BBS
Die hard MF'er
Ik heb gisterochtend m'n banden netjes op spanning gebracht
voor moest bijna 0,2 bar bij en achter ook.
(voor 2,3 achter 2,5 bar)
(ik controleer normaal gesproken wekelijks met zo'n apparaatje)
Nu reed ik gisteren met dat K*tweer uiteraard erg rustig.
Echter vanmiddag met het droge weer, wilde ik de bochtjes weer
met een fatsoenlijke snelheid nemen.
Nu ging het op het prinsclausplein redelijk, al voelde ik 'm voor al een
klein beetje wiebelen . Toen ik echter bij het malieveld een scherpe bocht
naar rechts nam, was ik d'r bijna kwijt . Ze ging helemaal lopen zoeken.
Ik schrok me echt een ongeluk!!
Nu neem ik de laatste tijd de bochten steeds netter en naar blijkt met
een beetje lage spanning.
Kan het echt zoveel uit maken? (0,2 bar)
OJa, de voorband is al > 14.000 km oud, dus daar gaat over 2.000 een
nieuwe op. (Profiel is > 2mm, voor Dunlop K655F, achter BT45)
Ik hoop dat dat een beetje meer grip gaat geven.. dit vind ik niet leuk meer.
voor moest bijna 0,2 bar bij en achter ook.
(voor 2,3 achter 2,5 bar)
(ik controleer normaal gesproken wekelijks met zo'n apparaatje)
Nu reed ik gisteren met dat K*tweer uiteraard erg rustig.
Echter vanmiddag met het droge weer, wilde ik de bochtjes weer
met een fatsoenlijke snelheid nemen.
Nu ging het op het prinsclausplein redelijk, al voelde ik 'm voor al een
klein beetje wiebelen . Toen ik echter bij het malieveld een scherpe bocht
naar rechts nam, was ik d'r bijna kwijt . Ze ging helemaal lopen zoeken.
Ik schrok me echt een ongeluk!!
Nu neem ik de laatste tijd de bochten steeds netter en naar blijkt met
een beetje lage spanning.
Kan het echt zoveel uit maken? (0,2 bar)
OJa, de voorband is al > 14.000 km oud, dus daar gaat over 2.000 een
nieuwe op. (Profiel is > 2mm, voor Dunlop K655F, achter BT45)
Ik hoop dat dat een beetje meer grip gaat geven.. dit vind ik niet leuk meer.