ben ik nou zo´n watje?

Windzak

MF'er
29 aug 2006
119
0
Almere
Sinds vorig jaar heb ik zo´n raar potje ´Caberg Breeze´ op m´n kop, wanneer de temperatuur boven de 25 graden stijgt. Het is een heerlijke, lichte helm met veel luchtcirculatie en een goed vizier. Zonnebril op 8-) , mijn Buff halsdoek over de neus en gaan... :]
Maar dan rij ik 140 op de snelweg en heb de ene ´Bughit´na de andere. Bijen, hommels, kevers..weet ik veel wat er allemaal tegen mijn gezicht kapot spat, maar een ding weet ik wel... het doet verdomde zeer. :(
Nu zie ik regelmatig choppers en cruisers met berijders die uitsluitend een potje op hebben en een klein zonnebrilletje. Verder niets. Geen vizier, doek of wat dan ook.Wat een stoere bikkels moeten dat zijn... of ben ik nu zo´n watje?
Ik overweeg om iets van een leren doek of zo over mijn ondergezicht te trekken, want het vergalt wel een beetje het plezier. Iemand een andere suggestie? :?
Geniet ze nog van het mooie motorweer! :W
 
_O- _O- de kans dat ze je hoofd raken is relatief klein, maar als ze je raken, ja dan voel je dat wel even ja. Neem je hits en rij gewoon verder. Het doet maar even pijn ;)
 
mond open en doorkauwen... 8-)
anders proberen te ontwijken O-)


met name rond schemertijd...dan heb je er meer last van...went wel hoor ;)
 
Q: Waaraan kan je een Harley rijder herkennen?
A: Aan de vliegjes tussen zijn tanden :)

Het is dus een soort trademark zeg maar ^^
 
ah...gevonden...de naam ben ik echter kwijt....iets met fly-basher ofzo...










}) ;) :+
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan