Belgen sjezen op circuit

Bij mij is het voorlopig heel rustig, just nieuwe motor gekocht, dus ff het circuit (terug) op laag pitje, we zien wel wat mijn budget zegt ;)

02/05 : Croix
27/05 : Folembray


Op 11/04 en 30/05 ga ik vlaggen op Croix :9 (MSSZ)
Ga mijn plaatjesschieter mee pakken, als er mensen zijn die willen dat ik een poging doe om een foto te nemen, zeg het maar é ;) (ik geef geen garantie op goeie foto's :z ) ....

hehe, wat heb je gekocht vn motor?
en is de trx weg?
van mij mag je gerust 1000den plaatjes trekken op 11/04 ;)
 
't Is een nieuwe 'straatfiets' ;) . De TRX is nog altijd 'in' en dat zal zowel een tijdje blijven. Ofwel rij ik 5-6 keer op een jaar op Croix en is het de moeite niet om (voor mij toch) een serieuze som te betalen voor bv een R6. Ofwel rij ik eens een jaar op Lezennes en daar zal mijn TRX zich helemaal in zijn sas voelen :P .

Was niet van plan om een nieuwe TDM (jaja, dezelfde als mijn vorige) te kopen, maar zo'n overnameprijs krijg ik van mijn leven niet meer :} (bij Schietecatte in Vichte).
 
't Is een nieuwe 'straatfiets' ;) . De TRX is nog altijd 'in' en dat zal zowel een tijdje blijven. Ofwel rij ik 5-6 keer op een jaar op Croix en is het de moeite niet om (voor mij toch) een serieuze som te betalen voor bv een R6. Ofwel rij ik eens een jaar op Lezennes en daar zal mijn TRX zich helemaal in zijn sas voelen :P .

Was niet van plan om een nieuwe TDM (jaja, dezelfde als mijn vorige) te kopen, maar zo'n overnameprijs krijg ik van mijn leven niet meer :} (bij Schietecatte in Vichte).

Wat is een straatfiets?
 
Lees nog ne keer goed mijn berichtje, heb gewoon dezelfde gekocht als ik nu heb, nen TDM900. Aja, 't is wel nen blauwe ipv nen grijze :9 . Schone voorwaarden en heel tevreden over mijn huidige en de mogelijkheid om het één en het ander over te zetten van mijn ouwe op mijn nieuwe ;) .

En nu terug on-topic é :)
 
Ja 12/08 Francorchamps en 15/08 croix
nog iemand???
*D

15/8 croix met deze :X


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan