BBQ Nijmegen

Wanneer BBQ?

  • Vrijdag 22 Juli

    Stemmen: 3 16,7%
  • Zaterdag 23 Juli

    Stemmen: 11 61,1%
  • Vrijdag 29 Juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 30 Juli

    Stemmen: 3 16,7%
  • Vrijdag 5 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 6 augustus

    Stemmen: 1 5,6%
  • Vrijdag 12 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 13 augustus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

sgapie

MF veteraan
29 aug 2002
2.344
1
Nijmegen
Het is al een paar dagen mooi weer en de gaten staan weer open voor een heerlijke BBQ!
full


Vorig hebben we er ook eentje gehouden en het was super gezellig, dit jaar doen we het dus weer over en moet het minstens net zo gezellig worden.
En misschien wel net zoveel geknuffeld :9

Malfunction en ik zijn nog aan het bedenken waar precies, maar het kan zomaar zijn dat het dezelfde plaats wordt. Lekker aan het waalstrandje dus.

Het is geworden 23 Juli op het Waalstrandje!!

Laten we zeggen zo rond een uurtje of 19.30 beginnen?

Hieronder zie je de route en net zoals voig jaar hang ik weer bordjes op hoe je er met komen vanaf de dijk.
full


Het oude topic staat hier;
BBQ Nijmegen
 
Laatst bewerkt:
Moet ik als niet Nijmegenaar nou weer als eerste reageren?
Ja ik weet dat dit ook de laatste dag van de 4-daagse is.
Zou Sgapie dit ook weten? Toch heb ik op 22 juli gestemd.

Gewoon weer zelf dingen meenemen, alleen minder, dan blijft er ook minder over.
 
Sjéés... Ik heb de foto's van vorig jaar eens zitten doorkijken... _O-
Wat een avond... :}
Ik lig weer in een deuk als ik die foto's zie! :Y _O-

Gauw maar weer overdoen, maakt me niet uit wanneer, liever niet op de vrijdag van de vierdaagse, maar als het niet anders is dan moet het maar.
Hopen dat hetzelfde goepje van vorig jaar er zeker bij is!
 
he leuk wil deze x ook wel van de partij zijn *O* datum maakt niet uit liefste op een zaterdag kan zijn dat ik vrijdags moet werken :?

edit heb nog wel wat van die kant en klare bbq-en liggen en neem wel heerlijke frisse salade mee wat vlees en drinken *D MIJN GOD HIER KRIJG IK DAT MEE OP DE BIKE :? :? :?
Komt goed verzin wel wat :Y

enuuh schaapie kennuh we kruimel niet zo ver krijgen eens weer mee te gaan meetingen :9
 
Laatst bewerkt:
"Onder niet aflatende druk van Devil" :)
Geef ik me geheel vrijwillig op voor dit festijn.. nee hoor, gaaf er weer een keer bij te zijn! Datum maakt me niet uit, stem wel op de 23e (anders gaat ze met stalken) ;)
 
yes ook ik ben bbq gek en ben er dus graag bij :} alleen moet ik ff kijken ofdat mn fam zonder mij kan :( ik hou jullie in de gaten *D *D
 
Geachte heer Roy "R",

Verheugd nemen wij autochtone Nijmegenaren kennis van uw bereidheid uw -ongetwijfeld drukke- agenda met voortvarendheid te doen raadplegen. Wij vernemen dan ook gaarne op korte termijn de resultaten van deze raadpleging, meer in het bijzonder: de datum van uw voorkeur.

Met vriendelijke groet,

Ollie
 
Hooggeeerde heer Ollie en overigen autotochone Nijmegenaren,

Na een spoedberaad met mijn staf en in het bijzonder mijn secetaresse zijn wij tot één volgende standpunt gekomen;

De vrijdagen voor dezer BeeBeeQjuw zullen geen vallen allen erg schikken, dit in verband met mijn drukke schema. Ik kan hoogstens met mijn superieuren overleg plegen één vrijdag expliciet voor mij als afwezig te noteren. Echter zou ik dit gaarne nalaten.

Op de zaterdagen voor dit heugelijke feit kan uitsluitend de 6e van de maand augustus mij niet bekoren dit met de mogelijkheid de trucktrails in Osnabruck aan te doen. De overigen dagen zou ik voor dit partijtje vrij kunnen houden voor u.

Zodra ik van uwe kant enige zekerheid met betrekking tot de datum heb zal ik deze subiet noteren in mijn schema en mij geestelijk voorbereiden op één heugelijke avond.

Met vriendelijk groet,

Roy "R"
 
Schiet behoorlijk op hier, mooi.
Van autochtone Nijmegenaren tot een aantal allochtonen ;)

@Roy R heb je je secretaresse ook gevraagd of zij kwam? :9
 
Zou het eventueel mogenlijk zijn dat er nog plaats zou zijn voor een Amersfoorter die de vorige X ineens niet meer terug kwam uit zijn tentje??

;)











Edit:Als het kan/mag zou ik alleen de 22e Juli kunnen of anders in Augustus ivm. Vakantie ;)
 
Laatst bewerkt:
Goed plan!

(ook al is het een beetje een kansloze missie gezien de tot op heden uitgebrachte stemen......)
 
Hej!!!

Als 'oud' nimwegenaar kan ik niet ontbreken!!! Gezellig! Count me in!

Pleurt me rugzakje wel vol met vlees :Y



Damn! Ik stem voor 24 juli, maar dan kan ik helemaal niet!!!! |( |(

Dus stem nu voor 30 juli!!! Ach...als het maar niet tussen 22 en 25 juli valt! Dan ben ik er bij :)
 
Laatst bewerkt:
Schiet behoorlijk op hier, mooi.
Van autochtone Nijmegenaren tot een aantal allochtonen ;)

@Roy R heb je je secretaresse ook gevraagd of zij kwam? :9

[me]Roy "R" laat weten dat het personeel niet gewenst is...
[/me]


Plus dat de betreffende secretaresse zich in de categorie fossielen bevind... :P

[me]Roy "R" zal zijn opperste best doen zich door waardige vervanging te laten vergezellen ;) [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan