Bijna motor gejat

RGV250r

MF veteraan
6 jan 2004
1.996
0
Ulft
Gisteren, 26-01-2004, is in Doetinchem voor Megapool om 15.45 geprobeerd mijn motor te stelen. Dit is gedaan door een negroïde man van rond de 20 jaar. Ongeveer 1.75 à 1.80 meter lang. Normaal postuur en volledig in het zwart gekleed. Hij droeg een zwarte helm op zijn hoofd.

Ik hoorde dat iemand er met mijn motor vandoor liep. Ben naar buiten gelopen en zag dat de motor weg was. Om de hoek zag ik de dader nog lopen met mijn motor. Ben er meteen achteraan gerend. Toen ik er bijna was schreeuwde ik, "dat is mijn motor, klootzak". Hij trok de schroevendraaier uit het slot, en zei "Hier heb je hem". Hij gooide de motor van zich af, en liep door. Ik kon nog net de motor opvangen. Ik was te verbaast op dat moment om hem een paar goede opvoedkundige tikken te geven. The lucky bastard.

Wie heeft er om deze tijd een negroïde man met een motor zien lopen. Wie kent deze en/of weet waar hij zich ophoud en/of woont.
 
Jammer van het signalement, kunnen er zoveel zijn (en al zeker die zinloos door een winkelstraat lopen), niet racistisch bedoeld ofzo :9

Idd wel slim om je motor op te vangen, zodat je geen verzekeringswerk er aan over houdt.
 
Wie heeft er om deze tijd een negroïde man met een motor zien lopen. Wie kent deze en/of weet waar hij zich ophoud en/of woont.


kijk ff in het telefoonboek onder de N. ;)

wat een mongool zeg.
ik zou hem op de standaard gezet hebben en hem wat klappen verkopen B|
maar heeft je motor geen stuurslot? (of is dat met een schroevendraaier op te lossen?)
was het een antilliaan? kan je zo herkennen aan accent. (kan eventueel helpen met aangifte)
 
Ik begrijp dat het niet racistisch is, ben zelf ook totaal geen racist. Maar het zijn "toevallig" altijd dezelfde.
En het was of hij of de motor. Vind de motor toch het belangrijkste.
Maar je zit echt raar te kijken als zoiets gebeurt. Ik zei zelf ook altijd, ik zou het helemaal in elkaar slaan en dat soort dingen. Maar op het moment ben je heel verdwaasd, je hebt niet echt door wat er nu precies gebeurt. De woede komt later.
 
Wat een eikel :( :r
Kijk maar uit want voor je het weet steekt ie je nog neer met die schroevendraaier ook.

Aftuigen was toch wel heel mooi geweest!! O-)
 
zonde..

maar heb je er geen schijfremslot op zitten dan ?
op zo'n manier is het wel makkelijk om je motor te stelen.
op zon moment zegt de verzekeringsmaatschapij dat ze niet uitgaan keren omdat je hem niet goed hebt afgesloten |(

maar geluk dat er iemand zo waakzaam was om je er op te attenderen dat er een *#$@neger aan het wandelen ging met je fiets.

gelukkig is het alleen maar een nieuw contactslot denk ik maar had ook meer kunnen zijn.
 
dit doet me wel wakker schudden.
ik zet hem namelijk altijd in een winkelstraat...
wel met schijfremslot en alarm maargoed.

aan de andere kant was het wel een slimme keuze om hem niet te slaan.
anders had je een schroevendraaier tussen je ribben B|

maar wat ik niet snap;

je hoorde iemand met je motor weglopen?

en nadat ie de motor van zich afsmeet, liep ie gewoon verder alsof er niks aan de hand was?
 
Ik weet dat ik hem beter op slot had moeten zetten. Maar ik had het niet verwacht, staat altijd voor de winkel, met de camera erop gericht. Kijk echt zon beetje om het kwartier of ie nog staat altijd. Heb er zowiezo van geleerd. Zet ALTIJD maar dan ook ALTIJD je motor goed op slot. Ook al is het maar voor eventjes. Kan heel snel gebeurt zijn. Ook op de bewakingsvideo is te zijn dat alles zich binnen 20sec heeft afgespeeld. Jammer dat hij er niet met zijn gezicht op staat.
 
dit doet me wel wakker schudden.
ik zet hem namelijk altijd in een winkelstraat...
wel met schijfremslot en alarm maargoed.

aan de andere kant was het wel een slimme keuze om hem niet te slaan.
anders had je een schroevendraaier tussen je ribben B|

maar wat ik niet snap;

je hoorde iemand met je motor weglopen?

en nadat ie de motor van zich afsmeet, liep ie gewoon verder alsof er niks aan de hand was?

Ja, dat was nog het rare. Degene die me daarvoor heeft gewaarschuwd rende mee achter de gozer aan. Ik had de motor in de hand, en die andere zat nog een beetje tegen de neger te schreeuwe. Die draaide zich om met de schroevendraaier. Daarom hebben we hem maar laten lopen. Nogmaals, je reageert op zon moment anders dan je van te voren denkt.
 
Laatst bewerkt:
Ze worden ook met de dag luier en brutaler :(

Vroeger deden ze nog aan triathlon :? hier in Oss; Lopend naar het zwembad en op de fiets terug :+
Daarzo zijn ze zelfs nog te lui om te fietsen dus pakken ze maar een motor.
 
Laatst bewerkt:
hij stond alleen op het stuurslot?

tsja, in een opwelling zou je dan bijna 'ja logisch' zeggen.

alleen is dat het verd*mme helemaal niet, ook al staat ie zonder slot, dan nog hoor je er gewoon met je poten van af te blijven.

wel fijn dat je er op werd geattendeerd. de meesten zouden gewoon zoiets hebben van 'laat maar doesnt concern me'.

[me]Thumper vraagt zich af waarom er geen paintball pistolen in zak formaat bestaan. [/me]
 
Wat kan ik er op zeggen.....die gasten moeten maar eens leren sparen....ik heb ook hard voor mijn cbr'ert moeten werken!


PS: Gelukkig heb je geen schade aan je motor. En idd je weet op zo'n moment niet wat je moet doen.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel iets schade, kleine krassen aan linkerkant, en uiteraard het contactslot (toch weer iets van 100 pleuro) maar dat overleef ik ook nog wel.
Ik weet wel dat ik helemaal doorgraaid zou zijn als ik hem niet meer had kunnen terug vinden.
 
ben benieuwd waar ie naartoe wou lopen trouwens.

Ik heb geluk gehad, er zat nog een pinnetje in het contactslot wie het heeft tegengehouden dat ie hem op contact kon zetten. Als hem dat gelukt was, was die er mee weg gereden.
 
Nou, dat kan je wel zeggen dat je geluk hebt gehad!
Veel geluk...voor het zelfde geld zie je hem nooit meer terug '(

:} voor degene die het kwam vertellen!
 
Wat zie ik nu....is het.....
full
 
ik zet em ook altijd alleen op het stuurslot........bij ons wordt toch nooit wat gestolen............hmmmmmmmmm,het zet me wel aan het denken.

Nou,waar was dat schijfremslot ook alweer..
 
;( hier kan ik dus echt wel zo ongelooflijk opgefokt van raken en dan was het nog niet eens mijn motor.........

ERG mooi dat je er zonder schade vanaf bent gekomen, die kerels zijn het niet eens waard om een pv of erger te krijgen voor geweldpleging

nou, ik neem je goede raad op me, meestal staat die van mij ook voor het raam waar ik werk, gewoon zonder sleutels erop en meestal geen schijfremslot, die gaat er dus vanaf nu maar elke keer op (ok, het is wel een ouwe bak, maar het is wel MIJN motor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan