Beert is heel blij met zijn nieuwe motor !!

Ja ja, maar we hebben ook nog bochten :) :)

:) Ja maar die CBR is de bocht al uit voor jij erin gaat :) Een geknepen GS is tot 130km/u een leuke motor, daarboven gaat ie langzaam naar de top. Heb een keer gereden met een andere GS die niet geknepen was, die reed mij dus ook helemaal zoek (in de polder met veel bochten, maar ook gewoon op rechte wegen). Een CBR600 heeft nog eens minimaal 2x zoveel PK\'s meer op de krukas. Dus Frits Bolkestein was denk ik iets te over-enthousiast.

suc6 met je nieuwe fiets, en laat me even horen wanneer je de begrenzing eruit laat halen ;)
 
:) Ja maar die CBR is de bocht al uit voor jij erin gaat :) Een geknepen GS is tot 130km/u een leuke motor, daarboven gaat ie langzaam naar de top. Heb een keer gereden met een andere GS die niet geknepen was, die reed mij dus ook helemaal zoek (in de polder met veel bochten, maar ook gewoon op rechte wegen). Een CBR600 heeft nog eens minimaal 2x zoveel PK\'s meer op de krukas. Dus Frits Bolkestein was denk ik iets te over-enthousiast.

Een CBR met 2 lekke banden, een door mij uitgelijd achterwiel :+ en een haperende motor moet er toch nog wel een keer uit te rijden zijn?
Zelfs met een CB 2- of 350?
 
VERPEST HET NOU NIET ALLEMAAL!!! ;)

Laat die jongen nu toch lekker rijden :] :] :]


Zolang je zelf het idee hebt dat je lekker gaat
is het toch goed... en trouwens HET KOEKBLIK is
onze vijand, niet andere motorrijders...
En koekblikken rijd je er vast wel uit! })
 
VERPEST HET NOU NIET ALLEMAAL!!! ;)

Laat die jongen nu toch lekker rijden :] :] :]
En koekblikken rijd je er vast wel uit! })

:) Koekblikken rijd je er inderdaad MAKKELIJK uit.
Het is alleen zo jammer van die 25kw, het echte rijden begint pas waar 25kw stopt ;( .
ach.. nog 7 maanden voor mij... ik zal de dagen tellen..
 
:) Koekblikken rijd je er inderdaad MAKKELIJK uit.
Het is alleen zo jammer van die 25kw, het echte rijden begint pas waar 25kw stopt ;( .
ach.. nog 7 maanden voor mij... ik zal de dagen tellen..
Zucht, nog 23 maanden \ '(
 
Zucht, nog 23 maanden \ '(

Je kan tenminste rijden joh, toen ik weer geld had voor mijn motorrijbewijs leek het me verstandiger om toch maar een jaar te wachten in plaats van meteen te beginnen en pas op mijn 22/23 voluit te mogen. Dat is het probleem als je niet meteen na je 18e begint ;(
 
Zucht, nog 23 maanden \ '(

Wees verstandig en stap niet op snelle motoren van vrienden/vriendinnen. Echt niet doen ! Dan lijkt je motor wel een brommertje, en dan wil je ook wat snellers. Naja je kan het wel doen, maar doe het dan richting het einde van je 25kw-periode, anders moet je nog vele maanden lopen :9~ naar alle motoren met vele PK\'s en hoge snelheid :)

Maargoed, als je terugkijkt naar de LTD en dan de GS, is de GS een hele stap vooruit, en het zal vast en zeker veel lekkerder rijden.

Heb je overigens nog je LTD afgelopen zondag kunnen verkopen ?
 
Wees verstandig en stap niet op snelle motoren van vrienden/vriendinnen. Echt niet doen ! Dan lijkt je motor wel een brommertje, en dan wil je ook wat snellers. Naja je kan het wel doen, maar doe het dan richting het einde van je 25kw-periode, anders moet je nog vele maanden lopen :9~ naar alle motoren met vele PK\'s en hoge snelheid :)

Maargoed, als je terugkijkt naar de LTD en dan de GS, is de GS een hele stap vooruit, en het zal vast en zeker veel lekkerder rijden.

Heb je overigens nog je LTD afgelopen zondag kunnen verkopen ?

Dat niet alleen, je bent ook niet verzekerd als je op meer dan 25KW stapt.
 
Nee, zo dom ben ik echt niet hoor !
Stel dat een domme blikbestuurder roekeloos rijdt en een ongeluk veroorzaakt waardoor hij in een rolstoel belandt, ben ik dan wel de lul. En dan kan je tot de rest van je leven betalen, nee zo dom is Beert niet.

JK, mijn LTD is verkocht !
 
Die zijn sneller voorbij dan je denkt :P :P :P :P

Dan mag jij me dat uitleggen, want ik denk toch echt sneller dan 23 maanden ;) Ach ik heb er al uh 17 opzitten ofzo. Maar met een fiets met weinig kw\'s heb je ook veel lol, dus niet aan denken en gewoon plezier maken.
 
je bent een eikel beert...
Je bent leraar!!!!!!!!!!!!!!!!!1
en je stinkt :^ :^ :^

Lekker 2e post en dan gelijk dit

:r

misc.php


Bijlage: dirka.JPG
 
Eerste post is anders ook niet echt geweldig |(

Misschien zou iemand zo'n pisvlek (zou niet weten hoe dit anders te omschrijven) kunnen waarschuwen of direct verwijderen? Is niet eens geschikt om een boterham mee te smeren :r .
 
zal wel een bekende van beert zijn. Beiden uit Huizen en meneertje blom heeft alleen nog maar in Beert's topics wat onzinnigs geplaatst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan