Beeline GPS apparaat

Aankomende woensdag komt er een nieuw product/model op Kickstarter. Heb zelf recent de huidige Beeline Moto aangeschaft, dus zal niet zo snel gaan wisselen. Wellicht interessant voor hen die de huidige Beeline aan het overwegen zijn.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-02-08-12-41-35-56_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    Screenshot_2024-02-08-12-41-35-56_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
    159,3 KB · Weergaven: 0
Ik moest nog even googlen wat de Kickstarter is. Ik was even in de war met de Kicxstart. Maar ik ga geen account aanmaken alleen om erachter te komen wat het nieuwe product van Beeline is. Het zal vanzelf wel een keer op hun eigen site verschijnen.
 
Het gaat dus nog steeds niet winstgevend bij beeline als ze particuliere investeerders ronselen om een nieuw product te ontwikkelen.

db
 
Het gaat dus nog steeds niet winstgevend bij beeline als ze particuliere investeerders ronselen om een nieuw product te ontwikkelen.

db
Ik ken in mijn omgeving ook niemand die weet wat beeline is. I.t.t een Garmin of Tom Tom
 
Ze breken nog niet echt door inderdaad.

Zodadelijk weer een ritje met de Beeline navigeren, de 2e keer voor mij. En nu naar een bestemming waar ik ook werkelijk niet van weet hoe ik er moet komen.
 
Gaat goed komen. Wel rekening houden met wat extra tijd voor een gemiste afslag.
Het zou wel jammer zijn als Beeline uiteindelijk niet winstgevend is/wordt. Het is voor mij de oplossing die ik een tijd gezocht heb. TomTom heeft ook de stekker uit de Vio getrokken dus mooie kleine en simpele navigatie systemen zijn er vrijwel niet. Behalve dan losse AndroidAuto of CarPlay schermpjes.
 
Blijkbaar is er iets mis met de marketing van Beeline want ook motorzaken kennen het niet. Ik heb tenminste regelmatig bij een motorzaak aan de profs moeten uitleggen wat dat voor een ding is. Vermoedelijk is aan een Beeline ook minder te verdienen dan aan een Garmin. Voorzover ik weet verkoopt Motoport ze ook niet. Gelukkig Louis en Waypoint wel.
 
Blijkbaar is er iets mis met de marketing van Beeline want ook motorzaken kennen het niet. Ik heb tenminste regelmatig bij een motorzaak aan de profs moeten uitleggen wat dat voor een ding is. Vermoedelijk is aan een Beeline ook minder te verdienen dan aan een Garmin. Voorzover ik weet verkoopt Motoport ze ook niet. Gelukkig Louis en Waypoint wel.
Bij Motoport Hillegom heb ik er eentje zien liggen in de vitrine. Ze promoten het niet, wellicht door de marge inderdaad. Juist de fiets en motor combi is ideaal, zie een tomtom al op mijn fiets 😂, moet je weer een ander device van garmin voor 300+ euro 😁🤷‍♂️
 
Bij Motoport Hillegom heb ik er eentje zien liggen in de vitrine. Ze promoten het niet, wellicht door de marge inderdaad. Juist de fiets en motor combi is ideaal, zie een tomtom al op mijn fiets 😂, moet je weer een ander device van garmin voor 300+ euro 😁🤷‍♂️
Euhm ik heb zelf een Garmin op de motor en een Wahoo op de racefiets. Zo’n beeline voldoet echt niet op mijn fiets hoor!
 
Het ligt maar net aan welke eisen je stelt aan een navigatiesysteem. Voor mij voldoet het ding prima, ik gebruik hem ook alleen voor plezierritten,dus als ik eens verkeerd rij,is dat niet zo een probleem. Het compacte formaat maakt weer een hoop goed
 
Effe mee gespeeld, maar ik hoop echt dat ze die "leuk" optie snel gaan verbeteren. Over het algemeen:

Snel = snelwegen indien mogelijk
Leuk = hoofdwegen (n-wegen)

Nou :')
 
Het ligt maar net aan welke eisen je stelt aan een navigatiesysteem. Voor mij voldoet het ding prima, ik gebruik hem ook alleen voor plezierritten,dus als ik eens verkeerd rij,is dat niet zo een probleem. Het compacte formaat maakt weer een hoop goed
Precies daar gebruik ik hem ook voor, ook geen haast
 
Aankomende woensdag komt er een nieuw product/model op Kickstarter. Heb zelf recent de huidige Beeline Moto aangeschaft, dus zal niet zo snel gaan wisselen. Wellicht interessant voor hen die de huidige Beeline aan het overwegen zijn.
Het is woensdag... Al iets bekend?
 
Oh ja...

Ik heb de Beeline vandaag gebruikt om de carnavals opstoppingen te vermijden toen ik terug reed van het werken. En toen dacht ik aan het bericht dat er iets nieuws aankwam. Vandaar...
 
Laatst bewerkt:
Zouden we achtergrondverlichting met lichtsensor krijgen? Net even bij de reviews gekeken en daar wordt over geklaagd. Nu gaat de achtergrondverlichting blijkbaar aan op het tijdstip als de schemering invalt. Niet in tunnels. Eerlijk gezegd was me dat niet eens opgevallen....

Willen we ook een luxere bevestiging? Ik heb de barmount gehad maar kreeg hem niet goed passend op een tapered stuur. Weer terug gegaan naar de elastiekjes en dat werkt eigenlijk best goed. Alleen jammer dat het hele ding een beetje mee veert bij het op en af klikken van de Beeline. Eigenlijk moet je dat met twee handen doen. Ook ben ik bang dat een elastiekje breekt onder het rijden. Moet de Beeline een vangkoordje hebben zodat je hem niet kwijtraakt als een elastiekje breekt? Kortom, wat zouden we als Beeline gebruikers willen?
 
Die verlichting is idd iets wat ik ook wel verbeterd zou willen zien. Voor de rest heb ik niet zo veel te klagen eigenlijk.
 
Een vangkoordje en een houdertje dat niet met elastiekjes werkt maar bv met soort van tiewraps. Verder ben ik best tevreden. Flitsmeister integratie? Iets met een symbooltje dat aangaat in het schermpje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan