Beeline GPS apparaat

Wil er wel een bestellen, maar kan blijkbaar alleen met creditcard betalen.
En die hebbie nie … helaas pindakaas.
Wacht wel tot’ie ooit op de markt komt denk ik.
 
Wil er wel een bestellen, maar kan blijkbaar alleen met creditcard betalen.
En die hebbie nie … helaas pindakaas.
Wacht wel tot’ie ooit op de markt komt denk ik.
Er bestaan prepaid kaarten, misschien is dat een optie?
 
Hoeveel duurder dan de 1 is hij nu eigenlijk? Zag ergens 179pond? Maar de grote pijl is dus verdwenen bij de nieuwe, dat vind ik juist het fijne aan de mijne😄 . Maar goed het zal vast meer mensen aanspreken nu gok ik .
 
Het feit dat er toch een soort van kaart te zien is zal inderdaad meer mensen aanspreken. En het veel grotere display.

Ik ben er wel over te spreken. Maar de huidige doet het erg goed, dus die blijft lekker.
 
  • Eens
Waarderingen: Tuh
Screenshot_2024-02-14-18-46-56-144_com.android.chrome.jpg

Kijk maar bij "screen area".
 
En kijk eens bij 'total diameter' . Volgens mij klopt het oppervlak van het scherm niet wat ze opgeven, kijk maar hoe groot beide Beeline's naast elkaar afgebeeld zijn.
223.jpg
 
Zoveel groter wordt de nieuwe Beeline dus niet, maar je krijgt wel veel meer scherm, en da's misschien wel het meest interessante eraan.
 
Zoveel groter wordt de nieuwe Beeline dus niet, maar je krijgt wel veel meer scherm, en da's misschien wel het meest interessante eraan.
Alleen de charme vd pijl volgen is veranderd in het lijntje volgen. Maar goed volgens de makers hebben ze alle frustraties van eigenaren hiermee aangepakt, als de mijne ooit aan vervanging toe is zal ik m wel kopen. Maar voor nu vind ik t wel gescheten.
 
Als ik het goed begrijp uit het voorgaande wordt de oude opgegeven voor 30 uur acculading en de nieuwe voor 14 uur? Dus minder dan de helft. Hmm....
 
Alleen de charme vd pijl volgen is veranderd in het lijntje volgen. Maar goed volgens de makers hebben ze alle frustraties van eigenaren hiermee aangepakt, als de mijne ooit aan vervanging toe is zal ik m wel kopen. Maar voor nu vind ik t wel gescheten.
Ik geloof het voor nu ook wel, maar ik mijn Beeline er voor de gein eens bijgepakt, en het is inderdaad maar een heel klein schermpje. Ik vind het compacte formaat juist zo mooi van de Beeline, maar als met het nieuwe model dat maar 3mm meer is, maar wel veel meer schermoppervlak, vind ik dat wel een goeie motivatie voor een nieuwe Beeline. Niet dat ik hem gelijk zou kopen, want de 'oude' heeft het ook altijd prima gedaan.
 
Ik heb geen Beeline. Wilde hem ook niet. Maar mijn gadgethart wordt hier toch wel een beetje hebberig van ☺️.

Aan de andere kant: misschien worden er straks wel veel van het eerste type op MP aangeboden.
 
Fuck it, ik heb er eentje besteld :Y. Ga er veel te weinig gebruik van maken, eenvoudig weg omdat ik ook veel te weinig rij. Maar het excuus dat ik ergens de weg niet weet en daarom maar in de auto (met navigatie) stap kan ik nu niet meer gebruiken _O- .
En anders is er hier altijd wel iemand die hem voor niet al teveel wil overnemen :+
 
Ik snap niet waarom ze een nieuwe houder gemaakt hebben als hij toch bijna even groot is.
Als ik zou willen overschakelen moet ik overal ook nog een adapter voor kopen.
 
Bevestiging schijnt ook verbetert te zijn. Weet eigenlijk niet precies wat er op dat gebied veranderd is. En bijna even groot is niet even groot, dus wat dat betreft snap ik wel waarom de montage anders is.

Adapter kost overigens 5,-. Vind ik best schappelijk.
 
Uit nieuwsgierigheid, wat is er mis met de Zumo? Heb er enthousiaste verhalen over gelezen.
Heb je even:
Langzame software
Zeer slechte GUI
Niet intuïtief een route GPX route laden; eerst laden als track en converteren naar reis enz..,
Ergens heen met een bochtige route niet direct vanuit de kaart te doen (zoals bij Tomtom Rider 550)
Route maken op het toestel dramatisch

Gewoon echt hele slechte software. Enige dat wel aardig is het scherm.

Wanneer anderen positief zijn is dat cognitieve dissonantie, ze hebben teveel geld uitgegeven en weten niet beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan