, maar daar word je ook niet echt vrolijk van. Dan is via Van Dijk en dus Duitsland een zekerdere optie.ik zal morgen wel even naar de motorzaak bellen voor het framenummer en info over uit welk land de fiets is geïmporteerd en met die info ducati importeur bellen oid en dan weer rdw.. pfff kan ik er niet gewoon een 25kw sticker op plakken en dan rijden?
Ik heb de Nederlands Suzuki importeur hiernaar gevraagd, was niet mogelijk bij mijne, wel een goeie tip voor de TS ja !
Doet het via export naar duitsland mbv de TÜV.
Ga ik mijne ook laten doen, ze hebben me in een mailtje verteld dat het voor mijne
€375,- kost. Wacht nog even op een bevestiging om een afspraak te maken.
Omdat het een twin is zal je nog wel veel koppel overhouden. Topvermogen blijft weinig van over inderdaad...Dat is wel een mooie prijs idd, daar kan je het niet voor laten!
toen ik belde voor mijn honda vfr400 kwamen ze op 900 euro uit
maare.. een 900cc op 25kw... volgens mij wordt dat sterk afgeraden omdat je niet meer voor uit komt
waarom een monster 900 laten begrenzen op 25kw ?? dat zal toch niet vlot rijden vrees ik.
ik zelf heb een 600 als 25kw uitvoering... maar afstelling eraf gehaald,want 25kw op een monster :s
Dan koop je toch gewoon een andere na je 25kw periodeomdat ik niet op een 600 ga rijden na mijn 25kw periode
omdat ik niet op een 600 ga rijden na mijn 25kw periode
omdat ik niet op een 600 ga rijden na mijn 25kw periode
Optisch zit er toch bijna geen verschil tussen een monster 600 of 900ik wil een motor die er tof uit ziet en waar ik dus zelf helemaal gek van ben.
als ik op een fiets als een gs500 rijd oid vind ik het gewoon vele malen minder en weet ik 100% zeker dat ik spijt krijg? is dat nou raar?
dus doe niet zo gay ok?
ik wil een motor die er tof uit ziet en waar ik dus zelf helemaal gek van ben.
als ik op een fiets als een gs500 rijd oid vind ik het gewoon vele malen minder en weet ik 100% zeker dat ik spijt krijg? is dat nou raar?
dus doe niet zo gay ok?
Je Breezáh matties zullen het verschil echt niet zien hoor