Bang voor diefstal of niet?

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Ik struin hier regelmatig over het forum van topic naar topic en het valt me op dat ik van redelijk wat users precies kan vertellen waar ze ong. wonen of waar de motor gestald staat.

Zijn jullie niet bang voor diefstal etc ?

Ik bedoel mensen met kwade bedoelingen die kunnen zo achterhalen waar je woont en wat voor bike je hebt.

Misschien een optie om hier wat voorzichtiger mee om te springen ?
 
Klopt wel wat je zegt ja. Maar als ze je fiets willen hebben lukt het ze toch wel '( Meesten hebben toch ook wel diefstal-dekking...


**Neuken??? Nee hoor :? Gewoon eerlijk zijn *D **
 
Poca : doe maar niet nee... vind me vriendin niet leuk :P

SVpeter : denk je echt zo ? kan je het echt niets schelen oftie weg word gehaald ? lijkt me niet maargoed.
 
Je kunt bij mij inderdaad zien in welk "dorp" ik woon doch verder staat er niet waar. Er staat ook niet dat ik een AM.STAFF heb die gek is op onbekenden die zomaar de tuin inlopen }) })
Dus echt bang voor diefstal ben ik niet (alarm/schijfrem en goed hang en sluitwerk)!!

C.U.


Dikkevinger
 
Als ze m willen hebben pakken ze m toch wel....en waarom nou perse de mijne? Dr rijden 100-den van die Gixxertjes rond, waarom zouden ze dan de moeite doen om mij via hier op te zoeken...rij gewoon een keer iemand achterna, ben je er ook.....en ik blijf bij het feit: als ze m hebben willen krijgen ze m toch wel
 
Nee ben daar niet echt bang voor ... heb hier een Buks, knuppel, een hele dikke wandelstok en een hond ... Dus breek maar in :+
 
Wrom zet je het dan in je ondertitel :? Niet voor je vriendin, die leest denk ik niet mee....

Die leest wel mee. Heeft persoonlijk alle mannen gekeurd waarvan foto's op het m-f staan en dergelijke :)

Ut heeft meer inhoud als dat het lijkt te hebben, laat ik ut daar maar op houden poca. Ik vraag het niet in iedergeval.
 
Die leest wel mee. Heeft persoonlijk alle mannen gekeurd waarvan foto's op het m-f staan en dergelijke :)

Ut heeft meer inhoud als dat het lijkt te hebben, laat ik ut daar maar op houden poca. Ik vraag het niet in iedergeval.

Gezellig dat ze meeleest! En post ze ook nog wat?

Nee is ook geen vraag |( staat geen vraagteken achter *D
 
Poca : doe maar niet nee... vind me vriendin niet leuk :P

SVpeter : denk je echt zo ? kan je het echt niets schelen oftie weg word gehaald ? lijkt me niet maargoed.
nee lijkt me een ramp maar ben zo verzekerd dat ik 3 jaar lang de op dat moment geldende nieuwwaarde terug krijgt (all risk)
altijd balen natuurlijk en wachten tot de nieuwe er is is ook een ramp
dus liever niet
 
Op maandag 26 augustus 2002 21:47 schreef POCA het volgende:Gezellig dat ze meeleest! En post ze ook nog wat?

Nope. Ze leest graag mee en kijkt mee filmpjes en foto's en zo.

Nee is ook geen vraag |( staat geen vraagteken achter *D

Laat maar. Je snapt ut niet. Dit topic gaat ook niet over mijn signature.. maar over diefstal.
 
Nee, is verzekerd, heeft een slot en een alarm. En daarbij hoef je maar langs te rijden en je ziet dat hier twee motoren voor de deur staan. En helaas: als ze hem willen jatten lukt het ze toch wel.
(PS. De buurman heeft een R6 in de schuur staan en rijdt er bijna nooit op, neem die maar! }) )
 
Bij mij kan je alles weten maja, geen motor en auto die zelfs als schroot niks meer oplevert.
Owjah, een hoop thuisblijvende vrouwen.. die krengen hebben dus echt ALLES gezien en genoteerd).
 
Hoe bedoel je dit? Kijk, als er een dorp vermeld staat waar 100 man woont, dan is het makkelijk te achterhalen. Maar verder zie ik het probleem niet. Als je een stukkie aan het rijden bent, dan is het ook makkelijk om even een kenteken te noteren en adresgegevens erbij te zoeken, of even er achteraan rijden om te kijken waar je heen rijdt...
 
Nee, willen ze hem hebben dan ben ik hem toch wel kwijt... Daarvoor hebben we diefstalverzekering. O ja, mocht iemand hier idee erin hebben, graag voor 12 september, krijg ik nog de aanschafwaarde ;) :+

Daarnaast een licht slapende, redelijk forse & waakse Berner Sennen in huis liggen, buren die alles wat beweegt spannend genoeg vinden om goed te bekijken, een schuur met slot, een poort met sloten, stuurslot & schijfremslot in de schuur, sleutels goed weggelegd (niet in zicht dus) en meestal ook nog het slaapkamerraam open... De kans dat ze het ding thuis jatten is dus niet echt heel groot, zeker omdat je ook nog eens 50-75 meter door een smal pad mag gaan lopen met de fiets (snel effe eruit rijden lukt niet, want er staat altijd wel iemand aan het uiteinde geparkeerd in de avond...)

Al er dan toch iets gejat moet worden, is de auto een stuk makkelijker... ;)
 
All-risk, plus sloten en alarm.

Als hij wordt gejat is het jammer... niets aan te doen (al zal ik op dat moment er anders over denken ben ik bang...)
 
Ik mag hopen dat het me nooit zal overkomen. Al heb ik een goed gesloten en beveiligde garage, een engelse stafford, een hollandse herder en een vrouw met zwarte band karate; 8-)
Zeg nooit nooit !! :}
In mijn geval is het vervelende dat ze eenmaal binnen er drie mee zouden kunnen nemen.
Niet echt een lekker idee. ;( ;(
 
De mijne staat altijd in een afgesloten schuur op het stuurslot en het alarm. Om de motor in en uit die schuur te krijgen moet je minimaal 4 keer steken en om dan vervolgens de achteruin uit te komen moet je nog eens 2 keer steken. Met de mijne gaan ze er niet zo snel vandoor dat ik het niet zou merken!

Toch wil ik nog wel eens zo'n mooi Cyclanc muuranker aanschaffen, kan denk ik alleen m'n motor niet dicht genoeg bij de muur krijgen om 'm aan te lijnen :) Voor de sier dan maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan