Beginners regio Antwerpen

Prepriani

MF'er
22 jul 2010
208
0
antwerpen
Hallo mede mf-ers,

Ik ben 29j, en beginnend motorrijder(L). Heb nu een kleine 1000km solo gereden.
En ik kijk er naar uit om deze toffe hobby te delen met gelijkgezinde... dus
zijn er nog beginners (of gevorderden) uit de Regio Antwerpen, die willen samenkomen om te toeren?

Zelf ben ik een rustige rijder en ik hou van cruisen met de moto.
Heb nog niet veel ervaring... keep it safe.

laat van je horen
 
zal eens kijken 1 mei valt op zondag dus wie weet rij ik hem ook weer mee. moet alleen even richting Antwerpen knallen vanuit de kop van Noord-Holland.
 
Dat is een eindje rijden... al een geluk dat het over het Nederlands wegdek is, want in België ben je na zo'n afstand geradbraakt.
Van mij krijg je alvast een kop warme koffie bij aankomst.
 
het rijgebied is zo groot als je hem zelf maakt. 5 landentocht vanuit zolder. megatour vanuit België richting Noord-Frankrijk. vallen bij mij nog onder dagtochtjes.
 
Thats the spirit :)
Ik wil ook wel eens een atlas openslaan en zeggen "waar gaan we heen". Puur motor avontuur!

En op je foto te zien, heb je daar de perfecte motor voor. Dat comfort mis ik zelf wel een na een paar uurtjes rijden (sport-houding). Zal er in de toekomst nog één moeten bijkopen, je eerste motor doe je immers niet weg.
 
deze houd het op een gegeven moment ook wel voor gezien vooral dag na dag. maar ja op een gegeven moment wen je er weer aan en dan ben je zomaar weer thuis na een rondje Spanje Portugal. maar dat verhaal moet ik nog in elkaar zetten binnenkort.

en een groot voordeel nu had ik bij gent al het idee dat ik in de buurt was. en bij Antwerpen voelde het nogmaar als een klein stukkie tot thuis. *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan