Blauw licht tussen het motorblok ?

Als we dan toch gaan zoeken naar dingen, ik ben opzoek naar die sticker die je op je wiel kan plakken. Zo'n soort randje op je wiel. LCB heeft ze geloof ik.

LCB heeft dat idd })

LCB heeft dat halen daan bij Autoschadebedrijf,
waar ik ondertussen vaste klant ben :(

LCB alleen nog steeds zin kunnen vinden om velgen schoon te maken en die randjes erop te plakken.
Zal van de winter wel worden als dat ding uit elkaar gaat.
Denk wat makkelijker plakken als velg/band eraf ligt :P

Bij schadebedrijf hebben ze koffers vol met verschillende kleuren en breedtes...
 
ik heb die troep alemaal in de zaak waar ik zaterdags werk.

black light is de mooiste die is leuk blauw, verder mini knippers, boutjes voor je nummerplaat met een blauw ledje erin, tireflys, (ventieldopjes die gaan gloeien als je rijs net of je wiel in de brand staat) en nog diverse andere lampjes en speeltjes, geen probleem voor een motor aangezien die accu 3x groter is dan van een scooter.

als iemand wat wil kan ik het wel opsturen, zeg het maar!!!

Hoe lang gaan die verlichte ventieldoppies precies mee? Want die cellen die daar inmoeten kosten behoorlijk wat pegels elke keer...
 
LCB heeft dat idd })

LCB heeft dat halen daan bij Autoschadebedrijf,
waar ik ondertussen vaste klant ben :(

LCB alleen nog steeds zin kunnen vinden om velgen schoon te maken en die randjes erop te plakken.
Zal van de winter wel worden als dat ding uit elkaar gaat.
Denk wat makkelijker plakken als velg/band eraf ligt :P

Bij schadebedrijf hebben ze koffers vol met verschillende kleuren en breedtes...
Gaat het verder wel? LCB praat een beetje in zichzelf :?

:)
 
"Light is automatic, it switches on when front end is up.... this is done with mercury switch"

Ook erg handig als je 's avonds in de greppel beland :+

Als je iets subtieler wilt schijnen vanuit de kuip dan zou je ook nog een batterij LED's kunnen nemen. Dan kun je ook nog andere kleurtjes proberen.

Huh... mercury switch??? Dat is toch voor van die professionele boobytraps??
Kun je zelf ook wel uit zo'n ouwe draai-thermostaat van de CV slopen. Wel voorzichtig, behuizing is van glas.

Enne, die TL-etjes, hebben die geen starter nodig :? :?
 
Op donderdag 05 september 2002 00:55 schreef Raging R6 het volgende:Enne, die TL-etjes, hebben die geen starter nodig :? :?
Je hebt dat ding toch wel eens bij mij gezien? Ik heb 1 met een ingebouwde adaptor en starter.

Zal zometeen wel ff een piccie toevoegen..
 
En het piccie:

full


Ik had een betere willen maken, maar daarvoor moeten de batterijen van de camera vol zijn :P
 
Ach ziet er wel grappig uit (bij de FJR).

Over hebbedingetjes gesproken... soms zie ik auto's rijden met in de motorkap hele kleine blauwe pitjes (hooguit 1 cm groot) gemonteerd (LEDjes?). Wil ik ook wel eens proberen op de blauwe FJR...uiteraard in het kader van de zichtbaarheid. Weet iemand hier iets van?
 
Kost da?
Ziet dat er beetje grappig uit? (tireflys bedoel ik)

duur :) Ennuh je gebruikt ze als ventieldopje, volgens mij geeft dat toch problemen als je 200+ rijd ? Ze zijn in elk geval vrij lang..

Ik wil nog wel een keer neon bij m'n achterwiel :) Maarja, als je het 's avonds aan zet ben je volgens mij gauw genoeg de lul :(
 
dat is veel te groot om makkenlijk in je kuip kwijt te kunnen...

Nee joh... ik d8 ook dat ie veel groter was, maar schijnbaar is het een dun buisje. Kijk maar, hij ligt op zijn toetsenbord. Dat is niet zo groot... Zou je evt aan de voorkant van je cilinderkop/klepdekselkunnen knopen of onderin je onderkuip.

Vlgs mij past het wel.
 
www.creco.nl/accessoires.htm


kijk hier maar eens, hier staat van alles oa ventieldopjes met logo van o.a. honda suzuki enz de verlichte dopjes, lampjes in alle soorten enz.

ik kan alles (evt met korting) voor jullie opsturen als jullie dat willen.

zoek de site maar eens door, staan een boel leuke dingen op!!
 
Ik heb toen voor een casemod ooit een blauwe neon gehaald. Die komt achter m'n luchtfilters te hangen vanavond en dan geven m'n K&N's een mooie blauwe gloed af als het goed is...

Ben ik al een poosje van plan, maar nooit eerder tijd voor gehad. Heb nu nog vakantie en dan kan ik dat ook wel eens gaan fixen!

Gebruik daar alleen wel een korte 10cm neon voor in waterdichte behuizing, want een 30cm neon geeft daarvoor veel teveel licht en krijg je zeker gezeik mee...
 
Ik weet inderdaad zeker dat het niet mag, vriend van me had het onder zijn auto hangen, mooie prent!! Maar het zag er wel heeeeel strak uit :9~
Wordt nog leuk; neon lampjes, sticker op kentekenplaat, straks gaan ze nog een standaard MF bekeuring invoeren :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan