Beeline GPS apparaat

Absoluut. Het is effe wennen maar het werkt uitstekend.
Aparte telefoon is ook niet superhandig, die raakt immers een stuk sneller leeg... of je moet dáár dan weer stroom voor regelen.
 
Mja, ik ging dus vorige week even iets ophalen (marktplaats) in Den Haag, ruim een uur tuffen. Ik pak de Beeline uit m'n jaszak... shit, leeg.
Aan de lader gehangen en maar gewoon weer met Google maps in m'n oor die kant op gereden. :')

Maar, hij zat al zeker anderhalve maand ongebruikt in m'n zak en ik heb er niet op gelet hoe ver de batterij erin zat de laatste keer dat ik hem gebruikt heb. Ik ben een aantal keer met het ding op het stuur naar kantoor gereden, en weer terug. Het was de eerste keer dat 'ie aan de lader moest sinds ik 'm heb gekocht.
Opent zijn jaszak om ook eens de batterij te checken van de beeline. Leeg... _O- _O- _O-

Ook al wel een paar maanden niet gebruikt, woonwerk kan ik wel met mijn ogen dicht. Straks eens even aan de lader :P
 
16396742627011249510493.jpg

Hmm nooit opgeladen, wel véél mee gespeeld... en doet het nóg!
 
Iemand die zijn/haar Beeline van de hand wil doen?
Uiteraard alleen in topconditie …
In dat geval graag een pb’tje.
Moet natuurlijk wel de moeite zijn haha
 
Perfect ding, elastiekjes werken top, ook bij hoge snelheden hoor. Op de mountainbike blijft hij ook prima zitten. Nooit iets anders. Telefoon gaat snel stuk op de motor dus dit is perfect en valt niet op.
 
Heb voor in de auto een vierkante blokje gemaakt (met 3dprinter) waar een laadsnoer ingeplakt kan worden. Blokje gaat dan weer in een standaard klemmend smartphonehouder.

Heb er ook een extra laadsnoer voor gekocht.

db
 
1640102077686.png


En ja, dit is ook eenvoudig uit een restje MDF te halen.

Was ook bezig om de bevestiging zelf te maken, dit is echter makkelijker en ik kom inmiddels al een motor te kort voor de houders die ik heb. Zou denk ik ook niet een zelf geprinte houder op de motor willen gebruiken, te bang dat het toch los rammelt.

db
 
Je had (ff tussendoor) toch ook een nieuwe horloge protector besteld bij ali? Heb je er nu wel een die past?
 
Je had (ff tussendoor) toch ook een nieuwe horloge protector besteld bij ali? Heb je er nu wel een die past?
Oja. Nooit gemeld blijkbaar..

Heb er die passen in perfectie. Weet alleen niet welke van de twee bestelling het nu was.

€ 0,38 41%OFF | Universal 35-46 Diameter Tempered Glass Watch Screen Protector Film For Samsung Xiaomi Huawei Watch 36mm 37mm 40mm 43mm 42mm

Of

€ 3,48 15%OFF | 3x Smartwatch Round Watch Screen Protector Diameter 44 43 42 40 39 37 35 33 31 30 mm Protective Film Foil Cover for Smart Watch

Beiden had ik 42 mm besteld. Ze zijn ook op dezelfde dag geleverd.

Ook het glaasje op het kunststof scherm merk ik niks van.

db
 
Oja. Nooit gemeld blijkbaar..
Of ik heb het gemist. ;)
Je ziet 'm wel zitten, in die zin dat het glas hoger ligt. Het misstaat in ieder geval niet. :)

Die in je 2e link is niet meer beschikbaar. Ik ga die eerste ook bestellen en dan zien we wel. Bestel er meteen 2, heeft Jen er ook een, als 'ie past. :)
 
Ik had er 3 laten komen. Nadeel was dat die ander ook met 3 kwam. Vandaar dat ik niet meer weet welke de goede was. :)

db
 
Ik heb nog even de stapel glaasjes doorgekeken.

Degene met het label watch GT2e 42 mm zijn te klein. Die hebben een diameter van 33mm.

db
 
Wil hem eigenlijk ook eens proberen. Lees wisselende reviews. Volgens mij vond je het goed of slecht werken. Er zit weinig tussen. Vind hem nieuw te duur om te proberen maar mogelijk is er iemand hier die er vanaf wil. In dat geval graag een pb-tje!
 
Het werkt goed, maar de vraag is of je kan wennen aan het ontbreken van een kaart volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan