snelheidscontrole omzeilen

jdoedel

Rookie
2 sep 2019
28
9
Vorige week reed ik met stevig gangetje over de snelweg, 135 waar op dat moment 100 gold.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een camera staan in de berm, met het bekende busje er vlak achter.
Ik reed 'alleen', dichtsbijzijnde auto's 100m voor / achter me., op de rechtse rijstrook (naast vluchtstrook).

Ik knijp flink in de rem, snelheid zakt tot ca. 115.
Dus ik wachten op een prent. Echter, tot op heden niks ontvangen (10dgn later). Nu heb ik me laten vertellen dat een radar vlak na elkaar 2 metingen doet. Wijken de snelheden daarvan te veel af, dan is de meting niet geldig, dus geen prent. Als je remt op het moment van passeren zou dat dus zomaar het geval kunnen zijn.

Klopt dit verhaal, of is het een broodje aap?
 
Je kan ook proberen zo hard te gaan de radarstralen houden je niet bij😂😂😂.
Of nog gaver proberen harder te gaan dan het geluid dus volgas op straaljager snelheid.
Zonder gekkigheid ja broodje aap verhaal wat jij verteld.
Twee metingen wat jij beweerd nog nooit van gehoord.
Afijn je topic titel deed al vermoeden dat jij alles verzint om onder eventuele boete uit te komen.
Succes met onzin verzinnen .

Oeps Waarom reageer ik ook op dit onzin topic pffff..
 
Laatst bewerkt:
Vorige week reed ik met stevig gangetje over de snelweg, 135 waar op dat moment 100 gold.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een camera staan in de berm, met het bekende busje er vlak achter.
Ik reed 'alleen', dichtsbijzijnde auto's 100m voor / achter me., op de rechtse rijstrook (naast vluchtstrook).

Ik knijp flink in de rem, snelheid zakt tot ca. 115.
Dus ik wachten op een prent. Echter, tot op heden niks ontvangen (10dgn later). Nu heb ik me laten vertellen dat een radar vlak na elkaar 2 metingen doet. Wijken de snelheden daarvan te veel af, dan is de meting niet geldig, dus geen prent. Als je remt op het moment van passeren zou dat dus zomaar het geval kunnen zijn.

Klopt dit verhaal, of is het een broodje aap?
Je teller wijkt sowieso een aantal % af van de daadwerkelijk gereden snelheid + er gaat een wettelijke correctie van een aantal km/u af na de meting.

Dus met een beetje geluk valt het mee of krijg je de boete helemaal niet binnen. O en if you can’t pay the fine don’t do the crime…
 
Jij kan ook gewoon in geval van verkeersboete niet betalen en lekker doorrijden.
Of met je onzin verhaal tweede meting het laten voorkomen bij de rechter.
Kijken wie gelijk heeft.
Wat denk je zeluf?.
 
Vorige week reed ik met stevig gangetje over de snelweg, 135 waar op dat moment 100 gold.
Vanuit mijn ooghoek zag ik een camera staan in de berm, met het bekende busje er vlak achter.
Ik reed 'alleen', dichtsbijzijnde auto's 100m voor / achter me., op de rechtse rijstrook (naast vluchtstrook).

Ik knijp flink in de rem, snelheid zakt tot ca. 115.
Dus ik wachten op een prent. Echter, tot op heden niks ontvangen (10dgn later). Nu heb ik me laten vertellen dat een radar vlak na elkaar 2 metingen doet. Wijken de snelheden daarvan te veel af, dan is de meting niet geldig, dus geen prent. Als je remt op het moment van passeren zou dat dus zomaar het geval kunnen zijn.

Klopt dit verhaal, of is het een broodje aap?

Was dit op gps of kilometerteller? Bij mijn Ducati is het 9 km/h verschil tegenover teller en dan nog wettelijke correctie.
 
Lijkt mij een broodje aap. Een flitser zal twee metingen doen om je snelheid te berekenen op basis van afstand / tijd. Dat gebeurd in milliseconden...

Gelukkig is op de snelweg <40 km/h nog een normale boete ipv via officier van justitie :t
 
Jij kan ook gewoon in geval van verkeersboete niet betalen en lekker doorrijden.
Of met je onzin verhaal tweede meting het laten voorkomen bij de rechter.
Kijken wie gelijk heeft.
Wat denk je zeluf?.
Je bent lekker negatief over TS. Hij zegt nergens dat ie de boete niet wil betalen. Of dat het bij de rechter komt. Soms is het idd beter om niet te reageren.... :+
 
Je bent lekker negatief over TS. Hij zegt nergens dat ie de boete niet wil betalen. Of dat het bij de rechter komt. Soms is het idd beter om niet te reageren.... :+
Ik reageer omdat hier boven een topic titel staat --snelheidscontrole omzeilen-.
En dan komt er zelf geschreven door topic starter @jdoedel een boel onzin over twee keer meten.
Dus ja ik reageer omdat dit gewoon onzin is en dan reageer ik terug met onzin.
Jij reageert toch ook jij kan ook niet reageren @Pietje1975 .
Er word over snelheids controles altijd de grootst mogelijke onzin geschreven nu weer.
 
Ik reageer omdat hier boven een topic titel staat --snelheidscontrole omzeilen-.
En dan komt er zelf geschreven door topic starter @jdoedel een boel onzin over twee keer meten.
Dus ja ik reageer omdat dit gewoon onzin is en dan reageer ik terug met onzin.
Jij reageert toch ook jij kan ook niet reageren @Pietje1975 .
Er word over snelheids controles altijd de grootst mogelijke onzin geschreven nu weer.
Reageer dan niet. Er zijn nl ook mensen die op dat gebeid onwetend zijn. Gewoon lezen wat de man/vrouw vraagt en dar antwoord op geven. Of niet.
 
Je eerste reactie is al denigrerend en nutteloos. Dan vervolgens is je tweede reactie... uhhh... denigrerend en nutteloos.

Vervolgens wordt je hierop aangesproken door pietje. Die eigenlijk bedoeld dat je overkomt als een lul die overal commentaar op moet hebben, en dat je beter niks kan zeggen.

Maar dan barst alles los _O- _O-_O-_O-_O-
 
Geen lock:
IMG_0772.jpeg
 
Je eerste reactie is al denigrerend en nutteloos. Dan vervolgens is je tweede reactie... uhhh... denigrerend en nutteloos.

Vervolgens wordt je hierop aangesproken door pietje. Die eigenlijk bedoeld dat je overkomt als een lul die overal commentaar op moet hebben, en dat je beter niks kan zeggen.

Maar dan barst alles los _O- _O-_O-_O-_O-
Gaan we schelden Joram.
In alles ben ik netjes gebleven.
Ik heb niet ook niet gescholden.
 
Laatst bewerkt:
Je eerste reactie is al denigrerend en nutteloos. Dan vervolgens is je tweede reactie... uhhh... denigrerend en nutteloos.

Vervolgens wordt je hierop aangesproken door pietje. Die eigenlijk bedoeld dat je overkomt als een lul die overal commentaar op moet hebben, en dat je beter niks kan zeggen.

Maar dan barst alles los _O- _O-_O-_O-_O-
Als je commentaar op iemand hebt, is het meestal heel verstandig op je taalgebruik te letten. Schelden wordt gezien als een persoonlijke aanval. En dan vlieg je er een tijdje uit. !


Bovendien gaat door schelden de inhoud van de discussie verloren.
 
Als je commentaar op iemand hebt, is het meestal heel verstandig op je taalgebruik te letten. Schelden wordt gezien als een persoonlijke aanval. En dan vlieg je er een tijdje uit. !


Bovendien gaat door schelden de inhoud van de discussie verloren.

Ik zal erop letten...
 
Gaan we schelden Joram.
In alles ben ik netjes gebleven.
Ik heb niet ook niet gescholden.
Beheer dit nu gemeld.
Ja dat blijkt. Ik gebruik het woord zo vaak dat het mij is ontglipt. Misschien moet ik mijn vulgaire vocabulair eens gaan opschonen.

Netjes ben je zeker niet. Maar mijn excuses voor het scheldwoord 36
 
Terug
Bovenaan Onderaan