Beslagnamd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mankement

Rookie
1 mei 2023
3
2
gegroet

voor mijn hobby heb ik een motor alleen helaas ben ik bij de 2e keer betrapt rijden zonder rijbewijs door gereden. later op de dag hebben onze lieve vrienden mijn vervoer in beslag genomen. de vraag is krijg ik mijn lieveling nog terug? dit is mijn eerste voertuig
 
gegroet

voor mijn hobby heb ik een motor alleen helaas ben ik bij de 2e keer betrapt rijden zonder rijbewijs door gereden. later op de dag hebben onze lieve vrienden mijn vervoer in beslag genomen. de vraag is krijg ik mijn lieveling nog terug? dit is mijn eerste voertuig
tja , ik mag hier geen mensen beledigen en nu kan ik het echt bijna niet laten !!!!!!
 
1e keer krijg je hem terug meestal.

de 2e keer .. meestal niet, tenzij hij niet op jou naam stond maar een slinkse constructie had toegepast
om juist dit te voorkomen.

Als ze hem daarna zijn komen ophalen , is het vrij kansloos dat je behalve de rechterbank veel gaat zien
van je vervoersmiddel tenzij je gaat kijken bij domeinen .
Hou d'r maar rekening mee dat je een paar behoorlijke tikken op je vingers gaat krijgen met het wetboek.



Had hem dan ieder geval overgespoten , zodat je niet zo herkenbaar ben. Je bent niet de enige met een geheugen :) :)
 
Selectief geheugen..

Kan je vertellen dat ik nog verdomde goed weet wat ze mij vertelde dat ik werd gepakt :)

Zo iets als... die fout maak je maar 1x ;p
 
IMG_1495.jpeg
 
Tsja je moet hier om mf natuurlijk iets aardigs zeggen of je mond houden... dus dan maar een compliment: je doet je naam eer aan👍
Nou nou nou nou…….. er zijn uitzonderingen, Mankement een oetlul noemen kan volgens het grote scheldwoordenboek best door de beugel.



Als je in de huidige tijd denkt, dat ze geen extra oogje op je houden als je voor rijden zonder rijbewijs bent gepakt, heb je toch ergens een mankement in he bovenkamer. Kenteken staat vast en zeker in het lijstje waarvan de bestuurder gecontroleerd moet worden.
 
1e keer krijg je hem terug meestal.

de 2e keer .. meestal niet, tenzij hij niet op jou naam stond maar een slinkse constructie had toegepast
om juist dit te voorkomen.

Als ze hem daarna zijn komen ophalen , is het vrij kansloos dat je behalve de rechterbank veel gaat zien
van je vervoersmiddel tenzij je gaat kijken bij domeinen .
Hou d'r maar rekening mee dat je een paar behoorlijke tikken op je vingers gaat krijgen met het wetboek.



Had hem dan ieder geval overgespoten , zodat je niet zo herkenbaar ben. Je bent niet de enige met een geheugen :) :)
Ja dit is de eerste keer
 
Als je de motor nou terug krijgt he, ga je dan weer rijden zonder rijbewijs?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan