Bandits on Tour 2011

Waar gaan we heen??

  • Sauerland

    Stemmen: 7 41,2%
  • Zwarte Woud

    Stemmen: 8 47,1%
  • Vogezen

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Neej oke snap ook wel dat een week eingelijk te kort is maar bedoel het gaat toch om het rijden? Als je dan gewoon richting italie gaat rijden en dan met de instelling van we zien wel waar we eindigen :)? lijkt me ook wel leuk

Oja hoe nemen we de bandits mee naar egypte dan? :+
 
Neej oke snap ook wel dat een week eingelijk te kort is maar bedoel het gaat toch om het rijden? Als je dan gewoon richting italie gaat rijden en dan met de instelling van we zien wel waar we eindigen :)? lijkt me ook wel leuk

Oja hoe nemen we de bandits mee naar egypte dan? :+

Je pakt bij Griekenland het pontje naar Libië, dan ben je zo in Egypte...
 
Weekje Alpen ben ik zeker fan van... Spanje heeft me werkelijk waar nog nooit getrokken, Italië des te meer maar dat is nóg verder (dan de Alpen) -O-

Of nou ja, Italië begint halverwege de Alpen, maar dat is gemier :+
 
Neej oke snap ook wel dat een week eingelijk te kort is maar bedoel het gaat toch om het rijden? Als je dan gewoon richting italie gaat rijden en dan met de instelling van we zien wel waar we eindigen :)? lijkt me ook wel leuk

Oja hoe nemen we de bandits mee naar egypte dan? :+
Daar heb je toch meer aan een allroad :+
 
Neej oke snap ook wel dat een week eingelijk te kort is maar bedoel het gaat toch om het rijden? Als je dan gewoon richting italie gaat rijden en dan met de instelling van we zien wel waar we eindigen :)? lijkt me ook wel leuk

Oja hoe nemen we de bandits mee naar egypte dan? :+
als er hier al mensen 2 maanden vantevoren gaan piepen in welk hotel we zitten en hoe en wat... dan zie ik dat niet gebeuren :+ mensen, en zeker groepen, willen graag veel (alles) vantevoren geregeld hebben, dat maakt het overzichtelijk en duidelijk, zodat er meer aandacht overblijft voor het rijden :+
(voor mijzelf overigens net zo!)

in 1 dag naar de alpen rijden is geen beginnen aan op de motor, het KAN, maar IK doe het niet meer.... ik leer van mijn ervaringen... 2 dagen is goed te doen, 3 is leuk en dan kan alles binnendoor.... dan een dikke week daar rondcrossen (route de grande alpes?????) en dan weer in 3 dagen terug naar huis....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan