Biker Wave

  • Onderwerp starter Anoniempje622
  • Startdatum
*zwaait*

:W


en Extra-Punten voor die titel: "biker wave"
Ik dacht aan een soort vloedgolf van nieuw-leren jasjes met grappig bedoelde patches erop.
Harlie Voorover enzo...

Disclaimer: ik zwaai ook naar Harlies en zelfs naar BMWs.
maar wellicht komt er een dag dat ik "in het seizoen" ophoud met zwaaien ivm tennisarm.

Zelfs naar BMWs? Wat is er zo mis met een BMW rijder? :+

Ik rijd zelf 80% van m'n kilometers op de snelweg, dus ik steek daarom ook voornamelijk m'n been uit :9. IO
 
*zwaait*

:W


en Extra-Punten voor die titel: "biker wave"
Ik dacht aan een soort vloedgolf van nieuw-leren jasjes met grappig bedoelde patches erop.
Harlie Voorover enzo...

Disclaimer: ik zwaai ook naar Harlies en zelfs naar BMWs.
maar wellicht komt er een dag dat ik "in het seizoen" ophoud met zwaaien ivm tennisarm.

Zelfs naar BMWs? Wat is er zo mis met een BMW rijder? :+

Ik rijd zelf 80% van m'n kilometers op de snelweg, dus ik steek daarom ook voornamelijk m'n been uit :9 Oh en om de discussie wat extra flair te geven, een tijdje geleden voor het eerst een motoragent gehad die terugzwaaide!
 
Ik zwaai altijd wel naar iedereen. Politie of je moeder maakt mij allemaal niet zoveel uit. Alleen motorrijders met van die grote glimmende shopperachtige dingen die veel moeite hebben met verkeersdeelneming die niet. Je kent ze wel die aangemeten Harlie imago rijders compleet met doekje tegen de verkoudheid.
Ik zwaai iedereen zoveel mogelijk de moeder
 
Wat moet ik me daarbij voorstellen? :P

Vind het wel een goeie, maar hóe was die groet dan?
zo'n filevorming waarbij menig mens last second zowat een noodstop uitvoert om vervolgens aan te sluiten, omdat ze niet goed opletten.

In de eerste instantie leek het gewoon een normale zwaai en misschien een seintje naar achter. Het was op de snelweg dus het ging erg snel.
 
Werd laatst uitbundig gegroet vanaf de andere kant van de snelweg, was de eerste keer dat ik zoiets zag, terug gegroet maar was apart hahaha :+

Valt me trouwens wel op dat bepaalde rijders niet naar andere type motoren zwaaien, krijg als supersport rijder weinig handjes van choppers maar kan aan mij liggen :o

Op snelweg gaat t been vaak uit op hogere snelheden _O-

Laatst deed mijn knipperlicht het niet en omdat ik op een brik rijd waarop dat nog niet verplicht is besloot ik het 1 dagje te doen met mijn hand op steken. Zwaait er tijdens mijn inhaalpoging opeens een motorrijder aan de overkant van de snelweg terug :W .

Normaal zwaai ik fanatiek maar zoals Scarrrr ook aangeeft, zodra er een middenberm is let ik veel minder op tegemoetkomend verkeer en merk ze meestal te laat op. Als ik een motorrijder in m'n Spiegel zie en hij haalt in of ik sla af gaat er meestal wel een hand of een been uit.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen zwaaide tot mijn verbazing elke BMW'ert naar mij op de snelweg die ik voorbij reed.

Zijn dan misschien toch niet alle BMW`ers chagarijnige bromsnor ex motoragenten? :?
Ik ben sinds vanmorgen helemaal in de war. :P

(no offence MBM! :+ )
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen zwaaide tot mijn verbazing elke BMW'ert naar mij op de snelweg die ik voorbij reed.

Zijn dan misschien toch niet alle BMW`ers chagarijnige bromsnor ex motoragenten? :?
Ik ben sinds vanmorgen helemaal in de war. :P

(no offence MBM! :+ )
Misschien was ik er wel een van *O*

Maar het was niet mijn bedoeling om je in de war te maken. Ga er dus in het vervolg maar van uit dat niet alle BMW'ers chagrijnige bromsnorren en/of ex motoragenten zijn!
 
Op snelweg gaat t been vaak uit op hogere snelheden _O-

Ohhh is dat als groet bedoelt... :o Dacht dat mijn tegenligger mij van mijn motor af wilde schoppen in een moderne versie van het middeleeuwse steekspel...

_O- _O-


Vanmorgen zwaaide tot mijn verbazing elke BMW'ert naar mij op de snelweg die ik voorbij reed.

Zijn dan misschien toch niet alle BMW`ers chagarijnige bromsnor ex motoragenten? :?
Ik ben sinds vanmorgen helemaal in de war. :P

(no offence MBM! :+ )

Heeft mbm ontslag genomen? :+
 
Kan het niet laten..

Golf van "bikers"..
Elke keer als ik die titel zie denk ik..
bikers%2Btrump.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan