snelheidscontrole omzeilen

Nee op je vorige account mocht je me ook al niet. Misschien moeten we het daarbij laten en dit topic niet vol spammen.
 
Nee op je vorige account mocht je me ook al niet. Misschien moeten we het daarbij laten en dit topic niet vol spammen.
Waar heb je het over?snap er de balle van zodra het je benauwd word sleep jij een ander account erbij waar ik niks van afweet.
En daar laat ik het bij.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je nu doorpakken @vroembert tenslotte word er gescholden.
Ik heb ook ergens ooit eens iemand ergens pipo de clown genoemd was niet eens een scheldwoord nou ben nu nog verbannen in dat topic..
Dus treed maar op er moet hierin geen onderscheid zijn tussen de 1 en de ander.
Maar ik zit niet bij het forum beheer dus bepaal het niet.
Maar jij schrijft het zelf dat hij er dan een tijdje uitvliegt.
Iemand vanwege een 3 letterig geschreven geslachtsdeel, wat in spreektaal veelvuldig gebruikt word een ban aan proberen te praten zou ook met een ban beloond moeten worden. :j
Tenslotte is dit ook ten zeerste een vorm van uitlokking wat je nu doet, alleen dan als de onschuldigheid engel zelf spelende...
Nogal schijnheilig vind je niet, tevens waarom hier melden dat je het gemeld hebt, om nog een beetje olie extra op een vuurtje te gooien?..
 
Als je een recente Yamaha hebt is er niets aan de hand. Die wijkt makkelijk 10 kmh op de teller af boven de honderd. Dus 115 zal iets van 105 in het echt zijn. Dan nog correctie eraf en je zit safe.
 
Ban vragen is ban krijgen !

iu
 
ik vraag mij altijd als ik op de n11 bij het passeren van de 1ste traject controle camera naast een vrachtwagen rijd ik dan gewoon te hard kan rijden zonder bekeuring te ontvangen?

Heb het overigens nog niet durven testen haha..
 
Laatst bewerkt:
ik vraag mij altijd als ik op de n11 bij het passeren van de 1ste traject controle camera naast een vrachtwagen rijd ik dan gewoon te hard kan rijden zonder bekeuring te ontvangen?

Heb het overigens nog durven testen haha..
Op de N11 staan ze ook weleens te laseren op het viaduct bij Hazerswoude-Rijndijk :Y .
 
Op de N11 staan ze ook weleens te laseren op het viaduct bij Hazerswoude-Rijndijk :Y .
Heb ze al een tijd niet meer gezien, rij er tegenwoordig ook alleen nog maar op donderdag.

Rij meestal niet teveel te hard, vroeg het mij vooral af hoe goed ze tegenwoordig zijn. Vroeger kon het nog door uiterst links/rechts van de rijbaan te rijden, dan ging de flitser niet af.
 
ik vraag mij altijd als ik op de n11 bij het passeren van de 1ste traject controle camera naast een vrachtwagen rijd ik dan gewoon te hard kan rijden zonder bekeuring te ontvangen?

Heb het overigens nog niet durven testen haha..
Probeer het een paar keer achter elkaar en laat ons de resultaten weten *O* *O*
 
Het klopt overigens wel dat er geen bekeuring volgt indien de camera een te groot verschil tussen de twee metingen constateert. Alleen moet je vertraging wel heel fors zijn (standje kreukelzone). Ze zitten namelijk heel heel erg kort achter elkaar. Dat berem je niet.

Ze doen twee metingen binnen zeer korte tijd om te voorkomen dat er allerlei onzin bezwaren worden ingediend. Van die twee metingen merk je als "gebruiker" helemaal niks van in de foto die je krijgt.

Het is waarschijnlijker dat je voldoende hebt afgeremd voordat je langs de camera kwam. Teller onnauwkeurigheden en een flitser die vanaf 107 flitst maken dat je voor je gevoel er te hard langs reed terwijl je safe zat.
 
Zo. Heb zaterdag de vraag gepost en log nu weer in.
That escalated quickly! Ontvlambaar hoekje van het forum hierzo.


Met dank aan @Woekie. en @vroembert voor de inhoudelijke reacties.
Dan heb ik op de één of andere manier geluk gehad, want de cjib portal is ook na 2wkn nog helemaal schoon.
De groeten maar weer allemaal.
De vlam in deze kwestie is deskundig verwijderd, verder gaat het prima. :t
 
Maar deze foto is dan ongeldig? Want er staan meerdere dingen op beeld die "te hard" gingen? Of hoe weten ze dat dan precies. Gaan dit soort foto's naar een persoon ter extra beoordeling?
Kijk anders even naar de website waar de foto vandaan kwam. In het door mij geciteerde bericht.
 
Je kunt de flitser eruit remmen, je vertraging moet daarvoor minimaal 2a3m/s zijn. De flitser meet twee keer in een tijdsbestek van 0,4 sec. Overigens sta je dan nog steeds gewoon op de foto maar staat er ILL In beeld. Oftewel; ongeldig. En ja, ik ben ervaringsdeskundige
 
Zo. Heb zaterdag de vraag gepost en log nu weer in.
That escalated quickly! Ontvlambaar hoekje van het forum hierzo.


Met dank aan @Woekie. en @vroembert voor de inhoudelijke reacties.
Dan heb ik op de één of andere manier geluk gehad, want de cjib portal is ook na 2wkn nog helemaal schoon.
De groeten maar weer allemaal.
Leuk dat je het ff terugkoppeld!
 
Het klopt overigens wel dat er geen bekeuring volgt indien de camera een te groot verschil tussen de twee metingen constateert. Alleen moet je vertraging wel heel fors zijn (standje kreukelzone). Ze zitten namelijk heel heel erg kort achter elkaar. Dat berem je niet.

Ze doen twee metingen binnen zeer korte tijd om te voorkomen dat er allerlei onzin bezwaren worden ingediend. Van die twee metingen merk je als "gebruiker" helemaal niks van in de foto die je krijgt.

Het is waarschijnlijker dat je voldoende hebt afgeremd voordat je langs de camera kwam. Teller onnauwkeurigheden en een flitser die vanaf 107 flitst maken dat je voor je gevoel er te hard langs reed terwijl je safe zat.
en @jdoedel Ik heb rond de eeuwwisseling ook een keer een test gelezen in Moto '73, waar ze een snelheidsradar testten. De uitleg was toen inderdaad dat er 2 metingen gedaan werden, en bij teveel verschil tussen de metingen, de apparatuur er vanuit gaat dat de meting niet klopt.
Bij hard remmen flitste hij inderdaad niet. Het lukte hen ook om hard genoeg te accelereren zodat hij ook niet flitste. Was volgens mij met een ZZR1100.

Volgens mij klopt dat verhaal niet helemaal. Een radar meet de snelheid door middel van het doppler effect, de frequentie van het teruggekaatste signaal verandert naar gelang hoe snel het voorwerp van of naar de radar beweegt:
Doppler radar - Wikipedia
 
Ook nooit geweten dat duiven zo hard konden _O-

Bekijk bijlage 1933461
70 tot 90 km/u is geen ongewone kruissnelheid voor een duif.
Ze kunnen ook wel eens pieken tot 120 a 130 km/u.
Hoogst gemeten snrlheid bij een (post?)duif ligt, dacht ik, op iets van een 143 km/u.

Maar als die duif niet vol metalen plaatjes en schroeven steekt (ten gevolge van vele breuken) gaan die de camera niet activeren ... denk ik toch ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan