snelheidscontrole Limburg

Jelo

Die hard MF'er
2 feb 2006
430
42
Valkenburg aan de Geul
Vandaag vrijdag 7 maart 15:30 uur snelheidcontrole op de Epenerbaan op Mergellandroute, dit zal morgen en zeker zondag ook wel het geval zijn. Hier mag je maar 60 km/u.
 
En?

Is al jaren een 60km-zone. En, algemeen bekend, zolang je het bord "einde 60km-zone" niet bent tegengekomen, bevind je je nog steeds in die zone, wat vanzelf weer betekent dat je maar 60 mag. Dat mensen steevast klagen dat er meer dan 5km terug een bord staat welk verder niet herhaald wordt, doet niets af aan het fenomeen "zone".
 
Laatst bewerkt:
www.flitsservice.nl of Flitsnav op je telefoon.
flits.flitsservice.nl/meldingen/vandaag.aspx

meld m daar..

edit-- als je daar bent rij je ff Duitsland in en probleem opgelost. dezelfde ( en mooiere) wegen waar je 100 mag ipv 60

zelfs ik als westerling weet dat het daar 60 is (keertje op tv gezien bij een of ander politieprogramma)
 
Laatst bewerkt:
goed weer in combinatie met weekend en of andere vrije dagen is sowieso reden om uit het mergelland weg te blijven
 
Ben benieuwd of de lawaaipijpcontrole ook weer inbegrepen is dit jaar. Vorig jaar zomer waren ze daar ook erg happig op in t zuiden.
 
Hebben de wielrenners vrij spel. :r
Dus trappen, jongens en liefst harder als 60 km/h. :)
 
Hebben de wielrenners vrij spel. :r
Dus trappen, jongens en liefst harder als 60 km/h. :)

Inderdaad. Zuid Limburg (muv Maastricht) is een economische en demografische ramp.
Hoge vergrijzing, hoge werkeloosheid, winkelleegstand, veel bedrijfssluitingen, wegtrekkende hoogopgeleiden etc...

Tourisme is een aanzienlijke inkomstenbron in die regio en dan gaan ze vallen over overlast van wielrenners, mountainbikers en motorrijders, een doelgroep waar ze juist inkomsten mee kunnen genereren :?
 
mooi weer plus weekend= altijd druk in de mergelland route :P

beter richting eifel ;) maar ook daar is het druk als het goed weer is en het is weekend :P
 
Inderdaad. Zuid Limburg (muv Maastricht) is een economische en demografische ramp.
Hoge vergrijzing, hoge werkeloosheid, winkelleegstand, veel bedrijfssluitingen, wegtrekkende hoogopgeleiden etc...

Tourisme is een aanzienlijke inkomstenbron in die regio en dan gaan ze vallen over overlast van wielrenners, mountainbikers en motorrijders, een doelgroep waar ze juist inkomsten mee kunnen genereren :?

ware het niet dat dit ook daadwerkelijk de groepen zijn die de overlast veroorzaken (de goede daargelaten). Ook in Zuid Limburg wordt ieder zijn hobby gegund, echter is er een verschil of je normaal door deze streek met je motor rijd of aan mountain biken of wielrennen doet, of dat je je dusdanig gedraagt dat je wel degelijk overlast veroorzaakt zoals enorme herrie / snelheid, mensen die weg moeten springen voor schreeuwende fietsers etc. In het 1e geval hoor je niemand, in het 2e wel.
Voordat de opmerkingen komen "dan moet je ergens anders gaan wonen" , deze zijn bij voorbaat overbodig. Geldt btw niet alleen in Limburg, in Duitsland zijn genoeg wegen verboden voor motorrijders in het weekend, om dezelfde reden.
 
Laatst bewerkt:
ware het niet dat dit ook daadwerkelijk de groepen zijn die de overlast veroorzaken (de goede daargelaten). Ook in Zuid Limburg wordt ieder zijn hobby gegund, echter is er een verschil of je normaal door deze streek met je motor rijd of aan mountain biken of wielrennen doet, of dat je je dusdanig gedraagt dat je wel degelijk overlast veroorzaakt zoals enorme herrie / snelheid, mensen die weg moeten springen voor schreeuwende fietsers etc. In het 1e geval hoor je niemand, in het 2e wel.
Voordat de opmerkingen komen "dan moet je ergens anders gaan wonen" , deze zijn bij voorbaat overbodig. Geldt btw niet alleen in Limburg, in Duitsland zijn genoeg wegen verboden voor motorrijders in het weekend, om dezelfde reden.
Zo is het, de goeie moet onder de kwaaie lijden |(
 
Zo is het, de goeie moet onder de kwaaie lijden |(

Dat is altijd zo.

En als ik hier regelmatig lees dat men regelmatig te hard rijdt en dat de snelheid beperkingen nergens op slaan en dat mensen niet moeten zeuren omdat ze zelf in de buurt van een dijk zijn gaan wonen of in de buurt van een vliegveld, dan denk ik soms dat er meer kwaaie dan goeie op de motor zitten
 
De staatskas moet gevuld blijven.
Zolang jullie toelaten dat jullie roverheid dit soort snelheidsbeperkingen blijft invoeren is er geen reden tot klagen.

(en inderdaad, bij "ons" is het ook van datte)
 
De staatskas moet gevuld blijven.
Zolang jullie toelaten dat jullie roverheid dit soort snelheidsbeperkingen blijft invoeren is er geen reden tot klagen.

(en inderdaad, bij "ons" is het ook van datte)

Er is sowieso helemaal geen reden tot klagen.

Het is een van de weinige "belastingen" in dit land waarbij je volledig zelf in de hand hebt hoeveel, hoe vaak en of je überhaupt moet betalen.

Aan mij hebben ze nog niet zo heel veel verdient in ieder geval. Alles bij elkaar nog geen 100 euro in 13 jaar tijd, dus prima belasting zou ik zeggen :Y
 
Er is sowieso helemaal geen reden tot klagen.

Het is een van de weinige "belastingen" in dit land waarbij je volledig zelf in de hand hebt hoeveel, hoe vaak en of je überhaupt moet betalen.
Ow, ik heb volgens jou invloed op het waar en hoe laag de maximum snelheid is die er mag gereden worden?
Aan mij hebben ze nog niet zo heel veel verdient in ieder geval. Alles bij elkaar nog geen 100 euro in 13 jaar tijd, dus prima belasting zou ik zeggen :Y
 
Vandaag vrijdag 7 maart 15:30 uur snelheidcontrole op de Epenerbaan op Mergellandroute, dit zal morgen en zeker zondag ook wel het geval zijn. Hier mag je maar 60 km/u.

Op welk punt stonden ze precies op de Epenerbaan.
Hoort eigenlijk ook wel tot mijn thuisrondje
Maar rij er eigenlijk alleen in vroege voorjaar en late najaar.
Of eens in de avonduren. Voor de rest veel te druk daar.
 
Vandaag vrijdag 7 maart 15:30 uur snelheidcontrole op de Epenerbaan op Mergellandroute, dit zal morgen en zeker zondag ook wel het geval zijn. Hier mag je maar 60 km/u.

Shit, die heb ik niet gespot op zaterdag.... Ik hoop dat ze daar toen niet stonden.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan