Beslagnamd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij betreft mogen we TS dan ook niet veroordelen op dom gedrag ( behalve dat hij scooter rijdt ).
Het betreft hier een Scooter, dat is al een reden om dat ding in de shredder te gooien.
Ik vraag mij af wat jij tegen scooters heb?
Dat jij vind dat een scooter niet mag bestaan is jou ding dus hou het bij je, er zijn genoeg mensen die wel graag scooter rijden
 
Wat voor motor heb je, anders ben ik wel geïnteresseerd als deze geveild gaat worden door de staat :p

Edit: Ah een scooter, jammer, hoopte op een dikke Hayabusa.
 
Het begint een beetje een zeikforum te worden; alles wat wordt gepost moet op een weegschaal afgewogen worden, anders is er weer iemand gekwetst, teleurgesteld, boos of verdrietig |(.
 
Het begint een beetje een zeikforum te worden; alles wat wordt gepost moet op een weegschaal afgewogen worden, anders is er weer iemand gekwetst, teleurgesteld, boos of verdrietig |(.
Valt wel mee toch? Ik post gewoon waar ik zin in heb, krijg ook nooit PB's met waarschuwingen over ongepast gedrag. Komt waarschijnlijk omdat ik een nette oude man op leeftijd ben, met een zeer innemend karakter. :Y

:N
 
Deze is ook leuk. Marrokaan rijdt voor de 9de x in een gehuurd golf gti rond zonder ribba en zijn maat probeert hem nog te redden:}

YouTube’s algoritmes weten me altijd te achtervolgen zelfs op een forum:$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan