Belachelijke snelheidscontrole in Vlaardingen

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Reed vanmiddag op een zeer rustige verbindingsweg tussen Vlaardingen en Schiedam (bij het Ketelplein), een weg met 2x2 gescheiden rijbanen. Stonden onder het viaduct 2 agentjes met laserguns te controleren. 50 meter verderop stonden nog zo'n 8 agentjes om de overtreders aan te houden.

Buiten het feit dat ze op zo'n ongevaarlijke weg controleren (ambulancepost ligt ernaast, dus ehbo bij de hand), is het belachelijk dat ze ca. 10 agenten hiervoor inzetten.
Moet je motor eens gestolen worden, of een inbraak. Dan zijn ze niet thuis. Dan hebben ze het te druk.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

(ik zag ze gelukkig op tijd, snel afremmen O-) )
 
Stonden ze zeker weer richting de Margriethal en opvangen naast de sportvelden,sukkels.
Jaar of 15 geleden daar ook gepakt en zelfs tegen een ME-bus geramd,was hun fout!
 
de belangrijkste/makkelijkste dingen eerst .

ziet nou niemand van die oetlullen waar ze mee bezig zijn .
maar is lekker verdienen zo, beetje rondhangen, zeiken tegen mensen die wat te hard rijden IK zou er een schuldgevoel van krijgen .
 
DIT levert ze direct geld op, boeven pakken niet.

Wie van de agenten onder ons geeft hier eens een reactie op? (je mag anoniem blijven ;) )
 
Op maandag 17 februari 2003 16:08 schreef Lemmy het volgende:
Wat heb je dan ook in ****naam in Schiedam te zoeken!? 8-)

Ik ga daar de snelweg op, dus pak maar een heeeeeeel klein stukje Schiedam :r
 
Nou ja.... zou kunnen. Dan woon je zeker ergens in de buurt van de Kethelweg of zo, want anders heb je zo een andere optie. (Holy of Vijfsluizen > laatste is ook bijna Schiedam, maar ja..)

Of moet je de tunnel in en rij je daarom naar "hoe-heet-die-wijk", om de bocht mee te kunnen pikken?
 
is iemand wel es op de motor gelaserd en aangehouden?

ik reed laatst een beetje stout en werd naar de kant gehaald omdat ik over een doorgetrokken streep reed. Ze waren ook aan het laseren, maar ze konden mijn snelheid niet bepalen. (pfoei)

komt het door mijn smalle motortje of had ik geluk?
kunnen ze alleen vette goldwings laseren of toch ook slanke masjientjes??
 
Geen idee! Laatste ker voor mij was ook redelijk lang geleden alweer, maar toen hebben ze me ook niet aangehouden...

Ik wil het eigenlijk niet eens weten!
 
Nou ja.... zou kunnen. Dan woon je zeker ergens in de buurt van de Kethelweg of zo, want anders heb je zo een andere optie. (Holy of Vijfsluizen > laatste is ook bijna Schiedam, maar ja..)

Of moet je de tunnel in en rij je daarom naar "hoe-heet-die-wijk", om de bocht mee te kunnen pikken?


Ik woon in Holy-Zuid. Ik neem Schiedam Noord als ik richting R'dam moet, anders Holy. Scheelt weer een aantal stoplichten.
 
Ik reed er met koekblik en ben 28 euro de pleuro armer!!!!!!kon dus nog wel snel afremmen want daar haal je makkelijk 80 en ik ben gepakt met 57!!



HONDEN zijn het!!!!!! aachhhhh dat is lekker, lucht op!!
 
Tja mensen, dat noemen ze prioriteiten. Het is toch ook misdadig hoe wij rijden? Stel je eens voor dat er plotseling een kind de snelweg oversteekt...
 
14014
:]
 
Tja mensen, dat noemen ze prioriteiten. Het is toch ook misdadig hoe wij rijden? Stel je eens voor dat er plotseling een kind de snelweg oversteekt...

Laten ze dan hekken langs de wegen plaatsen, met toegangpoortjes. Alleen boven de 16 mag je zelfstandig oversteken met een pasje. Daaronder alleen onder begeleiding. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik reed er met koekblik en ben 28 euro de pleuro armer!!!!!!kon dus nog wel snel afremmen want daar haal je makkelijk 80 en ik ben gepakt met 57!!



HONDEN zijn het!!!!!! aachhhhh dat is lekker, lucht op!!

Heb je ze nog gevraagd of ze nix beters te doen hebben??
 
is iemand wel es op de motor gelaserd en aangehouden?

ik reed laatst een beetje stout en werd naar de kant gehaald omdat ik over een doorgetrokken streep reed. Ze waren ook aan het laseren, maar ze konden mijn snelheid niet bepalen. (pfoei)

komt het door mijn smalle motortje of had ik geluk?
kunnen ze alleen vette goldwings laseren of toch ook slanke masjientjes??

Je kunt inderdaad gelaserd worden op de motor :( . Ze richten op je koplampreflectoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan