benzinekraan!

23 jun 2003
245
0
tolbert
Hallo allemaal ,

Ik had gisteren ook weer wat.Ik had een laser hotcam (titanium) :9 gekocht voor onder mijn zxr400 en had hem samen met mijn schoonvader eronder gehangen. Alles perfect voor elkaar ,en ik dus direct een stukje proberen.mijn schoonvader rolt hem naar buiten en start de motor. Hij slaat af daarna nog eens en nog eens (normaal loopt hij in 1 keer) na een aantal keer te hebben gestart , en hem op de choke te hebben gezet waardoor hij bleef lopen maar niet echt lekker . ik vol vertrouwen wegrijden :] sta ik na +/- 1 km stil en krijg hem nooit meer aan de praat.Starten starten en nog een starten niks,zo dood als een pier! :( .Dat werd dus lopen naar huis (met de motor aan de hand).Eenmaal thuis de motor op de bok in de garage gezet en in overleg met schoonpa .Na overleg over wat eraan kan mankeren zat ik op mijn knieen bij de motor en kijk ik recht tegen de benzinekraan aan ,en ja je raad het al hij stond op OFF .We lagen in een deuk !
zo leren we dus elke dag weer wat :)

de groeten van Paul ZXR400 !
 
Wha, had laatst bijna hetzelfde! Had de tank eraf gehad, en moest en zou 's avonds nog ff proefrijden. Alles gemonteerd en rijden! Net onderweg de snelweg op.............uit.. damn :( Sta je daar, donker, motor slaat voor geen meter aan. M'n (nu inmiddels ex) vrouw gebeld en ff mijn kant op gedirigeerd met de dopsleutelset. Ik had al een vaag vermoeden wat het kon zijn..... Ja hoor! slang van de tank zat onder een steundop van de tank, platgedrukt dus |( |(

Haastige spoed........
 
Dit soort dingen heb ik ook regelmatig meegemaakt! Zowel met de RS50 als met de RS125, gelukkig heb ik op de SV geen benzinekraan!

Ennuh, waar blijven de foto's van die Hotcam op de ZXR400?
 
Hallo allemaal ,

Ik had gisteren ook weer wat.Ik had een laser hotcam (titanium) :9 gekocht voor onder mijn zxr400 en had hem samen met mijn schoonvader eronder gehangen. Alles perfect voor elkaar ,en ik dus direct een stukje proberen.mijn schoonvader rolt hem naar buiten en start de motor. Hij slaat af daarna nog eens en nog eens (normaal loopt hij in 1 keer) na een aantal keer te hebben gestart , en hem op de choke te hebben gezet waardoor hij bleef lopen maar niet echt lekker . ik vol vertrouwen wegrijden :] sta ik na +/- 1 km stil en krijg hem nooit meer aan de praat.Starten starten en nog een starten niks,zo dood als een pier! :( .Dat werd dus lopen naar huis (met de motor aan de hand).Eenmaal thuis de motor op de bok in de garage gezet en in overleg met schoonpa .Na overleg over wat eraan kan mankeren zat ik op mijn knieen bij de motor en kijk ik recht tegen de benzinekraan aan ,en ja je raad het al hij stond op OFF .We lagen in een deuk !
zo leren we dus elke dag weer wat :)

de groeten van Paul ZXR400 !

LOL ;)

Vind het trouwens zo ie zo niet duidelijk bij die ZXR400 B|
 
Dit soort dingen heb ik ook regelmatig meegemaakt! Zowel met de RS50 als met de RS125, gelukkig heb ik op de SV geen benzinekraan!

Ennuh, waar blijven de foto's van die Hotcam op de ZXR400?


ik heb ff snel een foto gemaakt is alleen erg donker geworden ,zal morgen een aantal mooie maken.

Paul ZXR400



full
 
JE RAAD HET NOOOOIT ! :9 hij is in iedergeval van een 750 :+


Dat dacht il (750) op deze manier kan je tenminste alle dempers eronder krijgen de enigste moeite die je moet doen is 3 nieuwe gaten boren :} Ik ga bij de mijne binnenkort de uitlaat schuiner omhoog maken door twee aparte pijpen te lassen een orginele en een schuinere die ik door middel van een klemverbindeng aan het 4in1 stuk bevestig :9 ik heb er zelf ook een 750 demper onder ik vraag me alleen af of deze niet stiller zijn als een 400 demper :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan