BBQ Nijmegen

Wanneer BBQ?

  • Vrijdag 22 Juli

    Stemmen: 3 16,7%
  • Zaterdag 23 Juli

    Stemmen: 11 61,1%
  • Vrijdag 29 Juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 30 Juli

    Stemmen: 3 16,7%
  • Vrijdag 5 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 6 augustus

    Stemmen: 1 5,6%
  • Vrijdag 12 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 13 augustus

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18
De datum heb ik gekozen aan de hand van de meeste stemmen en de plaats staat er nu ook precies bij.
Ik zal net zoals vorig jaar vanaf de dijk wel een paar bordjes ophangen om er te komen.
Ik neem samen met Malfunction wel een paar BBQ´s mee, maar als je ze zelf ook nog meekan nemen icm je vlees dan komt het helemaal goed ;)

Ik kom dan wel met de auto zodat ik een kratje Hertog Jan mee kan zeulen en wat vlees.

Iemand plek in de tent?in geval van leuke dame wil ik zelfs wel voor kachel spelen, kan koud worden zo in de zomer hoor :P
 
Ik kom wel, maar blijf (hoogstwaarschijnljik) niet slapen als die mogelijkheid er tenminste weer is.

Die slaap mogelijkheid staat er (nog) niet bji. Misschien moet dat nog met de eigenaar van het land worden besproken.
 

Ik ga Fred z'n woorden niet uitleggen, dat kan hij zelf wel!! 8-)


Dat zeg ik net :o mannen |(











})

Koop jij eens ff een kleiner kammetje!! B|









:P


Hoezo? Fred is zo'n viespeuk... ik zou daar nooooooooit aan denken/beginnen O-)

Deze kan wel over die grote kam trouwens!! :Y :P

Ik kom dan wel met de auto zodat ik een kratje Hertog Jan mee kan zeulen en wat vlees.

Iemand plek in de tent?in geval van leuke dame wil ik zelfs wel voor kachel spelen, kan koud worden zo in de zomer hoor :P

Kijk als je dan Bier drinkt dan idd wel het juiste!! :}

Maa ik heb geen kacheltje nodig hoor!! mijn verwarming is prima!! *D


Soms issie best lief!! :+
 
Even een groet uýt Turkýje,daar waar het elke dag mooý weer ýs en veel BBQs zýjn :9

Maar dat artýkel uýt de Gelderlander hebben wýj nýet veel mee te maken. Dat ýs het stuk aan de overkant.....tegenover de waalkade.
Nýet dat ýk er nýet veel rýjd...maar de dýjk ýs erg lang en hetgeen ze wýllen afsluýten ýs een kleýn stukje ;)

Over het stuk býj de ooýj lopen ze al jaren te dýscusseren en het zou er wel komen, maar dat duurt nog wel even.
 
Soms issie best lief!!
ja met de nadruk op soms 8-) (schop)

Ik ben alleen lief voor de juiste vrouwen ;)

Even een groet uýt Turkýje,daar waar het elke dag mooý weer ýs en veel BBQs zýjn :9

Maar dat artýkel uýt de Gelderlander hebben wýj nýet veel mee te maken. Dat ýs het stuk aan de overkant.....tegenover de waalkade.
Nýet dat ýk er nýet veel rýjd...maar de dýjk ýs erg lang en hetgeen ze wýllen afsluýten ýs een kleýn stukje ;)

Over het stuk býj de ooýj lopen ze al jaren te dýscusseren en het zou er wel komen, maar dat duurt nog wel even.

Neem de volgende keer ff een NL toetsenbord mee wil je? Dit leest ruk :P
 
-O- zie net in de begin post dat het de 23e is geworden '( dan ben ik dus net op vakantie!!

Nou veel plezier dan maar zonder een triest Ertje!! ;(
 
B| -O-












:+ Ik ook van jou!! *D
Arme arme ertjuh
Maar vakantie is toch ook leuk je ziet vele mooie dames in bikini


full









})
 
Motormeid en ik zijn er niet bij.
We zijn dan naar de Dominicaanse Republiek.

En mijn broer en zijn meid kunnen dan ook niet.

Volgende keer beter :)
 
Helaas heb ik een treurige ;( mededeling. Mijn kameraadje kruimel komt niet mee en ik meld haar bij deze af voor de bbq. Dit ivm met het overlijden van haar moeder die na een oneerlijk gevecht met de ziekte kanker het leven heeft gegeven.

Ik hoop dat kruimel en haar familie de moeilijke tijd sterk doorkomen. En wens hun dan ook al het beste in deze zeer zware tijd.

Ik heb haar dan ook toegezecht om haar af te melden bij de bbq dus bij deze......
 
Helaas heb ik een treurige ;( mededeling. Mijn kameraadje kruimel komt niet mee en ik meld haar bij deze af voor de bbq. Dit ivm met het overlijden van haar moeder die na een oneerlijk gevecht met de ziekte kanker het leven heeft gegeven.

Ik hoop dat kruimel en haar familie de moeilijke tijd sterk doorkomen. En wens hun dan ook al het beste in deze zeer zware tijd.

Ik heb haar dan ook toegezecht om haar af te melden bij de bbq dus bij deze......

Mijn condoleances...





[me]Roy "R" weet nog niet of er nu een overnachtingsmogelijkheid bij is?[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan