Ik wil graag een beetje een ´fun bike´. Met veel koppel. Een blok dat niet kapot te krijgen is een een beetje uitstraling...
zolang je maar zorgt dat de bandit voldoende olie heeft blijft hij gaanKijk, tussenstand is dus 1:1
Weet iemand nog de technische zwaktepunten van de motors...??
tis iig een mening die door mij gedeeld wordtHakinnen's (persoonlijke) mening:
1200Bandit = Motorblok met als basis de oliegekoelde 1100gixupgrade de voorvork, hang er een Yoshi onder/laat 'm afstellen, en duw er een setje gumrubber onder en voila!
Hornet 900 = tsja, is het gewoon niet naar mijn mening. te clean en niet 'rauw 'genoeg.
Hakinnen's (persoonlijke) mening:
1200Bandit = Motorblok met als basis de oliegekoelde 1100gixupgrade de voorvork, hang er een Yoshi onder/laat 'm afstellen, en duw er een setje gumrubber onder en voila!
Honda's zijn over algemeen wat beter gebouwd en meer klimaatbestendig: Suzuki's "Ride the winds of change" moet helaas tamelijk letterlijk worden opgevat, rijd een winter door weer en wind en je herkent het ding niet meer terug is mijn ervaring.
Ik heb dus zo'n "speciale" bandit van begin dit jaar.
In één woord:SUPER
Dat van die andere uitlaat en dat dat geen verschil uitmaakt voor het vermogen is pertinent niet waar. Kijk maar es op http/www.yoshimura-rd.com/dyno.asp
en dan de 2e van boven klikken op de Bandit 1200 met slipon.
In 2001 is het blok van de bandiet nog aangepast op redelijk veel punten, daarna gelijk gebleven. In 2004 heeft de bandiet standaard een katalysator gekregen. Als iets als een hand om een strottehoofd knijpt dan is het wel zo'n kreng.
Motorrad heeft in 2003 weer eens meer dan 10 uitlaten getest op een 2003 model B12, GEEN VERMOGENSTOENAME.