Caferacert
Die hard MF'er
- 5 aug 2015
- 397
- 30
Antwoord op je vraag is volmondig ja.
Die band ziet toch niet of hij op een voorwiel of op een achterwiel terecht komt
Die band ziet toch niet of hij op een voorwiel of op een achterwiel terecht komt
Ga eerst maar eens meten of je dat tussen je voorpoten past.
En hou er rekening mee dat de stuur eigenschappen er van achteruit gaan.
....... en geen scheurijzer om snelle bochten mee te maken
Ach ja. Veiligheid.... de eerste 40 paginas van dat 48 paginas tellende instructieboekje. Compleet bang op de motorKlopt! Alleen speelt wel het veiligheids- en stuurgedragaspect.
Daar waren ze dus wel voor gemaakt hè. Anders zouden ze het ook geen cafeRACERs genoemd hebben.
Ach ja. Veiligheid.... de eerste 40 paginas van dat 48 paginas tellende instructieboekje. Compleet bang op de motor
Zat bedrijven die dit voor je willen doen, zolang je maar betaald. Als je 't "goed" wil doen zou je een bredere velg/wiel moeten zoeken, óf je velg verbreden maar dan ben je 5x zo duur uit.
Ik snap het wel, het oog wil ook wat.
op 2 wielen, zonder kooi, kreukelzone tot je neus.. vaak over de 100pk .. verneuk je zelf of een ander ga je op je bek.
En dan meuteren over "veiligheid" ..
Het blijft raar klinken
140/70 tov 120/70 wordt ook een stuk hoger. Ik denk dat je met t spatbord in de knoei kan komen. Maar probeer te meten hoeveel marge je rondom hebt ..Beste mederijders
Wil toch iets gaan proberen.
Wil op mijn voorwiel / velg van m'n gsxr caferacer waar nu een 120 70 17 inch op ligt een 140 70 17 inch omleggen.
Zijn er mensen die banden kunnen wisselen, met balanceren erbij?
Wil er een soort van fat tire bike van maken.