Beeline GPS apparaat

Mooi gedaan. Geen tanktas gebruiken want dan zie je 'm niet meer. :P

Edit: ik begrijp nu dat je de Beeline waar ik ellende mee had weer aan de praat hebt! Cool!
Ben ik wel benieuwd wat je daarvoor hebt moeten doen. :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi gedaan. Geen tanktas gebruiken want dan zie je 'm niet meer. :P

Edit: ik begrijp nu dat je de Beeline waar ik ellende mee had weer aan de praat hebt! Cool!
Ben ik wel benieuwd wat je daarvoor hebt moeten doen. :)
Nou ja aan de praat....
-knop werkt nog steeds niet, zit los in behuizing.
Maar via een oude telefoon nieuwe software erop gezet, via heel veel omwegen. Als hij flipt/tript kan ik hem met die telefoon ontgrendelen. Geen idee hoelang het goed blijft gaan maar ben er nu al aan verkocht, dus dan word het een nieuwe gun metal beeline. Nu in de aanbieding voor slechts 199,-.....

En wat die tanktas betreft, die gaat nooit mee, want langer dan een uur kan ik er nie mee rijden.... Dus elk uur een terrasje gaat prima, neem alleen een pinpas mee...
 
Zo, bij mij zit het glaasje er nu ook op. Ik geloof wel dat ik hem nu al voor de 2e keer op moet laden. Moet moet gekker worden. :+
PXL_20220220_083023271.jpg
 
Kreeg een mailtje dat de beeline app een update heeft gehad, blijkbaar is het route bouwen verbeterd.

db
 
Ook niet als je naar de app store gaat?

Ik heb nu 3.0.4692 versie app.

Kan ook zijn dat ik ernstig achterloop.

db
 
Mijn bee is 3.0.3597, ook geen auto-update.
Op de site is bij hun blog een update van maart '21 vermeld....
Toch geen herhaling van een eerdere mail (febr.'21)?
D'r zit iets kroms in. Laat nog maar ff waaien.
 
Kreeg een mailtje dat de beeline app een update heeft gehad, blijkbaar is het route bouwen verbeterd.
Je zou in de nieuwe versie altijd uit drie routes moeten kunnen kiezen. Maar ze schrijven ook in de blogpost over deze nieuwe versie dat de motorrijderskant van de app nog wel wat meer verbeteringen nodig heeft, en kan verwachten.

We zullen zien.
 
Een tip voor de mensen die ook de aanschaf van een Beeline overwegen: Bij Louis.nl is deze nog 2 dagen in de aanbieding voor €149,- (plastic) of €199,- (metaal).

Vandaag dan ook de knoop doorgehakt en een Beeline Gunmetal Grey gekocht, toch een mooie meevaller van in dit geval €30,-. Een tijd getwijfeld tussen de TomTom 550 en de Beeline, maar juist de eenvoud van de Beeline spreekt mij enorm aan. Momenteel nog motorloos, dus het testen is vooralsnog beperkt tot de trapfiets en reeds geplande proefritten. Hopelijk snel een bijbehorende motor! (Ik ben me ervan bewust dat dit een wat vreemde volgorde van aanschaf is... _O-) Ik zal t.z.t. mijn ervaring hier zeker delen.
 
Een tip voor de mensen die ook de aanschaf van een Beeline overwegen: Bij Louis.nl is deze nog 2 dagen in de aanbieding voor €149,- (plastic) of €199,- (metaal).

Vandaag dan ook de knoop doorgehakt en een Beeline Gunmetal Grey gekocht, toch een mooie meevaller van in dit geval €30,-. Een tijd getwijfeld tussen de TomTom 550 en de Beeline, maar juist de eenvoud van de Beeline spreekt mij enorm aan. Momenteel nog motorloos, dus het testen is vooralsnog beperkt tot de trapfiets en reeds geplande proefritten. Hopelijk snel een bijbehorende motor! (Ik ben me ervan bewust dat dit een wat vreemde volgorde van aanschaf is... _O-) Ik zal t.z.t. mijn ervaring hier zeker delen.
Heb de gun metal ook besteld. Afgelopen zondag, en die wordt vandaag geleverd! Mijn oude plastic moto gaat mee op de fiets!
Ps, de update werkt nu wel in nl!

Ps
 
Ps, de update werkt nu wel in nl!
Maar is wel een beetje teleurstellend. Ja, ik zie verbeteringen, maar nee, de routes zijn nog steeds niet echt top. Nog steeds kun je niet én snelwegen vermijden én veerponten vermijden. Ik zie ook maar twee opties in plaats van drie.

Maar er waren dus ook wel wat zaken die nu beter werken, welke weet ik zo alleen niet meer :-)

In de blogpost gaven ze zelf dus ook al aan dat de motor ondersteuning nog wat werk kan gebruiken.
 
Een tip voor de mensen die ook de aanschaf van een Beeline overwegen: Bij Louis.nl is deze nog 2 dagen in de aanbieding voor €149,- (plastic) of €199,- (metaal).

Vandaag dan ook de knoop doorgehakt en een Beeline Gunmetal Grey gekocht, toch een mooie meevaller van in dit geval €30,-. Een tijd getwijfeld tussen de TomTom 550 en de Beeline, maar juist de eenvoud van de Beeline spreekt mij enorm aan. Momenteel nog motorloos, dus het testen is vooralsnog beperkt tot de trapfiets en reeds geplande proefritten. Hopelijk snel een bijbehorende motor! (Ik ben me ervan bewust dat dit een wat vreemde volgorde van aanschaf is... _O-) Ik zal t.z.t. mijn ervaring hier zeker delen.
Goeie tip! Ga er ook eentje aanschaffen!
 
Hij zou zo weinig stroom verbruiken maar mijn ervaring is wel dat als je `m langer dan een maand niet gebruikt hij van bijna vol naar leeg loopt...
Valt mee hoor, ik heb hem mid december voor het eerst moeten opladen en daarna afgelopen week pas weer. Ook gewoon gebruikt in de tussentijd.
 
Een tip voor de mensen die ook de aanschaf van een Beeline overwegen: Bij Louis.nl is deze nog 2 dagen in de aanbieding voor €149,- (plastic) of €199,- (metaal).

Vandaag dan ook de knoop doorgehakt en een Beeline Gunmetal Grey gekocht, toch een mooie meevaller van in dit geval €30,-. Een tijd getwijfeld tussen de TomTom 550 en de Beeline, maar juist de eenvoud van de Beeline spreekt mij enorm aan. Momenteel nog motorloos, dus het testen is vooralsnog beperkt tot de trapfiets en reeds geplande proefritten. Hopelijk snel een bijbehorende motor! (Ik ben me ervan bewust dat dit een wat vreemde volgorde van aanschaf is... _O-) Ik zal t.z.t. mijn ervaring hier zeker delen.
Damn..... gemist.. -O-

Nooit zo in navigaties verdiept eigenlijk, maar die beeline lijkt mij wel wat.
Ik rij vooral links-rechts waar het stoplicht op groen staat tot ik ergens uitkom en dan denk ik "waar de F... ben ik eigenlijk?".
De terugroute gaat dan meestal (helaas) over de grote wegen tot het weer wat herkenbaar wordt.
Als ik het goed begrijp geeft de Beeline dan de richting aan die ik op zou moeten gaan, ook al ben ik eigenwijs.?
Heb net dit topic doorgelezen en 2-3 tal filmpjes bekeken op jij-buis, baal nu dat ik net de aktie van Louis heb gemist.
Komt die aktie vaker voorbij? Nu is de tomtom 50 im angebot maar op één of andere manier trekt mij een tt of garmin niet.
 
Laatst bewerkt:
Damn..... gemist.. -O-

Nooit zo in navigaties verdiept eigenlijk, maar die beeline lijkt mij wel wat.
Ik rij vooral links-rechts waar het stoplicht op groen staat tot ik ergens uitkom en dan denk ik "waar de F... ben ik eigenlijk?".
De terugroute gaat dan meestal (helaas) over de grote wegen tot het weer wat herkenbaar wordt.
Als ik het goed begrijp geeft de Beeline dan de richting aan die ik op zou moeten gaan, ook al ben ik eigenwijs.?
Heb net dit topic doorgelezen en 2-3 tal filmpjes bekeken op jij-buis, baal nu dat ik net de aktie van Louis heb gemist.
Komt die aktie vaker voorbij? Nu is de tomtom 50 im angebot maar op één of andere manier trekt mij een tt of garmin niet.
Inderdaad geeft de Beeline (ook in kompas functie) de richting van je eindbestemming aan.
En grafisch, bovenin het schermpje, ook hoe ver het nog tot daar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan