Bedankt meneer Shell

ouweman

MF veteraan
23 okt 2002
4.701
98
Roosendaal
Even een weetje !! quote"De prijs voor een vat ruwe olie steeg een aantal maanden terug naar een recordhoogte van $147. De slotstand van vandaag ligt ruim 40% lager"
Dat houd in voor een liter benzine top prijs €1,68 zou nu dus met die verlaging van 40% moeten kosten € 1,00,8 per liter!! bedankt Shell kunnen we ook zoenen , dat hoort erbij als ik genaaid wordt !! :r :r :r
 
ik zag de topic titel, en voelde me meteen aangesproken :+
Maar dit wilt niet zeggen dat ik niet meer bij de Shell tank :N
IK heb het geluk dat ik vlak bij in belgieen kan tanken , bij de Esso naai ik Shell en de overheid !! lekker terug naaien lol
 
Alleen al omdat ik daar zovaak kom tanken wordt het weg dek naar Essen vernieuwd , dat noem ik nu klanten binding !! :W :W


Ga dan nog eens wat tanken, dan werken ze misschien wat sneller...

Is beetje gevaarlijke toestand nu, om van al die extra stoplichten nog maar te zwijgen :X
 
Even een weetje !! quote"De prijs voor een vat ruwe olie steeg een aantal maanden terug naar een recordhoogte van $147. De slotstand van vandaag ligt ruim 40% lager"
Dat houd in voor een liter benzine top prijs €1,68 zou nu dus met die verlaging van 40% moeten kosten € 1,00,8 per liter!! bedankt Shell kunnen we ook zoenen , dat hoort erbij als ik genaaid wordt !! :r :r :r
We worden ongetwijfeld genaaid, maar in mijn ogen klopt je redenatie niet helemaal.
Toen de olie zoveel steeg, steeg de benzineprijs niet evenredig mee hoor. Want toen de olieprijs van 100 naar 147 ging, steeg de benzineprijs niet van 1,14 ineens naar 1,68.... Kan je moeilijk verwachten dat ze dat andersom wel ineens evenredig gaan verlagen?
 
Op vrijdag 10 oktober wordt Super 95 & Super 98+ goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men vanaf vrijdag maximum 1,396 €/l (een daling van 0,064 €/l)
* Voor Super 98+ betaalt men vanaf vrijdag maximum 1,410 €/l (een daling van 0,063 €/l)
* Voor Diesel betaalt men vanaf woensdag maximum 1,243 €/l (onveranderd)
* Voor LPG betaalt men maximum 0,596 €/l (onveranderd)


In België uiteraard...


Altijd een bezoekjewaard als je in België wil gaan tanken:
http://www.brandstofprijzen.be
 
Even een weetje !! quote"De prijs voor een vat ruwe olie steeg een aantal maanden terug naar een recordhoogte van $147. De slotstand van vandaag ligt ruim 40% lager"
Dat houd in voor een liter benzine top prijs €1,68 zou nu dus met die verlaging van 40% moeten kosten € 1,00,8 per liter!! bedankt Shell kunnen we ook zoenen , dat hoort erbij als ik genaaid wordt !! :r :r :r

weet je wat je doet, je koopt een paar vaatjes goedkope ruwe olie van 90 dollar per vat, dat laat je naar Nederland verschepen, en dat pleur je in je tank.

Raar of niet dat de benzineprijs naijlt op de grondstofprijs?
 
Onbemande pomp van SHELL, Tinq en Tango zijn de pompen waar we 98% van de keren tanken.
In 'noodgevallen' wordt het een duurdere pomp...achja... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan