bandenspanning v01

stevaert

MF'er
8 nov 2011
175
0
Hallo, welke bandenspanning is nu goed voor de Bridgestone v01
bij dunlop hebben ze een mooi overzichtje
full

Jammer genoeg vindt ik dit niet voor de Bridgestone v01,
Heeft iemand weet van een overzichtje of heeft er iemand ervaring met desbetreffende band,
Ik en waarschijnlijk nog anderen zijn er razend benieuwd naar want op de site van Bridgestone vindt ik noppes.
dus alle info welkom :Y
 
ik heb vorige jaar op de V01's gereden en nu al ene paar dagen in spanje.
warm uit de bandenwarmers zet ik die op 2.1 van voor en 1.9 van achter en heb nooit problemen mee gehad
 
bedankt voor je reactie! nooit problemen mee gehad zeg je, dat hoor ik graag,maar helaas heb ik nog geen bandenwarmers :$ , reed vorig jaar met D211 en dat ging goed zonder, gezien de V01's snel op temperatuur komen (heb ik van horen zeggen) denk ik dat het met de V01's ook zal lukken,
maar ook als is het te doen zonder misschien zou ik toch beter eens investeren in een setje bandenwarmers,
 
investeer in goeie bandenwarmers, is nooit weg gegooid geld.
hoe snel ze op temp komen kan ik je niet zeggen, maar weet wel dat de BT003's waar ik NBC mee reed na 2 rondjes zolder perfect op temp waren( sommige zeggen al na 1 ronde)
Nu dat ik terug op een 1000 rij ga ik vanaf nu op de vernieuwde V02(200 achterband) rijden
 
2.1 om 1.9 warm geeft bridgestone zelf ook op inderdaad.
Vandaag toevallig de motorman van bridgestone gesproken en nog over de informatievoorziening van bridgestone gehad,of liever gezegd het gebrek daarvan.

Van de R10 en de S20 is nu een opvolger gekomen de EVO,probeer daar maar eens info over te vinden. -O-
Nu gaat het misschien wel lukken,maar ze zijn al vanaf februari leverbaar. :?

Wordt allemaal vanuit Japan geregeld en die houden liever alles geheim denk ik. -O-
 
Bedankt voor de tips,de v02 kan ik niet leggen denk ik,ligt nu 190/650 op,fiets is 2004 blade.
 
Terug
Bovenaan Onderaan