ik rij soms met minder in me bt010\'s of mez1\'s onder me duke.... maar ik zou niet graag met bt45\'s willen sturen.BMW adviseert 1,8 voor en 1,9 achter, maar dat lijkt me wel erg weinig voor een bt45
Alvast bedankt voor reactie
2,5 / 2,9 is standaard voor veel dikke sportfietsen. En dealers heb je in soorten en maten, als je denkt dat ze er verstand van hebben, zou je kunnen luisteren. Beste is om gebruikersfora van jouw motortype te raadplegen.Moet je daar de dealer van de motor aanhouden of van de banden? Zat gisteren in Haynes te lezen en daar stond in 2,5 voor en 2,9 achter.
en dat voor iemand die de hele dagen met maten werkt.
Op Zondag 16 september 2001 20:26 schreef GuZ het volgende:
.....bt45\'s willen sturen.
De BT45\'s zijn trouwens ook een stukkie goedkoper en gaan langer mee....De BT45 is een diagonaal band.
De BT010 enzo zijn radiaal banden en passen waarschijnlijk ook helemaal niet op de F650.
Ik houd lekker m\'n machine\'s specificaties aan...http/mc.bridgestone.co.jp/mc/eu/products/index.html
Bridgestone zegt zelfs voor en achter 2,9 als ik het er ff goed uit dat diagrammetje haal. Ik hou wel lekker dat 2,9 en 2,5 aan.
gek he?, tzijn toerbanden...De BT45\'s zijn trouwens ook een stukkie goedkoper en gaan langer mee....
Gewoon zelf wat gaan experimenteren, wat je zelf het lekkerst vind rijden.
Hij bedoelt met je bandenspanningDat wordt wel een dure hobby, zeker als je het elke keer niets vind en besluit om hem maar eens op te roken en verder gaat met experimenteren.