Beterschap voor Zoeperman..

diekstra

Die hard MF'er
15 apr 2002
591
35
Olst-Wijhe
Misschien dat het raar overkomt maar ik vond het volgende op de site van de Nederlandse Bandit club:

:(

"Gespiest door m'n Bandit....." (door Zoeperman dus)
« Gepost op: 08/13/02 om 22:29:44 »
Vandaag motor weer opgehaald met nieuwe blok, tijd voor een proefrondje...... remmen waren errug week nog (ondanks ontluchten stalen leidingen en Spieglerpompje). Vaak helpt het om een paar keer goed te remmen.

Zo gezegd zo gedaan, reed op stoplicht af na gechecked te hebben of de Bandit weer Wheelyproof was ... remde hard, kleine stoppie...tot opeens remdruk MEGASTOPPIE ik stond ongeveer verticaal.... tja toen viel ik van de fiets en de fiets viel op mij.....

Ik wa KWAAD en vloekte en schelde tot ik zag dat mooie LSL steuntje in mijn been begraven zat. Na een aantal omstanders gemaand te hebben of ze me alsjeblieft even wilde helpen eikels stonden alleen te gapen....
voorzichtig op mijn aanwijzingen de fiets van me af getilt, deed wel ff pijn dat steppie eruittrekken. Tja zag er niet lekker uit kwam allemaal smurrie uit m'n been maar ik kon nog lopen, dus dacht niets gebroken.

Toen naar de kant gegaan, fiets was gelukkig niet erg beschadigd. Vervolgens iedereen gebeld die me kon helpen om fiest op te halen etc, daarna met ambulance naar ziekenhuis, nog net kunnen voorkomen dat ze de schaar in m'n Dainese broek hebben gezet..... Ritsjes zitten aan de andere kant mevrouw..... Uurtje gehecht en gespoeld etc. en ben nu ngeloooooflijk aan het balen!!!!!!!!!!!!! Maar hett had erger gekunt......

Zie voor verdere uitleg:
www.suzukibanditclub.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Algemeen_board;action=display;num=1029270584

Dus via deze weg:
Zoeperman heel veel sterkte en succes met het (alweer) opknappen van de Bandit!
 
Ik had d'r al iets over gelezen in het topic voor as. zaterdag, maar wens Zoeperman dan ook bij deze maar van harte beterschap
nurse.gif
. Jammer '( dat je d'r niet bij kan zijn..
 
Jee..Dat is nog eens pech hebben :(

Heel veel sterkte toegewenst.

Is z'n fiets eindelijk klaar, overkomt hem dit ;(
 
Zwaar klote! ;( Echte bikkel hoor als je zegt :"had nog erger gekunt" Kan ook wel idd, maar ik hoop zoiets als jou niet mee te maken, ook al zijn er ergere dingen...

Beterschap en hopelijk snel weer :]
 
Lekker zo'n appelboor in je been...

Beterschap (nogmaals gemeld).

Je wilde zaterdag komen, ben je in staat om te komen of zit je gekluisterd... misschien kan je met iemand meerijden (komen een paar met de auto of iets wat daarop lijkt), weet niet waar je vandaan moet komen...
 
Dat verteld ie niet hier })

Maar beterschap zoeperman... :)


:^ Was mij ook al opgevallen })

IK hou niet van steuntjes die ongevraagd benen in gaan. Een leuk detail is wel dat het heeft over zijn LSL steuntje. In de trand van mijn mooie stepje ging zomaar mijn lastige been in.. en het is de schuld van het been als het beschadigd is. :)

Sterkte Zoooeperman!
 
wat een gelul zeg....dit is klote...t zit je niet mee he kerel?

nou beterschap maar!!! en dat je maar weer snel mag :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan