Bandits On Tour 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
achternaam is knodler (met puntje op de o, moet mn toetsenbord noge ven instellen dat ik die weer makkelijk kan maken) en heeft kleine facebook pic en alles afgesloten :+
 
Lukt amper, heb ik lang geleden al een geprobeerd op een andere GS500. Weinig vermogen heeft een ferme koppeling nodig (plotselinge ruk aan ketting) anders komt ie niet omhoog, maar de GS heeft echt een spons van jewelste :') Met ultiem mishandelen lukt het misschien wel :+
 
als iemand zich geroepen voelt om het volgende weekendje te organiseren: graag! ik kan waarschijnlijk dit hele najaar niet mee op een weekendje dus beetje stom om dan toch wat te organiseren...
 
Luxemburg is wel een probleem in de zin dat we niet midden in het seizoen in Wiltz terecht kunnen. Buiten het seizoen is dat weer geen probleem (vanaf september ongeveer). Dus Wouter, als jij dat weekendje Duitsland wilt doen, prima. En anders probeer ik wel wat te fiksen op een camping (gaat wel wat duurder zijn dan vorig jaar natuurlijk).
 
Ben wel aan zoiets toe eigenlijk, maar zal maar niet zeggen wat ik nu al op heb :P

Vannacht weer lekker laat geworden _O- Kwart voor 2 :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan