Beeline GPS apparaat

Mijn Beeline Moto zwart met als extra een aluminium handlebar mount (iets flitsender als de standaard mount met de elastiekjes) gaat ook in de verkoop. Hij heeft me vanaf april trouw gediend maar ik kon nu door omstandigheden aan een BMW Navigator komen en twee navi's is me wat overdreven. Moet ik nog iets doen (afmelden op mijn eigen telefoon of zoiets) voor een ander er mee kan koppelen?
 
Ontkoppelen doe je op de Beeline zelf dus dat kan de koper zelf ook, maar het is wel netjes om dat voor de verkoop te doen ja. ;)
 
Uiteraard, niet goed geld terug. Stuur anders even een PB. Ben er gisteren nog mee door half Nederland mee genavigeerd. Maar ik moet wel zorgen dat ik hem netjes ontkoppel van mijn telefoon.
 
Plaatje
 

Bijlagen

  • 20220710_175047.jpg
    20220710_175047.jpg
    172,3 KB · Weergaven: 32
Ook ik heb besloten de beeline te gaan verkopen. Ik heb em slechts enkele keren gebruikt, maar heb naderhand een telefoonhouder gekocht en google maps bevalt me toch net even beter.
Beeline is maar een keer of 5 gebruikt, en helemaal compleet, alleen onder het plakbare steuntje zal even nieuw dubbelzijdig tape moeten, aangezien die op mn motor gezeten heeft.
Ik dacht gezien de staat zelf aan €125,-
Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het wel.
 
Dat is altijd het lastige als je iets te verkopen hebt en er zijn meer gegadigden. Ik heb een dag gewacht en heb toen de volgende een kans gegeven. Hopelijk kun je zo een andere op de kop tikken.
 
Ik zie verschillende berichten van gebruikers die un Beeline vd 🖐🏼 doen.
Laat ik mijn ervaringen dan ook eens delen:

Ik heb er pas 1679 kilometer mee gereden.
Totale duur 587 uur over 90 ritten.

(Ik voer hoofdzakelijk één bestemming tegelijk in.)
Het ding werkt idd niet feilloos.
ik wil onderweg namelijk nog weleens een andere straat nemen omdat ik daar toevallig zin in heb, en na een aantal keren schijt de Beeline er dan mee uit … voelt zich dan kennelijk genegeerd haha!
En het komt idd voor dat twee aanwijzingen elkaar snel opvolgen, en je daar de fout in gaat … en nee, ik rij zeeeekers niet hard.
Maar dan is het een kwestie van even stoppen en op de app kijken wat nou de bedoeling is (of bestemming opnieuw invoeren), en lekker verder genieten van de rit.

Ook weleens een rit in mekaar gedraaid middels meerdere POI’s aan elkaar te knopen, maar daar is het onderweg een aantal keren ergens mis gegaan, wat resulterende in een herberekening naar een eerder gepasseerd punt (vind ik persoonlijk wat vervelend).

En toch vind ik het nog steeds een geinig ding.
Je krijgt waar je voor betaald: een summiere info display, die je van A naar B brengt.
Geen kronkelroutes over omgevings overzicht e.d.
En daar is de prijs ook naar … dus niets mis mee.

MINPUNTJE:
Ik ging laatst een weekje op pad met de motor, uiteraard met gebruik vd Beeline.
Begaf vlak voor vertrek mijn Iphone-X het.
Dus een ouder model (Iphone-6) uit de lade gepakt, app erop gezet en … ja niks dus.
Telefoon blijkbaar te oud, koppelen ging absoluut niet lukken.
De IPhone en de Beeline zochten EN zagen elkaar wel, maar koppelen lukte mooi niet.
Maar aangezien mijn reis kameraad een nieuwere mobiel heeft (een of andere grote Samsung van een jaar oud), heb ik daar de app op geïnstalleerd, vervolgens op ingelogd met mijn account gegevens, en die mooi in mijn tanktas geplaatst … werkte perfect.

Zou fijn zijn als de genoemde ervaringen van enig toegevoegde waarde zijn hier.
Ik begrijp overigens heel goed dat het rijden met een omgevings overzicht aanzienlijk prettiger rijd, maar dat is een bewuste aanschaf keuze … of aansluitend een betaalde ervaring haha.
 
Ik heb mijn Beeline wel verkocht maar niet omdat ik het niks vond. Voor het geld krijg je een leuke navigatie die je gemakkelijk op de motor kwijt kunt, niet vaak hoeft op te laden en altijd de nieuwste kaart heeft. Het pijltjes systeem heeft zijn voor en nadelen. Voordeel is dat je alleen de hoogst noodzakelijke informatie krijgt en dat kun je ook gelijk als nadeel zien. Het was dat ik toevallig aan een full map navigatie kon komen die ik ook nog netjes kwijt kon anders had ik nog met de Beeline gereden.
 
Ik heb in totaal 2500km gereden met begeleiding van de Beeline. Ik ben gewoon een fan van dat dingetje. Ook Duitsland en België ging probleemloos, als ik m gebruikte. Ik heb m altijd in m'n motorjas zitten en rij nog wel eens verschillende motoren die niet van mij zijn. Ook hiermee zeer handig. Als ik het echt nodig heb, heb ik een mooie houder voor m'n telefoon die ook heel simpel op een andere motor gezet kan worden. Maar om te navigeren mis ik de volledige kaart (nog) niet.
 
Haha, vanavond het ding gebruikt... weet ik niet waarom want ik weet inmiddels gewoon de weg. Krijg ik opeens een mailtje...
Screenshot_20220714-233646.png


Jullie ook zoiets gehad?
 
Nope, zou ff kunnen kijken natuurlijk.
Maar wat moet je met een gouden versie?
Dat ziet er (op mijn motor) niet uit 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan