IddDat Itoh vandaag sneller was dan Jurgen zit me echter wel dwars.
Itoh kan natuurlijk best leuk sturen, maar hij reed toch ook op een zelfde Honde met bridgestones dan Jurgen, en dan zou Jurgen volgens mij toch echt wel sneller moeten zijn!
Even off-topic, maar hoezo Jos Verstappen rijdt volgend jaar niet
Omdat die #$%&^$%#*((* van een Heinz-Harald Frentzen misschien zijn plek bij Arrows inpikt. Dan kan Jos dus nog naar Minardi, maar dan zal ie wel wat poen mee moeten nemen denk ik. En daar zit hem nu net het probleem.
Trouwens reed criville niet op het 2001 type net als ukawa? het afgelopen seizoen,dacht het dus wel.
Laatste nieuws op f1racing.nl is dat zowel J. Verstappen als H.H. Frentzen bij Arrows rijden, dit omdat hoofdsponser Orange betere prestaties wil zien.
mee eens...,Tot deze info ben ik ook gekomen. Ik hoop toch echt dat Verstappen er bij blijft. Zonder hem wordt de F1 toch een stuk minder interessant.
De test zit erop. Ik ben helaas niet echt tevreden. We hebben weer hard gewerkt met de banden en vooral met de voorbanden - deze zijn niet zoals ik ze hebben wil en hebben moet. Deze zijn nu voor de produktontwikkeling écht prioriteit nummer één want er moet aan gewerkt worden om ervoor te zorgen dat het beter wordt.
Motorisch hebben we niet veel bijzonders gedaan - de motor loopt aardig, niet super maar het is dan ook al een oud beestje en eind januari zullen we onze echte race-fiets binnen krijgen en kunnen we er echt mee aan het werk. Qua tijden rijden Itoh en ik redelijk constant dezelfde tijden - Itoh heeft weliswaar vandaag de snellere tijd maar deze rijdt hij niet constant dus geen paniek daarover.
Waar we nog niet over in paniek hoeven uit te breken maar wat wel gerealiseerd moet worden is hoe superopppermachtig de viertakten zijn. Het is frustrerend om te zien hoeveel sneller dat ze nu al zijn ten opzichte van de tweetakten; Rossi rijdt constant 31ers terwijl tijdens de race een paar weken geleden hier 33.1 werd gereden.......Er is werkelijk geen houden aan...........
Tja, we pakken hier in en komen naar huis. Half januari zullen we in Sepang testen - dan nog wel met de oude motor maar hopenlijk hebben we dan weer een aantal nieuwe, betere, banden die we kunnen gaan testen. Groeten, Jurgen