Beeline GPS apparaat

Oh ja kan dat al? Ik krijg alleen een afstand tot het startpunt en een richting. Geen begeleiding. Wat doe ik verkeerd?
 

Bijlagen

  • F688A489-81EC-48F2-B424-53058C9C14F4.png
    F688A489-81EC-48F2-B424-53058C9C14F4.png
    22,4 KB · Weergaven: 9
Verhip…
Dat moet bij de laatste update eruit gehaald zijn.
Nu leidt ie je direct al naar het beginpunt van je gemaakte route.
Voorheen vroeg hij dat eerst nog aan je.
 
Eerste punt: helaas. Doet ie niet.
Tweede punt: Doet ie al.
Volgens mij niet hoor.
Bij mij pakt hij de GPX-route pas op als ik me er fysiek op bevind. En dat hoeft niet begin vd route te zijn, mag elk punt zijn.

Of moet je er een bepaalde handeling voor uitvoeren die ik niet ken?
 
Volgens mij niet hoor.
Bij mij pakt hij de GPX-route pas op als ik me er fysiek op bevind. En dat hoeft niet begin vd route te zijn, mag elk punt zijn.

Of moet je er een bepaalde handeling voor uitvoeren die ik niet ken?
Mijn ervaring is (of beter: was) dat, als ik naar een route toe wilde, Beeline me vroeg of ik naar het beginpunt van de route wil rijden.

Dat (b)lijkt eruit gehaald te zijn.
 
Mijn ervaring is (of beter: was) dat, als ik naar een route toe wilde, Beeline me vroeg of ik naar het beginpunt van de route wil rijden.

Dat (b)lijkt eruit gehaald te zijn.
Ben je misschien niet in de war met een andere navigatie app die je hebt gebruikt?
 
Of is het verschil tussen een route navigeren gepland door beeline en een GPX track gebruiken? Ik dacht dat Beeling ook naar de start kon navigeren maar ben niet zeker. Wel zeker dat ik nog nooit een GPX gebruikt hebt, altijd de beeline app geplande route
 
Ben je misschien niet in de war met een andere navigatie app die je hebt gebruikt?
Dat ik af en toe in de war ben zal ik niet ontkennen. Naar dat heeft niks met navigatiesystemen te maken…
Misschien dat mijn Rider 550 dit doet?
Die gebruik ik niet meer als navi sinds ik de Beeline heb.
 
Of is het verschil tussen een route navigeren gepland door beeline en een GPX track gebruiken? Ik dacht dat Beeling ook naar de start kon navigeren maar ben niet zeker. Wel zeker dat ik nog nooit een GPX gebruikt hebt, altijd de beeline app geplande route
Ik vermoed dat het ‘m daar in zit;
Geïmproviseerde routes versus in de Beeline app gemaakte routes.
Ik heb wel eens wat routes van anderen geïmporteerd namelijk.
 
Ik heb nog een Beeline die ik niet gebruik die mag overgenomen worden voor €125.00, doos en bon aanwezig, vorig jaar gekocht bij Louis in een opwelling. stuur maar een PB bij interesse.
 
Ik vermoed dat het ‘m daar in zit;
Geïmproviseerde routes versus in de Beeline app gemaakte routes.
Ik heb wel eens wat routes van anderen geïmporteerd namelijk.
Aha, dát zal het verschil zijn. Bij de door mij geimporteerde routes heeft dat nl nooit zo gewerkt.
Wellicht wel bij in de app gemaakte rondroutes....
 
Nou lekker dan. Is toch een logische functie, waar je de route ook vandaan hebt. Ik heb het even getest en je hebt gelijk. Als je zelf een route maakt, stelt hij dat voor.
 

Bijlagen

  • IMG_6863.png
    IMG_6863.png
    71,2 KB · Weergaven: 15
  • IMG_6864.png
    IMG_6864.png
    116,4 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Nou lekker dan. Is toch een logische functie, waar je de route ook vandaan hebt. Ik heb het even getest en je hebt gelijk. Als je zelf een route maakt, stelt hij dat voor.
Dankjewel voor het nakijken.
Kan ik mijn Alzheimer medicijnen terug sturen.
*D
 
ik zag laatst ergens een foto van een beeline waar ok een soort kaartje met zijweggetjes op aan werd gegeven , klopt dat , doet hij dat ook ?
 
Ik weet niet hoe lang het al kan maar ik kwam er vandaag pas achter dat als je een rit plant dat je onder op het scherm snel kan switchen tussen ¨snel¨ en ¨leuk¨ via 2 buttons.
Ik ben er blij mee in ieder geval *O*:]
 
Ik weet niet hoe lang het al kan maar ik kwam er vandaag pas achter dat als je een rit plant dat je onder op het scherm snel kan switchen tussen ¨snel¨ en ¨leuk¨ via 2 buttons.
Ik ben er blij mee in ieder geval *O*:]
Dat was vanaf het begin, meen ik.
Vergelijkbaar met “spannende rit” van bijvoorbeeld TomTom.

Ikke ook nog steeds erg blij met dat kleine ronde doosje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan