Bbbijna platgereden

Rij lekker op de A10 Zuid richting de A10 West en besluit er zo'n koekblik om toch maar de A4 te nemen :? en gooit zijn richtingaanwijzer naar links en trapt bovenop de rem |( omdat ie er niet tussen kan |( .
Ik rij 1 koekblik achter doe muppet en mijn voorganger ziet het aankomen en gaat ook vol in de ankers (lekker he, bumper kleven). Ik kijk nog ff in mijn spiegeltje en zie de volgende klevert al aan komen GLIJDEN :( .
Toch maar ff heeel snel besloten om daar niet tussenin te blijven en gooi hem tussen de rijbanen in en ja hoor, BAF, mijn achterligger klapt met een rotgang bovenop mijn voorganger en ze schuiven zo tegen die muppet die zo nodig nog ff naar de A4 wilde :W .
Ik denk dat die muppet dit niet nog es zal proberen!

Zo, dat moest ik ff kwijt hoor. Da's wel ff schrikken op de vroege morgen zeg.




:o goede stuurmanskunst :} anders was je vandaag in een Big Mac veranderd :X


koekblikkers B| what else can i say :N -O-
 
Vandeweek geen voorang gekregen bij een vluchtheuveltje.
Tegemoet komend koekblik besluit dat het nog net kan, ff om dat vlucht heuveltje heen. Met als gevolg dat die idioot recht op me af komt, ik uitwijken pak nog bijna paar fieters mee. In het voorbij gaan kon ik het niet laten om een grote deuk in ze deur te trappen. Ik weet het mag niet maar was echt meer soort een schrik reactie......
meer van dit soort aanvaringen iemand hier? O-)
 
Als ik dit soort ´snelweg´ rampgebeuren hoor, ben ik blij in the middle of nowhere te wonen ´beltrum´ :Y

Alleen zo klote dat je geen ervaring krijgt met drukke punten en vervolgens met 75kp/u keizer karel plein oprijd en er dan pas achterkomen dat rechts voorrang heeft O-)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan