Beeline GPS apparaat

Ik ben wel benieuwd of er voor de motor ook een nieuwe versie komt. De fietsuitvoering geeft nu een stuk meer informatie op het scherm, zo lijkt het.
 
Ik ben wel benieuwd of er voor de motor ook een nieuwe versie komt. De fietsuitvoering geeft nu een stuk meer informatie op het scherm, zo lijkt het.
Is onlangs toch een update geweest?

Geeft nu meer info dan vroeger.
O.a. verstreken tijd, afgelegde km, resterende afstand tot bestemming, snelheid, enz
 
Velo 2

F06FC69A-301F-4954-8972-9D4688D87814.jpeg
 
Ik vind het gewoon niet veilig om onder het rijden op knopjes te moeten drukken om info te zien. Net de info die nodig is om te navigeren, de rest zie ik wel in de app op het terras of wanneer ik op de bestemming ben.
Staat nergens dat het onder het rijden moet.
En net als je zegt is het geen noodzakelijke info.

Maar soms kijk ik voor een stoplicht weleens hoeveel km het nog is.

Al was het maar uit verveling...
 
Staat nergens dat het onder het rijden moet.
En net als je zegt is het geen noodzakelijke info.

Maar soms kijk ik voor een stoplicht weleens hoeveel km het nog is.

Al was het maar uit verveling...
Ik kijk weleens naar de aanduiding hoever de route is gevorderd maar die zie je in het standaardscherm.
 
Al een tijd geleden heb ik een Beeline aangeschaft, maar pas gisteren (en vandaag) heb ik hem eindelijk eens gebruikt. De eerste indruk is zeker positief: compact, simpel en toch vrij duidelijk, al is het wel enorm wennen dat je geen kaart voor je neus hebt om snel een andere route te kiezen als je bijv. door werkzaamheden niet de aangegeven route kunt volgen.
Binnenkort eens kijken of ik met Kurviger een leuke route kan knutselen en in de Beeline kan laden.
Zijn er nog valkuilen of handigheidjes :?
 
Net besloten om met de mrs. een fietstochtje te doen.
IMG_5411.png




Eindbestemming ingevoerd, keuze “rustig” aangeklikt.

Leukere route met meer groen en minder langs drukke wegen.

IMG_5410.png


2 minuten werk.

Héérlijk gemakkelijk.
En uiteraard ook gemakkelijk om de Beeline op m’n fiets te knopen.

Me happy.
 
Zijn die elastiekjes voor de Beeline mount ergens te krijgen? Of goede vervangers? Op de site van Beeline kosten die dingen vrijwel niets maar de verzendkosten zijn vrij fors. Mijn elastiekje ziet er niet meer zo betrouwbaar uit.
 
Bij de lidl hebben ze ook soms assorti dozen. Ik meen dat ik er een had meegenomen tijd geleden. Welle omgeving kom je vandaan?
Edit: Ah niet heel ver op zich. mochten ze daar niet zijn kan ik eens kijken of er hier wat bij zit wat er op lijkt?
 
Thnx! Misschien kunnen we hier een ruil actie opzetten? De gebruikers van de lange elastiekjes hebben de korte over en vice versa. Prijs, een postzegel. Ben alleen bang dat maar weinig mensen de lange gebruiken.
Ondertussen ga ik hier ook eens kijken bij de Lidl, Cranenbroek e.d. Heeft geen haast. Elastiekje is gedeukt maar nog niet kapot. Te vaak omgezet van het ene stuur op het andere.
 
Deze had ik gevonden:

Beeline universal mount - replacement bands

Prijs valt mee (krijg dan ook 2 lange waar ik niets aan heb) maar verzenden vanuit de UK is, in verhouding, prijzig. Ik vermoed dat ik beter even naar de automaterialen winkel kan gaan voor een O ring in die maat.
Ik gebruik ook een O ring. Werkt prima, is voor mijn gevoel ook steviger materiaal, maar kan ook gewoon tussen mn oren zitten 😄
 
Ik heb zo'n klem voor om het stuur gekocht, had gedacht dat het iets van kunststof zou zijn, maar is aluminium, en nog behoorlijk aan het gewicht, 115 gram volgens mijn weegschaal. En eigenlijk best wel een beetje een lomp ding.

20240109_182626.jpg
 
Even een paar boutjes vervangen voor titanium, anders is die brommer niet meer vooruit te branden met al dat extra gewicht. :+
 
  • Haha
Waarderingen: B-P
Terug
Bovenaan Onderaan