Bbbijna platgereden

Jomaha

MF'er
21 jul 2005
50
0
Veenendaal
Rij lekker op de A10 Zuid richting de A10 West en besluit er zo'n koekblik om toch maar de A4 te nemen :? en gooit zijn richtingaanwijzer naar links en trapt bovenop de rem |( omdat ie er niet tussen kan |( .
Ik rij 1 koekblik achter doe muppet en mijn voorganger ziet het aankomen en gaat ook vol in de ankers (lekker he, bumper kleven). Ik kijk nog ff in mijn spiegeltje en zie de volgende klevert al aan komen GLIJDEN :( .
Toch maar ff heeel snel besloten om daar niet tussenin te blijven en gooi hem tussen de rijbanen in en ja hoor, BAF, mijn achterligger klapt met een rotgang bovenop mijn voorganger en ze schuiven zo tegen die muppet die zo nodig nog ff naar de A4 wilde :W .
Ik denk dat die muppet dit niet nog es zal proberen!

Zo, dat moest ik ff kwijt hoor. Da's wel ff schrikken op de vroege morgen zeg.
 
Bekend punt. Vooral die asomobilisten die niet in de file voor de A4 willen staan, op de A10 rijstrook blijven rijden en er zich op het laatste moment tussen willen wurmen en dat lukt niet altijd. Hard remmen en soms geoon stilstaan op een verder vrije rijstrook.

Kijk daar ook altijd uit en blijf in de meest linker of rechter rijstrook, afhankelijk welke kant ik op moet.
 
Sow.. dit is een reden om een bibbersmiley uit te gaan vinden ;)

Dat zijn van die escape's waarna je blij bent dat je zo goed hebt gereageerd!
 
Sow.. dit is een reden om een bibbersmiley uit te gaan vinden ;)

err.gif
:P
 
moest je daarna nog eerst naar huis om een schone onderbroek aan te trekken zeker.

echt goed gereageerd... verstandige keuze :Y
 
Ah vandaar dat de rechterbaan was afgesloten! Idd klote punt!

Ik moet er dan altijd meteen af S107 Sloten.
 
Bekend punt. Vooral die asomobilisten die niet in de file voor de A4 willen staan, op de A10 rijstrook blijven rijden en er zich op het laatste moment tussen willen wurmen en dat lukt niet altijd. Hard remmen en soms geoon stilstaan op een verder vrije rijstrook.

Kijk daar ook altijd uit en blijf in de meest linker of rechter rijstrook, afhankelijk welke kant ik op moet.
:^

Altijd 't zelfde liedje daar.
 
Rij lekker op de A10 Zuid richting de A10 West en besluit er zo'n koekblik om toch maar de A4 te nemen :? en gooit zijn richtingaanwijzer naar links en trapt bovenop de rem |( omdat ie er niet tussen kan |( .
Ik rij 1 koekblik achter doe muppet en mijn voorganger ziet het aankomen en gaat ook vol in de ankers (lekker he, bumper kleven). Ik kijk nog ff in mijn spiegeltje en zie de volgende klevert al aan komen GLIJDEN :( .
Toch maar ff heeel snel besloten om daar niet tussenin te blijven en gooi hem tussen de rijbanen in en ja hoor, BAF, mijn achterligger klapt met een rotgang bovenop mijn voorganger en ze schuiven zo tegen die muppet die zo nodig nog ff naar de A4 wilde :W .
Ik denk dat die muppet dit niet nog es zal proberen!

Zo, dat moest ik ff kwijt hoor. Da's wel ff schrikken op de vroege morgen zeg.


:} RESTECP :}
 
En 's middags heb je dat andersom. Blijven hangen op de rijbaan richting A4 en dan op het laatste moment toch de A10 zuid op willen. Als dat niet gaat, dan parkeer je je koekblik gewoon even op de rijbaan waar het overige verkeer met 70 km/u aan komt rijden.... :o :X
 
Geez, weer een kloteervaring rijker :N

Goed reactievermogen van je om toch ff snel baantje te switchen ;)
 
Rij lekker op de A10 Zuid richting de A10 West en besluit er zo'n koekblik om toch maar de A4 te nemen :? en gooit zijn richtingaanwijzer naar links en trapt bovenop de rem |( omdat ie er niet tussen kan |( .
Ik rij 1 koekblik achter doe muppet en mijn voorganger ziet het aankomen en gaat ook vol in de ankers (lekker he, bumper kleven). Ik kijk nog ff in mijn spiegeltje en zie de volgende klevert al aan komen GLIJDEN :( .
Toch maar ff heeel snel besloten om daar niet tussenin te blijven en gooi hem tussen de rijbanen in en ja hoor, BAF, mijn achterligger klapt met een rotgang bovenop mijn voorganger en ze schuiven zo tegen die muppet die zo nodig nog ff naar de A4 wilde :W .
Ik denk dat die muppet dit niet nog es zal proberen!

Zo, dat moest ik ff kwijt hoor. Da's wel ff schrikken op de vroege morgen zeg.

Strakke reactie,.. :}

Maaruh,..
Nog ff gebleven om te getuigen wat voor mongolische actie ie heeft uitgehaald ?

In de trand van geen getuigen is degene die achterop knalt fout...
Zou toch graag die mongool die hem er tussen gooit, iig zijn premie zien kwijt raken...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan