Bijwerking van het motorrijden ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben inderdaad sportiever gaan autorijden door het motorrijden. _O-

Vandaag wel bijna slaande ruzie in de auto.
Grootlicht floepte even kort per ongeluk op toen ik de cruisecontrol uitzette omdat een auto ineens naar links kwam. Die meneer kwam twintig kilometer verder ineens verhaal halen nadat hij ook nog een tijdje achter mij had gereden met groot licht. Trok zijn gordel los en alles.
Als WB op Badr Hari had geleken zat ik nu vast. :')

Maar mensen zijn wel te snel gefrustreerd en boos. |( B| :r
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inderdaad sportiever gaan autorijden door het motorrijden. _O-

Vandaag wel bijna slaande ruzie in de auto.
Grootlicht floepte even kort per ongeluk op toen ik de cruisecontrol uitzette omdat een auto ineens naar links kwam. Die meneer kwam twintig kilometer verder ineens verhaal halen nadat hij ook nog een tijdje achter mij had gereden met groot licht. Trok zijn gordel los en alles.
Als WB op Badr Hari had geleken zat ik nu vast. :')

Maar mensen zijn wel te snel gefrustreerd en boos. |( B| :r

Als mensen foutjes maken wordt ik nooit boos, dat kan nu eenmaal gebeuren.
Als mensen treuzelen waarbij het lijkt of ze het expres doen (doen ze niet, gewoon zwakzinnig) dan flip ik.
 
Ik heb dat al met Belgen (sorry buren).
Als ik daar rijdt heb ik de indruk dat ze bezig zijn met wat er IN de auto gebeurt en niet wat er BUITEN gebeurt.
Ook opvallend: in Nederland ontstaan de meeste files op bekende plaatsen door gewoon veel verkeer.
In Belgie ontstaan ze op ongewone plaatsen door ongelukken.

Ik heb dat met Nederlanders.

Belgen rijden over het algemeen zeker te hard maar alleszins niet zo weifelend en hinderlijk als Nederlanders. Ik vind het trouwens spijtig dat men hier geen gegevens vrijgeeft over hoeveel buitenlanders (lees Nederlanders) de veroorzakers zijn van de vele ongevallen op de Antwerpse ring, ik denk dat je verwonderd zou zijn.

Mijn grootste schrik zijn van die afgeladen rare blokdoosautootjes met gele platen er op en 4 of 5 bossen grijs haar erin. Al strompelend en rondgapend creëren ze gigantische file's, maken plotseling levensgevaarlijke U-bochten of staan midden op hun rijvak stil om iets te bekijken. '(

Kom ik toch eens een Nederlander met een snelle auto tegen op de snelweg dan hangen ze meestal hun voorganger op de bumper, rijdt dat zuiniger of zo? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan