Banden KNMV Cup

Blade (jarno)

Die hard MF'er
5 mei 2003
800
0
Apeldoorn
Kreeg vanmiddag een mailtje van de CRT.
Als ik het goed gelezen heb is iedereen
verplicht om bij de CRT banden te kopen
voor dit seizoen? Hoop dat ik het verkeert
heb gelezen.
 
Laatst bewerkt:
En zoals jullie wel zullen begrijpen (net als de overheid) zal dat wellicht volgend jaar het geval zijn...
 
Verplicht bij crt banden kopen ... mooi commercieel zooitje ... mag een super supercorsa's wel niet kosten dan ??
 
jij niet dan ... €276,- is normale winkelprijs toch ... en dan waarschijnlijk nog voor 180 ipv 190'ers

276 normale winkel prijs ?
Daar heb je bij de dealert volgens mij net 1 180 achterband voor (als hij je matst).
Online bij de bandenman komt een set SC's pro ook al op 333,- (180 en 120).
Online bij versteeg zit het op 290,- voor dezelfde set.
Als je juniorstock rijd, dan krijg je korting en dan kost een set 270,- (prijzen staan op de crtholland site)
 
276 normale winkel prijs ?
Daar heb je bij de dealert volgens mij net 1 180 achterband voor (als hij je matst).
Online bij de bandenman komt een set SC's pro ook al op 333,- (180 en 120).
Online bij versteeg zit het op 290,- voor dezelfde set.
Als je juniorstock rijd, dan krijg je korting en dan kost een set 270,- (prijzen staan op de crtholland site)
gewoon ff mailen naar bijv. debandenman, misschien als je meerdere setjes neemt dat je wel korting krijgt...tenminste, ik neem aan dat ze voor de race zijn.
 
Ik ook, kwam ik nog steeds op € 270,- incl. BTW.

Jongens, gewoon bij WWW.RODAMOTO.NET inkopen. Kost je 232 euro all in compleet thuisbezorgd en altijd supervers rubber! *O*

full
 
gewoon ff mailen naar bijv. debandenman, misschien als je meerdere setjes neemt dat je wel korting krijgt...tenminste, ik neem aan dat ze voor de race zijn.


thanx voor de tip , maar dat wist ik al :9 En heb al eens een paar bandjes met korting bij de bandenman gekocht.
Ging er ff over wat de normale winkelprijs was.

ow ja, tis inderdaad voor de race. Niet voor mij maar voor een maat waar ik wat dingen voor probeer te regelen.
 
Krijg je daar geen gezeik mee ? btw tarief in nederland is toch hoger ?

Verkoop op afstand

In geval van verkoop op afstand is, als u een bestelling plaatst bij een bedrijf in een andere lidstaat, de BTW inbegrepen in de prijs en wordt het product u rechtstreeks toegezonden.

Wanneer de verkoper echter zorgdraagt voor de verzending, is op uw aankoop hetzij het BTW-percentage van de lidstaat waar u woont, hetzij dat van de lidstaat waar uw verkoper gevestigd is, van toepassing. Dit is afhankelijk van de jaarlijkse omzet van de verkoper in de lidstaat van bestemming (of van het feit of de verkoper heeft gekozen voor BTW-heffing in het land van bestemming). Dit heeft evenwel geen invloed op de prijs die u hebt afgesproken, aangezien deze prijs door de verkoper inclusief BTW is aangeboden en geaccepteerd.

(bron: http://europa.eu.int/youreurope/nav/nl/citizens/guides/buying/nl.html#10335_8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan